Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Så ryger han - åbner det for Falk?

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ngland/9854724
    Formentlig. Måske med Seitan som plan B, hvis det ikke kan lade sig gøre med Falk.

    Comment


      https://bold.dk/fodbold/stillinger/c...er-til-preston

      Jeg havde gerne set en forlængelse, men fint at få et salg hvis en forlængelse ikke var muligt.

      Hvis Rami er ‘the shit’, er det desuden helt på sin plads - hellere et salg af Frø end at spille ham ude af position som venstre kant det næste år. Spændende hvad prisen er - 1 mill € + vil jeg være tilfreds med.

      Comment


        Spændende. Troede faktisk ikke det ville lykkedes.
        Håber satme at prisen er så høj at vi har råd til at bruge et ordentligt beløb på en god erstatning

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          https://bold.dk/fodbold/stillinger/c...er-til-preston

          Jeg havde gerne set en forlængelse, men fint at få et salg hvis en forlængelse ikke var muligt.

          Hvis Rami er ‘the shit’, er det desuden helt på sin plads - hellere et salg af Frø end at spille ham ude af position som venstre kant det næste år. Spændende hvad prisen er - 1 mill € + vil jeg være tilfreds med.
          Det lyder i hvert fald som om, BW er lykkedes med at forhandle prisen en del op siden første bud, så mon ikke vi som minimum er over 1 mio. euro?
          Jeg synes også det vil være en ret fin case, alt taget i betragtning, hvis vi får et betydeligt millionbeløb for Frø med et år tilbage af kontrakten, når han endnu har til gode for alvor at brænde igennem over en hel sæson. Jeg glæder mig også til at følge ham i Preston, tror godt han kan få sig en ret fed karriere i det engelske, hvis han får en god start uden skader.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            https://bold.dk/fodbold/stillinger/c...er-til-preston

            Jeg havde gerne set en forlængelse, men fint at få et salg hvis en forlængelse ikke var muligt.

            Hvis Rami er ‘the shit’, er det desuden helt på sin plads - hellere et salg af Frø end at spille ham ude af position som venstre kant det næste år. Spændende hvad prisen er - 1 mill € + vil jeg være tilfreds med.
            Det er fornuftigt nok - og også pisse spændende for Frø. Han er en kulturbærer for OB og et fornemt eksempel på at gå hele vejen fra akademi til profil på førsteholdet.

            Mange småskader satte udviklingen i bero, men jeg synes, han sluttede stærkt af - uden helt at indfri sit store potentiale. Jeg er ærgerlig over, at han ikke fik den hele sæson med godt spil, hvor han etablerede sig som en profil i ligaen.

            Vil følge ham i det engelske!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Spændende. Troede faktisk ikke det ville lykkedes.
              Håber satme at prisen er så høj at vi har råd til at bruge et ordentligt beløb på en god erstatning
              Jeg troede, du smed alle pengene på Rami som erstatning?

              Comment


                Salg 2023 med estimerede beløb

                Issam Jebali 7,5 mill
                Yankuba Minteh 55 mill
                Joel King 1,5 mill
                Jakob Breum 2 mill
                Mads Frøkjær 10,5 mill

                Ialt 76,5 mill

                Og det er måske ikke slut endnu. Slotsager og Sabbi er stadig mulige million salg. Mucolli ryger nok også men det bliver nok fri transfer
                Last edited by fmprOB; 09-07-2023, 08:52.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                  Jeg troede, du smed alle pengene på Rami som erstatning?
                  Jeg er All In på Rami Men der skal jo også være konkurrence. Så derfor håber jeg på et stortalent og ikke Falk mm man har tænkt sig at smide ham lidt rundt på banen efter behov

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Det er fornuftigt nok - og også pisse spændende for Frø. Han er en kulturbærer for OB og et fornemt eksempel på at gå hele vejen fra akademi til profil på førsteholdet.

                    Mange småskader satte udviklingen i bero, men jeg synes, han sluttede stærkt af - uden helt at indfri sit store potentiale. Jeg er ærgerlig over, at han ikke fik den hele sæson med godt spil, hvor han etablerede sig som en profil i ligaen.

                    Vil følge ham i det engelske!
                    Bliver spændende at se hans samarbejde med Emil Riis, som ser ud til at stortrives i klubben.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg er All In på Rami Men der skal jo også være konkurrence. Så derfor håber jeg på et stortalent og ikke Falk mm man har tænkt sig at smide ham lidt rundt på banen efter behov
                      jeg er top-splittet omkring Falk. Jeg tænker han er et nøk eller 2 op ift. nuværende, men hvis Rami er SÅ god (har ikke set ham ‍♂️) så er det jo selvfølgelig lidt spildte penge. Jeg tænker ikke, Falk ønsker en rolle, hvor han bliver smidt rundt efter behov…

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                        jeg er top-splittet omkring Falk. Jeg tænker han er et nøk eller 2 op ift. nuværende, men hvis Rami er SÅ god (har ikke set ham ‍♂️) så er det jo selvfølgelig lidt spildte penge. Jeg tænker ikke, Falk ønsker en rolle, hvor han bliver smidt rundt efter behov…
                        Jeg tror nu sagtens han kan få en rolle, hvor han er første mand på holdkortet, men på forskellige positioner afhængigt af, hvordan konkurrenterne på de positioner gør sig. På den måde vil han også styrke konkurrencen både på 6'erne og på 10'er-positionen.

                        Comment


                          Falk vil kun til OB som nødløsning, hvis han ikke kan få spilletid i fck og der ikke er en klub der skal spille europæisk som vil have ham. Og så skal der stadig tilbydes en kontrakt der giver mere mening for ham end at sidde på bænken i fck til 750K om måneden. Så hvis han ender i OB bliver det ikke før til sidst i vinduet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                            jeg er top-splittet omkring Falk. Jeg tænker han er et nøk eller 2 op ift. nuværende, men hvis Rami er SÅ god (har ikke set ham ‍♂️) så er det jo selvfølgelig lidt spildte penge. Jeg tænker ikke, Falk ønsker en rolle, hvor han bliver smidt rundt efter behov…
                            Nok ikke. Men så tror jeg vi gør os selv en bjørnetjeneste her.

                            En Falk uden skader i topform kan sagtens være forskellen på Top 6 eller ej. Men vi skal også tænke lidt længere frem. For Falk vil nok være en kortsigtet løsning

                            Comment


                              Det er sjovt som et udsagn fra én bruger bliver en etableret sandhed herinde.

                              Jeg tror, at chancen for Falk i OB her og nu er lig 0, og jeg forestiller mig overhovedet ikke, at det er på radaren hos nogen af parterne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                                Falk vil kun til OB som nødløsning, hvis han ikke kan få spilletid i fck og der ikke er en klub der skal spille europæisk som vil have ham. Og så skal der stadig tilbydes en kontrakt der giver mere mening for ham end at sidde på bænken i fck til 750K om måneden. Så hvis han ender i OB bliver det ikke før til sidst i vinduet.
                                Det tror jeg du har fuldstændig ret i. Hvis han kan se at han er starter eller meget tæt på smutter han ingen steder

                                Comment

                                Working...
                                X