Oprindeligt indsendt af tjdebat
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
Fair nok du ikke kan komme med et navn, men ville det have været, i din optik, et salg der havde rykket OB i en positiv retning?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hmmm. Mega meget i tvivl. For personen har ihverfald ikke så stor en formue som NT så vidt jeg ved. Men kunne jo være at han ville bruge nogen af demWe are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Ellers andet? Og kumme forstærkning til forsvaret være et andet ord for en 6’er?
Men flere ud end ind
Hvad transferpengene skulle bruges til bliver der startet en proces på i september.
Men det bliver nok kun akademiet og faciliteter generelt
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBjørn har lige meddelt at vi går efter en forstærkning til forsvaret inden vinduet lukker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det kom ikke op desværre. Fik ikke selv spurgt
Men flere ud end ind
Hvad transferpengene skulle bruges til bliver der startet en proces på i september.
Men det bliver nok kun akademiet og faciliteter generelt
Drømmen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Det giver også mening - Mucolli, Ivan og Mustafic ud, 2 ind.
Drømmen.
Til gengæld hørte jeg det med forstærkningen af forsvaret som at det kunne Björn godt forestille sig ske.
Altså absolut ingen garanti og det kunne lige så godt være det ikke skete.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Det virkede bestemt også til at enten Grubbe eller Nico ryger. Det blev mere end antydet at det var muligt.
Til gengæld hørte jeg det med forstærkningen af forsvaret som at det kunne Björn godt forestille sig ske.
Altså absolut ingen garanti og det kunne lige så godt være det ikke skete.
Comment
Comment