Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg synes nu ellers Victor Nelsson er et betydeligt bedre bud på et sammenligneligt talent - og ham smed FCK glædeligt et rekordbeløb for. Det siger jeg ikke sker her, dertil tror jeg ikke Slots er etableret nok endnu, men din overdrevne skråsikkerhed deler jeg nu heller ikke.
    Nelsson skiftede til FCK da han var hvad 21? Hvis Tobias Slotsager forvalter sit talent ordentligt og ligger på i det tempo han har gjort hidtil, så spiller han i superligaen i maks et år mere. Han er ganske enkelt et større talent end Nelsson.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Tverskovs er OBs bedste 6er nogensinde, men Falk kan vi ikke bruge. Du har en lidt... alternativ fodboldforståelse (og det skal du selvfølgelig have lov til at have!)
      Jeg vil gerne diskutere Tverskov. Men nu er der flere der har skrevet i tråden at de er lidt trætte af at om Tverskov. Så hvis vi skal diskutere det så lad os gøre i Tverskov tråden.

      Den unævnelige er en dygtig fodboldspiller det er ikke for sjovt at jeg ikke kan lide ham. Men han er over the hill. Han er skadesplaget og hvad værre er så har han en historie med OB der bare ikke er særlig god. Så jeg synes man skal lade det værre og jeg synes man skal skabe nogle nye helte i stedet for at være sentimental og konsekvent forsøge at genskabe noget der var engang.

      Det er som Lucas A og Helenius i Aab. OB skal videre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Nelsson skiftede til FCK da han var hvad 21? Hvis Tobias Slotsager forvalter sit talent ordentligt og ligger på i det tempo han har gjort hidtil, så spiller han i superligaen i maks et år mere. Han er ganske enkelt et større talent end Nelsson.
        Nelsson har lige nu flere landskampe end Slots har OB-kampe. Slots er et virkeligt stort talent, men ovenstående er for nuværende trods alt ikke voldsomt velbegrundet.

        Jeg håber i øvrigt bare, at vi kan holde på ham så længe som muligt og bygge noget op.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Kan man ikke først skrive seniorkontrakt når man bliver 18?

          Det skal de løse. Ville være en skandale at sælge ham for de beløb de nævner. Håber lidt han ret hurtigt bider sig fast på holdet i denne sæson.
          Man kan Max skrive 3 år med en under 18. Men ham her skal have 4-5 år. Så man venter

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Enig med dig, det ville usandsyndlig ulækkert med slots til fcm.
            Jeg siger bare, at når man driver fodboldforretning, og kører så aktivt som Bjørn gør på godt og ondt, så er alt til salg.
            og jeg tror endda at tankerne om priser på OBs spillere generelt, er meget høje herinde. Se bare Breum (Hvilket så ogå overraskede mig)

            Så hvis fcm smider eks. 10/12 mio +bonusser på Slots, er vi så lydhøre.? Vi er dækket ind antalsmæssigt. Håber vi afviser, men man bliver bare så skuffet
            1. jeg tror sådan set sagtens BW kunne finde på at sælge til en anden dansk klub, Men;

            2. jeg tror også godt Bjørn ved hvad han har på hånden - et stort talent. Et meget ungt talent. Og han har lige lavet OBs største salg - så han er ikke presset til at skulle sælge, så 12 mill fra en anden dansk klub - det kan jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig at han vil sælge slotsager for. Som i overhovedet sælge ham for det beløb - og da slet ikke til en anden dansk klub.

            Og jeg kan ikke forestille mig en dansk klub vil smide så store beløb som der sikkert skal til, men jeg tror bestemt alt er til salg - også til andre danske klubber...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Nelsson har lige nu flere landskampe end Slots har OB-kampe. Slots er et virkeligt stort talent, men ovenstående er for nuværende trods alt ikke voldsomt velbegrundet.

              Jeg håber i øvrigt bare, at vi kan holde på ham så længe som muligt og bygge noget op.
              Fair nok.

              Comment


                Joel King solgt til Sydney.
                https://sydneyfc.com/news/socceroos-...nt-switch-home

                Edit: Nu også på ob.dk
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/joel-k...til-sydney-fc/

                Comment


                  Fedt. God vind til ham fremover

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Jeg vil gerne diskutere Tverskov. Men nu er der flere der har skrevet i tråden at de er lidt trætte af at om Tverskov. Så hvis vi skal diskutere det så lad os gøre i Tverskov tråden.

                    Den unævnelige er en dygtig fodboldspiller det er ikke for sjovt at jeg ikke kan lide ham. Men han er over the hill. Han er skadesplaget og hvad værre er så har han en historie med OB der bare ikke er særlig god. Så jeg synes man skal lade det værre og jeg synes man skal skabe nogle nye helte i stedet for at være sentimental og konsekvent forsøge at genskabe noget der var engang.

                    Det er som Lucas A og Helenius i Aab. OB skal videre.
                    Det var nu ment som en joke, jeg har absolut intet behov for at læse flere kærlighedserklæringer til Tverskovs end du allerede har skrevet
                    Hvis man hentede Falk ville det ikke være i et forsøg på at genskabe noget, der engang var. Resultatmæssigt var hans tid i klubben jo ikke ligefrem en dans på roser. Det ville være fordi han også på nuværende niveau ville være en markant profil på vores midtbane, og formentlig bedre end noget andet vi kan tiltrække pt. Deraf min kommentar. At der så er ikke-sportslige grunde til at folk ikke ønsker ham i klubben er helt fair, personligt er der løbet nok vand gennem ådalen siden hans skifte og trøjestunt til at jeg ikke kan se ham tilbage i striber.

                    Comment


                      Joel King solgt til Sydney FC.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Joel King solgt til Sydney FC.
                        Fedt hvis vi bare har fået vores penge hjem og så fik vi også nogle VM penge for ham. Så kunne casen have været værre

                        Comment


                          https://bold.dk/fodbold/klubber/hoff...bZC5bT0YJ7k_T4

                          Comment


                            Ja, og hvad så..?

                            Comment


                              15 mio. kr er for mange penge og for stort et sats på en spiller, som meget ofte er skadet og med de baner vi pt. træner på, er der desværre stor sandsynlighed for at det ville ske. Læg dertil, at det vil være et alt for stort skridt ned for ham plus hans lønkrav vil være for høje og han er vist også FCKer ind til benet. Så mon han ikke ryger til dem eller en klub i Holland/Belgien.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Det var nu ment som en joke, jeg har absolut intet behov for at læse flere kærlighedserklæringer til Tverskovs end du allerede har skrevet
                                Hvis man hentede Falk ville det ikke være i et forsøg på at genskabe noget, der engang var. Resultatmæssigt var hans tid i klubben jo ikke ligefrem en dans på roser. Det ville være fordi han også på nuværende niveau ville være en markant profil på vores midtbane, og formentlig bedre end noget andet vi kan tiltrække pt. Deraf min kommentar. At der så er ikke-sportslige grunde til at folk ikke ønsker ham i klubben er helt fair, personligt er der løbet nok vand gennem ådalen siden hans skifte og trøjestunt til at jeg ikke kan se ham tilbage i striber.
                                Jeg synes hele den sag var så betændt, at vi skal holde os væk fra det. Vi har gang i noget godt og det må gerne ende i en ny fortælling der er bygget på noget akademi og på BWs fine signings forhåbentligt kulminerende i noget Europa. Jeg har ikke brug for at vi tager noget med fra de sidste 10 år. Ny historie om OB, tak.
                                ​​​​​​


                                ​​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X