Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Okay, havde bare forestillet mig, at Sauli saa fik det.
    Sauli ville nok allerhelst spille i nummer 15.
    Jeg bygger disse tanker på Transfermarkts trøjenummeroversigter.

    Men det forklarer jo ikke så meget. Holder klubben nummer 15 tilbage indtil Fenger er sendt videre igen, og holdet man på nummer 3 i tilfælde af endnu en stor tilgang i forsvaret?
    Last edited by kiwihat; 02-07-2023, 10:10.
    OB – Ingen hader os

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Jeg tror først vi ser om Frøkjær kan holde niveauet over en sæson, når/hvis han får en mere eller mindre skadesfri sæson. Igen i sidste sæson var han ramt af et utal i løbet af efteråret og hakkede noget i det gennem det meste af efteråret (efter en ellers ok start fra hans side, i modsætning af resten af holdet). I foråret havde han en skadesfri opstart og spillede kontinuerligt og konstant og spillede som profil. Ganske rigtigt i bund 6, men han har jo også tidligere vist top-niveau mod topholdene.
      Jeg tvivler så på, at det er skader, der holder ham tilbage. Det er stadig, for mig, hans konstante søgen efter de svære, smarte, flotte løsninger, fremfor balancegangen imellem de svære, smarte, flotte løsninger og så de simple. Alt andet har han nede.

      Det er jo netop det med topniveauet, der er problemet. Og det svinger simpelthen for meget. Også i løbet af en kamp. Det er derfor Frøkjær (sammen med Sabbi, der har et lignende problem) er symbolet på, hvad det er, der mangler og har manglet: Stabilitet. Det er bundniveauet, der tales om. Og det er simpelthen for lavt.

      Det kunne måske blive bedre, hvis de to herrer lærte, at de smarte, flotte ting også skal suppleres mere med de simple løsninger, så de ikke mister bolden på midten af banen, fordi de prøvede hælaflveringen i stedet for at enten holde på bolden eller vælge den simple aflevering. Eller at man ikke hele tiden skal forsøge at drible igennem 3 mand.

      Eller slå ud med armene overfor dommeren, når de ikke lige får frisparket. Det er givet, at der er nogen, der har en anden oplevelse af de to spillere end jeg og andre har. Nogle mener Frøkjær er en "fed spiller". Jeg kunne så svare til dét "Ja...når han gider". Jeg synes han ikke får nok ud af sit åbenlyse talent, og det heller ikke kommer til at ske, fordi han aldrig kan eller vil finde balancegangen. Måske han kan dét et andet sted, who knows? Jeg tror det ikke.

      Og 10 kampe mod hold, der er mentalt og fysisk slidte over heller ikke at nå top 6 er altså fuldstændigt anderledes end 22 kampe mod alle hold, der er startet fra nul i en ny sæson.

      De kan ikke sammenlignes, hvis du spørger mig. Det er lidt ligesom at blive sølvvinder i en B-række; Personligt har jeg en guldmedalje fra et fynsmesterskab i en C række. Jeg er da glad og stolt over den, men det er stadigvæk en C række. Det kan ikke sammenlignes med de to andre rækker, hvor jeg givetvis kan vinde en kamp eller to, eller vise mit topniveau, uden at det betyder at jeg er andet end en C spiller.

      Frøkjær har alt, hvad der skal til for at være en A spiller. Men så skal han også vise det i A rækken. Og ikke kun i B. De 22 kampe udgør A rækken. Og der er ingen, der håber mere at han bliver forløst dér, end os der tvivler på ham. Men så længe den, synes jeg, velbegrundede, skepsis over balancen imellem top og bund, eksisterer så er vi også nået til det punkt at et salg måske kunne være godt.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

        God pointe. Men 15-17 mio.....hvis vi kan få denne pris, ville du så ikke mene, at det er en supergod handel?
        Jo, nu hvor strategien er som den er, og Frøkjær ikke vil forlænge, så vil det være oplagt. Men det er nok også kun halvdesperate engelske hold man kan få til at betale så meget.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Jeg tror først vi ser om Frøkjær kan holde niveauet over en sæson, når/hvis han får en mere eller mindre skadesfri sæson. Igen i sidste sæson var han ramt af et utal i løbet af efteråret og hakkede noget i det gennem det meste af efteråret (efter en ellers ok start fra hans side, i modsætning af resten af holdet). I foråret havde han en skadesfri opstart og spillede kontinuerligt og konstant og spillede som profil. Ganske rigtigt i bund 6, men han har jo også tidligere vist top-niveau mod topholdene.
          Det er for mig st se også en tæt på at være en forudsætning for at præstere på et godt niveau at der ikke kommer tilbageslag hele tiden. Det er dog vanskeligt at vurdere men jeg synes der er gode tegn på at han er modnet og har lagt på sit spil, og måske er tættere end nogensinde til at være mere stabil, også mod de bedre hold.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Ryger Frøkjær så skal vi have noget ind. Rami ser spændende ud men vi skal gerne have noget ind der kan holde konkurrencen om pladserne ved lige.

            Jeg håber at vi vil kun få en 10-12 mill for ham.

            Jeg synes egentligt at han er en fed spiller, jeg sidder dog også bare med den fornemmelse at OB projektet er Frø nok ved at være lidt træt af, han ligner en der gerne vil prøve noget andet.
            Jeg er meget enig vedrørende Frø og det med at vi skal have en erstatning ind, hvis han sælges. Jeg har stadig et lille håb om at vi kan hente Falk og ellers er der ham her vi allerede har haft kig på:
            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...en-seneste-tid

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Bliver spændende at se om Frø er med i truppen idag og hvis han ikke er så forklarer hvorfor…
              Frø er ihvertfald tilstede - ifølge billeder på sociale medier.
              Er der nogle til stede?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Frø er ihvertfald tilstede - ifølge billeder på sociale medier.
                Er der nogle til stede?
                Ja kan se at ham på deres Insta. Hmmmm

                Comment


                  Jeg tror der er noget under opsejling med både Nico og Frø når de sidder over en dag for så at være med igen dagen efter kunne godt lyde som noget forhandlinger.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Jeg tror der er noget under opsejling med både Nico og Frø når de sidder over en dag for så at være med igen dagen efter kunne godt lyde som noget forhandlinger.
                    Nogen der kan oplyse lidt om træningskampen i dag..?
                    Først kl. 15, min fejl, undskyld
                    Last edited by Superior; 02-07-2023, 13:45.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                      Nogen der kan oplyse lidt om træningskampen i dag..?
                      Først kl. 15, min fejl, undskyld
                      Det er en opvisningskamp mod et hold fra Øens Hold, hvor spillerne forinden har trænet ungdomsholdene. Tror ikke du skal forvente det store. Første reelle træningskamp er på tirsdag.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Det er en opvisningskamp mod et hold fra Øens Hold, hvor spillerne forinden har trænet ungdomsholdene. Tror ikke du skal forvente det store. Første reelle træningskamp er på tirsdag.
                        Tak og enig, men bare lidt info, når jeg nu befinder mig på Djævleøen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                          Tak og enig, men bare lidt info, når jeg nu befinder mig på Djævleøen
                          2-0 kan jeg se på Twitter. BK og Charly :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            2-0 kan jeg se på Twitter. BK og Charly :)
                            Takker og kikker på Twitter

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              2-0 kan jeg se på Twitter. BK og Charly :)
                              Frø ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Frø ?
                                Frø er med.

                                Comment

                                Working...
                                X