Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvordan er det generelle synspunkt på brormand….https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-har-faaet-fri

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
      Hvordan er det generelle synspunkt på brormand….https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-har-faaet-fri
      Bedre end sin bror IMO. Men kan ikke se ham i systemet andet en 10`er. Og der er jeg ikke engang sikker på at han er god nok

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg

        Nu giver vi lige manden en chance og så tager vi den derfra
        Hvem er det, der ikke giver ham en chance? Det er da et ret pænt skudsmål umiddelbart, især for en spiller, der formentlig primært må forventes at skulle agere 3./4. valg.

        Ps. Jeg vil anbefale dig ikke at høre den seneste SfÅ. Der får Davidsen også vurderinger af OBs nyindkøb af folk, der kender dem bedre, og der bliver både gode og mindre gode sider af deres talenter også fremhævet.
        Last edited by Orskov; 20-06-2023, 08:43.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Hvem er det, der ikke giver ham en chance? Det er da et ret pænt skudsmål umiddelbart, især for en spiller, der formentlig primært må forventes at skulle agere 3./4. valg. 3/4 valg….aaaah, mon dog.

          Ps. Jeg vil anbefale dig ikke at høre den seneste SfÅ. Der får Davidsen også vurderinger af OBs nyindkøb af folk, der kender dem bedre, og der bliver både gode og mindre gode sider af deres talenter også fremhævet.
          Du anbefaler bare på livet løs:)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Hvem er det, der ikke giver ham en chance? Det er da et ret pænt skudsmål umiddelbart, især for en spiller, der formentlig primært må forventes at skulle agere 3./4. valg.

            Ps. Jeg vil anbefale dig ikke at høre den seneste SfÅ. Der får Davidsen også vurderinger af OBs nyindkøb af folk, der kender dem bedre, og der bliver både gode og mindre gode sider af deres talenter også fremhævet.
            Jeg tror da ikke han købes som 3. eller 4. valg - for mig ligner han en starter ved siden af Slotsager. Men mon ikke der gives op til konkurrence om pladsen - også i MF

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Nej det var 4 fejlvurderinger. 3 1/2 måske. Skyttä var faktisk ok
              Var skyttâ ikke blevet skadet havde han spillet de sidste kampe - han var begyndt at vise hvor Toulouse ikke ville have en frikøbsklausul i leje aftalen.
              Men mon ikke BW havde kunne give et bud på ham alligevel, igen var han ikke blevet skadet.

              Men ved ikke om han er mulig at hente når han er klar igen, altså permanent og få ham igang igen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                Jeg tror da ikke han købes som 3. eller 4. valg - for mig ligner han en starter ved siden af Slotsager. Men mon ikke der gives op til konkurrence om pladsen - også i MF
                tja - hvis hverken BP eller Ivan er klar bliver han jo starter

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Finsk landshold fra efteråret 2022 ? Bag BP og Ivan - det tror jeg ikke....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                    Finsk landshold fra efteråret 2022 ? Bag BP og Ivan - det tror jeg ikke....
                    Helt enig med dig her.

                    Han kommer ind som starter og så er det op til BP eller MI at slå ham af.

                    Men det er jo også sådan en trup skal være - de bedste starter inde, så må de andre steppe op hvis de vil spille.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                      Finsk landshold fra efteråret 2022 ? Bag BP og Ivan - det tror jeg ikke....
                      Den finske fembackkæde mod Slovenien i fredags bestod af tre spillere fra den polske liga, en spiller fra en græsk klub, jeg aldrig har hørt om, og en spiller fra Dundee United. Så voldsomt er det altså ikke, at være i perferien af det finske landshold (jeg har boet i Finland de sidste fem år og har stor sympati for det finske landshold, deres gode organisation og fighterspirit, men kvaliteten på bredden er altså bare ikke imponerende). Det er slet ikke for at tale Väsanen ned, men jeg tror bare ikke planen har været at lægge en hel masse penge for en profileret midterforsvarer, når man i forvejen har 3 dygtge midterforsvarer, hvor den ene er klubbens største salgsobjekter, den anden er truppens mest oplagte anføreremne, og den tredje har højt superliganiveau, når han er i kampform (hvad han ganske rigtigt har været for sjældent).
                      Last edited by Orskov; 20-06-2023, 10:01.

                      Comment


                        Mon ikke han er hentet ind for at hæve konkurrencen i forsvaret? Også lige sørge for at holde Slotsager til ilden, der er konkurrence om pladserne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Mon ikke han er hentet ind for at hæve konkurrencen i forsvaret? Også lige sørge for at holde Slotsager til ilden, der er konkurrence om pladserne.
                          Uden tvivl. Der skal helst være fire konkurrencedygtige midterforsvarere, og det er selvfølgelig især vigtigt med de skadesproblemer, vi har haft på positionen. Så undgår vi forhåbentlig også at skulle bringe spillere tilbage efter skader før de reelt set er klar, som vi har gjort lidt for ofte med Bjørn og Ivan.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Uden tvivl. Der skal helst være fire konkurrencedygtige midterforsvarere, og det er selvfølgelig især vigtigt med de skadesproblemer, vi har haft på positionen. Så undgår vi forhåbentlig også at skulle bringe spillere tilbage efter skader før de reelt set er klar, som vi har gjort lidt for ofte med Bjørn og Ivan.
                            Spørgsmålet er vel om 4 er nok?
                            Især med tanke på de skader de to af dem har haft, for der er vel ikke nogen unge fra U19 der kan være back-up.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Spørgsmålet er vel om 4 er nok?
                              Især med tanke på de skader de to af dem har haft, for der er vel ikke nogen unge fra U19 der kan være back-up.
                              Ja, der er udfordringer nok, hvis vi taenker paa skader, karantaener, formnedgang m.m.

                              Comment


                                Især Mihajlo i det her forår har jeg indtryk af har spillet halvskadet.

                                Comment

                                Working...
                                X