Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Slotsager udtalte igår at han regner med at være her når transfervinduet lukker. Hvis der er en CB på vej ud, så lugter det i min næse mest som Mihajlo. Mest fordi han ikke engang kommer på bænken på trods af at træne fuldt med og spille 60 i kampen mod B93.
Det vigtigste i min bog der er at der kommer styr på. Mustafic situationen, hvis han skal ud så skal han altså skydes af så der kan komme noget forstærkning ind centralt, vi er royalt på røven hvis vi ikke har et tredjevalg inde centralt i banen.
Mucolli skal man også man også have fundet en løsning på.
Markus Jensen tror jeg har forlænget sin kontrakt på grundlag af at skulle være gardering på 10'eren. Jeg er helt fin med det, fungerer det af h til så har man stadig Kadrii der kan spille den og Rami virker som et fornuftigt første valg. Tongya kan også spille den.
Gerne to profiler ind en til den centrale midt og en til en kant. Måske overveje at finde noget i Norge og Sverige nu når deres krone er så langt nede i værdi må man da kunne gøre nogle gode handler. Spiller handel grænseshopping.
Kan også være man har erkendt at dem man har rendende bare ikke er gode nok - ikke ligefrem 1 klasses forsvarsspil vi har set hidtil
Comment
-
Eller Christian Sørensen
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
Gad vide om han kommer i overskud nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEller Christian Sørensen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEller Christian Sørensen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
Skulle Sørensen ryge vil det jo betyde, at de skal på jagt efter endnu en venstre back, så det tror jeg ikke. De vil bare gerne have to stærke spillere på alle positioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
Så ville vores VB "problem" være løst, men syntes at kunne se, han har kontrakt til udgangen af 2025, så han er heller ikke billig at købe fri, plus han får noget bedre hyre end vi sikkert vil give.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg tror ikke, CS har den fjerneste interesse i OB.
Jeg tror aldrig, han har forestillet sig at være fast starter i FCK, men han får fint med spilletid, og det virker som om, at han nyder sit opholde til fulde. Med god grund. Han er en fed historie.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg tror ikke, CS har den fjerneste interesse i OB.
Jeg tror aldrig, han har forestillet sig at være fast starter i FCK, men han får fint med spilletid, og det virker som om, at han nyder sit opholde til fulde. Med god grund. Han er en fed historie."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægBjørn siger i optakten at der skal hentes erstatning ind for Sabbi."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment