Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Ingen der har en ide om hvad de har kikket efter. Det virker mærkeligt både Alm og Wesstrøm er der hvis
    Hørte det fra en ven der var til stede. Men kampens kommentator sagde det også i går på viaplay.
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

      Hørte det fra en ven der var til stede. Men kampens kommentator sagde det også i går på viaplay.
      Jeg har to bud på hvem de kunne kigge på.
      Mikkel Wohlgemuth fra Fredericia eller Aron Sigurdason fra ACH.

      Comment


        Eneste jeg kan forestille mig er Matej Delac hvis HCB skal videre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Eneste jeg kan forestille mig er Matej Delac hvis HCB skal videre.
          Delac har der ihvertfald været bud efter fra superligaen. Han ville også være en rigtig fin signing.

          Jeg har indtryk af at Martin Hansen spiller halvskadet.

          Og så må jeg vende tilbage til en pointe fra tidligere, når vi skal spille med så mange unge k bagkæden så er det altså meget rart at vi har noget stabilt på målmandsposten og Delac er en virkelig fin keeper.

          Comment


            Lige en lille ting fra BTs podcast idag:

            Der er interesse fra andre klubber omkring HC - men OB skruer prisen højt op.

            Interresen skulle hovedsageligt være fra Sverige.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Jeg har to bud på hvem de kunne kigge på.
              Mikkel Wohlgemuth fra Fredericia eller Aron Sigurdason fra ACH.
              Tror også det er Sigurdason.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                Som jeg har hentydet til før så har jeg fra en rigtig god kilde at Thorborg HAR været i forhandlinger om at sælge OB for nyligt men er det ikke længere.
                Den crashede hovedsageligt på prisen som skulle være “ca halvdelen af hvad Thorborg ville have”. Jeg kender også navnet på personen! men vil ikke sige det da jeg så vil bryde en klokkeklar aftale.
                Så det passer vel meget godt med de tal at Online kommer med. Det indlæg han har lavet ligner ihverfald noget der er lavet med lidt indsigt
                Fair nok du ikke kan komme med et navn, men ville det have været, i din optik, et salg der havde rykket OB i en positiv retning?
                We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                  Tror også det er Sigurdason.....
                  Det håber jeg ikke
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                    Tror også det er Sigurdason.....
                    Hører du noget på vandrørene?

                    Comment


                      Håber da godt nok ikke det er Sigurdarson? Den eneste spiller jeg kunne se som en potentiel forstærkning, er Delac..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Tror også det er Sigurdason.....
                        Hvad i alverden skulle en klub som OB dog med ham?

                        Comment


                          Jeg håber virkelig ikke vi kigger på Delac. Han er altså ikke bedre end Bernat. Han var en af de 3 dårligste startende keepere da Horsens var i Superligaen. Det ville ikke give mening at sende en ung fynbo videre i Bernat og erstatte ham med en 31-årig kroat. Hvis Bernat absolut vil videre nu, skal han selvfølgelig det, men så må vi erstatte ham med noget bedre end Delac.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            Hører du noget på vandrørene?
                            intet...., men tænker lidt at såfremt BW og AA står til en kamp imellem Fredericia og Horsens, imens der er et åbent transfervindue, så er det ikke forstærkninger man søger......
                            Last edited by jojo; 23-08-2023, 15:36.

                            Comment


                              Alt andet lige, så håber jeg ikke på, at BW og AA vil købe i Horsens og Fredericia. Vi har allerede alt for mange spillere, der måske kan blive til noget. Det næste der skal ind skal være noget, der er en forstærkning fra dag et.
                              For øvrigt, så havde det for omtrent 30 år siden været en overraskelse, hvis der blev spillet en kamp i Fynsserien, og Viggo Jensen ikke var til stede. Det var den gang hvor de mest ihærdige trænere fulgte med i stort set alle relevante rækker i deres lokalområde.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                intet...., men tænker lidt at såfremt BW og AA står til en kamp imellem Fredericia og Horsens, imens der er et åbent transfervindue, så er det ikke forstærkninger man søger......
                                Kunne det måske være modsat vej - en snak bagefter omkring OB spillere til en af klubberne ?

                                Comment

                                Working...
                                X