Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Ham her følger OB på instagram, han er defensiv midtbane, der mangler vi vel ikke spillere, med mindre nogen er på vej ud.

    https://www.transfermarkt.com/vladan...spieler/376453
    Han spillede tre år sammen med Mihajlo i FK Spartak Subotica, så mon ikke det bare er en ven som følger ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Hvis du skulle vælge? Slotsager 17 år voldsomt talent, 5 årig kontrakt til en samlet pris på 6-8 mio (løn,-sign on), eller Jacob Rasmussen, 4 årig kontrakt til en samlet pris på 30-35 mio (transfer, løn, sign on). Jeg ville vælge Slotsager
      Det kan der ikke være tvivl om.

      Men de kunne nu også spille begge to. Så hedder den

      Aske Rasmussen Slots Grubbe.

      Så er der jo ikke øje tørt, fire akademister bagkæden.
      ​​​​​​

      Comment


        Har lige set Malmø FF tabe 2-0 til Djurgården. Malmø havde Zeidan på bænken hele kampen trods mange udskiftninger. Så måske .

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
          Har lige set Malmø FF tabe 2-0 til Djurgården. Malmø havde Zeidan på bænken hele kampen trods mange udskiftninger. Så måske .
          Malmø er da gået helt i stå…

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
            Har lige set Malmø FF tabe 2-0 til Djurgården. Malmø havde Zeidan på bænken hele kampen trods mange udskiftninger. Så måske .
            Mon ikke allerede Bjørn W. har sendt et bud på Zeidan. Malmø har også lige købt midtbanespiller i Randers. Vi har ihvertfald behov for konkurrence på den offensive midtbane nu hvor Frø er solgt.

            Comment


              Vildt at ingen har snuppet ham før Rosenborg til den pris

              https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...n-til-spotpris

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vildt at ingen har snuppet ham før Rosenborg til den pris

                https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...n-til-spotpris
                Har været diskuteret flere gange herinde .. han menes åbenbart ikke god nok til OB ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vildt at ingen har snuppet ham før Rosenborg til den pris

                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...n-til-spotpris
                  Han har en nedrykningsklausul, som der Nordschleswiger melder til ca 100.000 Euro. Der spekuleres i, at den kun gælder for udenlandske klubber, men det skriver de ikke noget om; det er mere fans, der skriver om det. Jeg ved ikke, om det er muligt med den type klausul, men det ville jo forklare meget i fht danske klubber, der jo burde være interesseret.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                    Han har en nedrykningsklausul, som der Nordschleswiger melder til ca 100.000 Euro. Der spekuleres i, at den kun gælder for udenlandske klubber, men det skriver de ikke noget om; det er mere fans, der skriver om det. Jeg ved ikke, om det er muligt med den type klausul, men det ville jo forklare meget i fht danske klubber, der jo burde være interesseret.
                    Ja det ville klart give mening. Ikke at Sdj har gået med til den. Men at ingen andre SL klubber har fisket ham

                    Comment


                      Ja, lugter af en klausul til udenlandske klubber, ellers så kan man jo heller ikke vide om Frederiksen selv har valgt Rosenborg foran de danske klubber der har været.

                      Comment


                        Lyder til på Bjørn at der kun kommer små justeringer resten af vinduet

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rligaens-start

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Lyder til på Bjørn at der kun kommer små justeringer resten af vinduet

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rligaens-start
                          Han plejer jo at gøre hvad han siger, spørgsmålet er om han ikke skyder en angriber og en højreback af, så kunne jeg godt forestille mig at man henter en VB ind.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Korrekt, og man jo ikke vinde i lotto, hver gang, selvom man gør sit hjemmearbejde bedst muligt.
                            Er der efterhånden ikke lidt abstinenser over, at der ikke kommer flere ind i truppen - nu var vi jo lige så godt i gang..?
                            Hvis man vil ramme rigtigt, så kan det også være en ide, at give en 18 årig fra den anden side af planeten lidt mere end 5 måneder før man ophæver.

                            Det var sikkert noget andet end "uforløst udvikling" der var grunden.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Han plejer jo at gøre hvad han siger, spørgsmålet er om han ikke skyder en angriber og en højreback af, så kunne jeg godt forestille mig at man henter en VB ind.
                              Mon ikke der ryger et par af de offensive. Mucolli,Franco,Kadrii… Sabbi er der nogen der skal betale 10-15 mill for

                              Så kan Markus og en venstreback komme ind i truppen. Evt hvis det var muligt at leje en VB med option fra højere hylde

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Mon ikke der ryger et par af de offensive. Mucolli,Franco,Kadrii… Sabbi er der nogen der skal betale 10-15 mill for

                                Så kan Markus og en venstreback komme ind i truppen. Evt hvis det var muligt at leje en VB med option fra højere hylde
                                Jeg håber man holder på Franco. Men jo Mucolli ser ud til at være på vej væk Kadrii lige så.

                                Sabbi håber jeg også ryger hvis vi kan få noget mønt for ham, det er satset at holde på ham når man også ved at man aldrig rigtigt ved hvad man får med ham.

                                Markus håber jeg vi holder på og så en VB ind, hvis de er trætte af ham kahl i Aarhus, så kunne han godt blive forløst i Odense,kender også Wesström fra AIK.

                                Vi skal også nok have fået fyret en 20 - 25 mill af i vinduet.

                                Comment

                                Working...
                                X