Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Så fedt, glæder mig virkelig på Frø’s vegne
    Samme her. Frækt bud: han spiller i PL næste sæson.

    ”'There will be plenty of teams in this division looking enviously at our purchase of Mads the Viking”

    - PNEs forum
    Last edited by Jungledyret; 12-08-2023, 18:31.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Samme her. Frækt bud: han spiller i PL næste sæson.

      ”'There will be plenty of teams in this division looking enviously at our purchase of Mads the Viking”

      - PNEs forum
      Spændt på om han kan holde niveau i så hård og lang en turnering (min. 46 kampe uden vinterpause) samt deltagelse i to andre turneringer

      Edit: Kan se de røg ud til Salford i Carabao Cuppen forleden dag, da Frøen brændte det afgørende straffespark.
      Last edited by Online; 12-08-2023, 18:41.

      Comment


        Mindes jeg blev haglet ned da jeg skrev, at MF uden tvivl ville passe fint til niveauet i Championship, hvorpå folk mente rækken var i top10 i verden......, og FCK ville rykke ud derfra.
        Jeg holder fast i min påstand om, at den ikke er bedre end Superligaen, men klart den er nok sjovere at spille i end Superligaen, ser ud til at MF hygger sig i Preston, og Preston
        er tilfredse med deres investering. Stærkt signal, og godt for akademiet, at der også kan klækkes talenter til denne række.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
          Mindes jeg blev haglet ned da jeg skrev, at MF uden tvivl ville passe fint til niveauet i Championship, hvorpå folk mente rækken var i top10 i verden......, og FCK ville rykke ud derfra.
          Jeg holder fast i min påstand om, at den ikke er bedre end Superligaen, men klart den er nok sjovere at spille i end Superligaen, ser ud til at MF hygger sig i Preston, og Preston
          er tilfredse med deres investering. Stærkt signal, og godt for akademiet, at der også kan klækkes talenter til denne række.
          Det er en Top10 liga og de fleste SL hold ville have det svært i den række. Nej, FCK ville ikke rykke ned, men det er en række med en økonomi, stadions, lønninger og spillere, som er langt over SL niveau.... se bare på klubber som Leeds, Leicester, Southampton, Norwich, Birmingham, Sunderland m.fl.
          Last edited by Online; 13-08-2023, 07:52.

          Comment


            Jeg er i gang med at høre SFÅs seneste podcast (man er oppe på skæve tidspunkter med små børn). Jeg har længe skrevet, at truppen er væsentligt svagere end sidste sæson, og jeg synes, der bliver fremført en stærk pointe i SFÅ.

            3/4 offensive pladser mod FCK er folk, der i sidste sæson ikke var gode nok til at starte. Det er ret slående.

            Rami og Leeroy er klare forstærkninger. Resten er udviklingsspillere eller på et svagere niveau - også SK ifht JT og bestemt også Turay kontra både Sabbi og BK på 9eren.

            Men jeg tror også, at to kvalitetsspillere (fx en højrekant og 6er) kan rykke ret meget. Skal vi tage det her top-6 alvorligt, så skal der simpelthen 2 profiler ind her i august.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Jeg er i gang med at høre SFÅs seneste podcast (man er oppe på skæve tidspunkter med små børn). Jeg har længe skrevet, at truppen er væsentligt svagere end sidste sæson, og jeg synes, der bliver fremført en stærk pointe i SFÅ.

              3/4 offensive pladser mod FCK er folk, der i sidste sæson ikke var gode nok til at starte. Det er ret slående.

              Rami og Leeroy er klare forstærkninger. Resten er udviklingsspillere eller på et svagere niveau - også SK ifht JT og bestemt også Turay kontra både Sabbi og BK på 9eren.

              Men jeg tror også, at to kvalitetsspillere (fx en højrekant og 6er) kan rykke ret meget. Skal vi tage det her top-6 alvorligt, så skal der simpelthen 2 profiler ind her i august.
              Enig i det meste. Man skal dog heller ikke undervurdere at Hajj’s øje for BKs løb, pludselig kan udløse, at BK kommer til flere farlige chancer og han er jo stadig en habil afslutter. Så er det jo ligemeget at han ikke var starter sidste år. Så så sort og hvidt er det så heller ikke. Relationer spillere imellem er særdeles vigtige.
              Det har også altid været mit kritikpunkt af Jebali. Han havde ikke det største overblik. Han gjorde ikke de andre meget bedre. Han var god selv - men han løftede ikke kollektivet, som Hajj gør.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Enig i det meste. Man skal dog heller ikke undervurdere at Hajj’s øje for BKs løb, pludselig kan udløse, at BK kommer til flere farlige chancer og han er jo stadig en habil afslutter. Så er det jo ligemeget at han ikke var starter sidste år. Så så sort og hvidt er det så heller ikke. Relationer spillere imellem er særdeles vigtige.
                Det har også altid været mit kritikpunkt af Jebali. Han havde ikke det største overblik. Han gjorde ikke de andre meget bedre. Han var god selv - men han løftede ikke kollektivet, som Hajj gør.
                Det er jeg heller ikke uenig i. BK har fået en second (eller third) upcoming, og det er en fornøjelse.

                Charly er svingende - helt naturligt - og står med alt for meget ansvar for det offensive. Det er helt essentielt, at der kommer en klokkeklar profil (som koster penge) på højrekanten. FT er ikke i nærheden af at være god nok.

                Og på samme måde skal den centrale akse styrkes. Mod FCK har vi reelt ingen central midtbanespiller at sætte ind (alt for stor opgave for Ejdum), og det gør også, at den eneste måde, vi kan forankre os på er at sætte en ekstra forsvarsspiller ind.

                Det går ikke. Hvis NT vil den så omtalte top-6-placering, så skal der betales ved kasse 1. Eller tror jeg roligt vi endegyldigt kan klassificere det som tom snak.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Det er jeg heller ikke uenig i. BK har fået en second (eller third) upcoming, og det er en fornøjelse.

                  Charly er svingende - helt naturligt - og står med alt for meget ansvar for det offensive. Det er helt essentielt, at der kommer en klokkeklar profil (som koster penge) på højrekanten. FT er ikke i nærheden af at være god nok.

                  Og på samme måde skal den centrale akse styrkes. Mod FCK har vi reelt ingen central midtbanespiller at sætte ind (alt for stor opgave for Ejdum), og det gør også, at den eneste måde, vi kan forankre os på er at sætte en ekstra forsvarsspiller ind.

                  Det går ikke. Hvis NT vil den så omtalte top-6-placering, så skal der betales ved kasse 1. Eller tror jeg roligt vi endegyldigt kan klassificere det som tom snak.
                  Tror først vi ser de to klassespillere skrive kontrakt i vinduets sidste døgn !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Tror først vi ser de to klassespillere skrive kontrakt i vinduets sidste døgn !
                    Trist. Men jeg tror, at du har ret. Og dermed er der stor risiko for, at denne sæson bliver en tro kopi af den sidste. Vi står med en risiko for at skulle indhente foranliggende klubber, med et par nye spillere, der først skal finde deres plads på holdet.
                    Eneste ting der er bedre i år end sidste sæson er, at vi burde have mulighed for at købe spillere (og ikke leje dem, for at "spille dem varme" for at de kan smutte til andre klubber). Spørgsmålet er så, om man tør åbne pengepungen?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Tror først vi ser de to klassespillere skrive kontrakt i vinduets sidste døgn !
                      Meh. Jeg er ikke sikker, jeg tror der kommer en offensiv profil ind før.

                      Jeg ved ikke om det bliver en ren højrekant jeg tror det bliver en spiller der kan dække flere af de offensive positioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Meh. Jeg er ikke sikker, jeg tror der kommer en offensiv profil ind før.

                        Jeg ved ikke om det bliver en ren højrekant jeg tror det bliver en spiller der kan dække flere af de offensive positioner.
                        Jeg håber du har ret, men tror desværre ikke "klassespillere" har os som førsteprioritet(er), men afventer vinduet.

                        Comment


                          Udover at have fået en solid omgang transferkroner, er der så nogen der har overblik over om vi lønkronemæssigt er i overskud?

                          Comment


                            Jeg tror vi kommer til at se 4-5-6 handler ind/ud.
                            AGF kampen kan godt få betydning for om vi går helt bananas og henter 3 spillere
                            Tror der er et kæmpe pres internt pt og det bliver kun værre hvis vi ikke får 3-6p de næste 2 kampe

                            Tænker der ryger 2-3 ud imellem Mucolli, Kjerrumgaard, Mustafic og Tongya kvartetten

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Tror først vi ser de to klassespillere skrive kontrakt i vinduets sidste døgn !
                              Det kunne meget vel blive lejespillere ligesom Gigo tænker jeg

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Udover at have fået en solid omgang transferkroner, er der så nogen der har overblik over om vi lønkronemæssigt er i overskud?
                                Efter Sabbis afgang er vi garanteret i overskud. Det var vi nok også inden.

                                Tverskov,Skjelvik,Sabbi fik en kæmpe hyre. Og vi må ikke glemme at Jebali aldrig blev erstattet med en på fast kontrakt og han fik også en pæn lønpose
                                Frø,Aron,Skyttä og Breum trak nok også pænt ud af kontoen

                                Det tror jeg simpelthen ikke at de nye som Turay,Rami,Sven og Sauli overstiger. Andre som Ejdum,Kjerrumgaard,Jensen og Selvén får jo mindre end Sabbi tilsammen.

                                Comment

                                Working...
                                X