Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg har også hørt det nu. Kan ikke lige lure noget med Aske. Jeg er i øvrigt meget enig med de to herrer. Manglende faglighed gennem årtier eroderer alt.

    ‘BW’s fusentaster’ er et glimrende udtryk om alle de uduelige lejesvende.

    Skræmmende at PB aldrig har hørt så mange rygter som der aktuelt er i omløb om OB - og der hintes kraftigt til at det er på ledelsessiden. Tror det står endnu værre til end vi tror.
    Det tror jeg virkelig også. Og det er næsten godt vi ikke kender til alt det lort der foregår. Jeg tror det havde været for meget at kapere for os fans, midt i en nedrykningskamp.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Nu har jeg lige hørt det hele; synes der er meget uld i mund - men det er jo også svært med rygter på seriøse medier. Men det vælter åbenbart rundt med rygter af alle slags, Brüchmann har aldrig hørt så mange om en klub. Og så koncentrerer de sig om Thorborg og ejerforhold, hvilket giver fin mening. Meget, meget enig i, at vi ikke skal ansætte ny cheftræner, før situation omkring det sportslige udvalg og sportschef er afklaret. Og utroligt enig i, at der mangler fodboldfaglighed i den sportslige ledelse.
    Kan du sige hvad der kunne være med Aske? Det er ret mærkeligt til mig. Han havde en lidt nedgående formkurve men at han er helt væk hele tid og selvom nu hvor Krogh skiftede sidst til de unge med OB-hjerte forstår ikke. Aske er en meget emotional fyr og tvivler ikke at han ville brænde for trøjen. Er der sket noget mellem ham og Krogh?

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg har også hørt det nu. Kan ikke lige lure noget med Aske. Jeg er i øvrigt meget enig med de to herrer. Manglende faglighed gennem årtier eroderer alt.

    ‘BW’s fusentaster’ er et glimrende udtryk om alle de uduelige lejesvende.

    Skræmmende at PB aldrig har hørt så mange rygter som der aktuelt er i omløb om OB - og der hintes kraftigt til at det er på ledelsessiden. Tror det står endnu værre til end vi tror.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg vil anbefale at høre Medianos nyeste afsnit. Der bliver sagt meget indirekte og direkte om OBs situation.
    Forklaringen på at Aske ikke spiller bliver også sagt, dog ikke med direkte henvisning til ham.
    Nu har jeg lige hørt det hele; synes der er meget uld i mund - men det er jo også svært med rygter på seriøse medier. Men det vælter åbenbart rundt med rygter af alle slags, Brüchmann har aldrig hørt så mange om en klub. Og så koncentrerer de sig om Thorborg og ejerforhold, hvilket giver fin mening. Meget, meget enig i, at vi ikke skal ansætte ny cheftræner, før situation omkring det sportslige udvalg og sportschef er afklaret. Og utroligt enig i, at der mangler fodboldfaglighed i den sportslige ledelse.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Jeg får nok ikke hørt det. Vil du ikke lige uddybe med Aske? Sært forløb.
    Det kan jeg desværre ikke. Men lyt godt efter - en eller anden, som har tid.

    Leave a comment:

Working...
X