Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

    Troede at Jeppe' ambitioner var større end Fcn.....tog grueligt fejl
    Tja. Kommer an på hvad han har kunne få udenlands - som jeg tror på som udgangspunkt har været hans førsteprioritet. Han er jo oppe i årene. Måske noget midterklub i Holland ala Breum?

    Comment


      Jeg kommer ikke til at have et horn i siden på Jeppe, han har givet rigeligt til OB og er den bedste 6'er vi nogensinde har haft.

      At han efter 7 sæsoner med brudte løfter og ongo-bongo ageren fra forskellige sportsdirektører gerne vil spille europæisk kan jeg ikke klandre ham.

      Og så spiller FCN jo en fed omgang fodbold som jeg desværre tror Jeppe kommer til at bidrage rigtig godt til.
      ​​​​​​

      Comment


        Jeg kan ikke lade være med at synes at det er super fesent at Tverskov får en stor hyldest i sin sidste kamp, fordi nu skulle han prøve at få sig et eventyr i udlandet. Og så ender han med at skifte til Farum...

        Comment


          Av den gør naller….

          Comment


            havde håbet han var endt i udlandet. Men jeg kan sagtens unde ham at prøve noget nyt efter 7 magre år i OB. FCN spiller (desværre) næsten altid med i top 6 og der bliver også noget europæisk bold til ham.

            Og så skal det vel også holdes op mod hvad han kunne få i udlandet - hvis noget.

            Den er træls men i det mindste ikke BIF eller AGF han tog til

            - og så må OB jo bare "nuppe" den top 6 plads for næsen af fcn næste sæson

            eidt: og så tog han jo over broen - er det ikke ca det samme som udlandet?

            Comment


              Vinduets mindste overraskelse. Det er alligevel de færreste af de spillere der, som gider tage til en midter/bundklub i Holland eller Belgien, når de kan tage det sikre og komfortable skifte til en dansk klub for dem selv og familien. Jeg havde dog troet mere på Brøndby.

              Det kan måske lære os ikke at udråbe folk til “legender” fordi de har gjort det fint for os i en 6-7 årig periode, med en tabt pokalfinale og 5. plads som de største meritter. Mere betyder den status så heller ikke.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                Jeg kan ikke lade være med at synes at det er super fesent at Tverskov får en stor hyldest i sin sidste kamp, fordi nu skulle han prøve at få sig et eventyr i udlandet. Og så ender han med at skifte til Farum...
                argh...det er vel også tak for over 200 kampe og 7 år i OB

                Comment


                  Tja det sætter vel den nok liiidt for overdrevne hyldest lidt i relief. Omend det hverken er Midtjylland, Limsnifferne eller FCK han røg til.

                  Ambitionerne om at prøve noget andet end OB rækkte så åbenbart kun til plasticbanen i Nordsjælland.

                  Tillykke til dem. De får en god spiller. Ikke lige så god som nogen har forsøgt og forsøger at gøre ham til, men god.

                  En OB anfører skifter til en konkurrent. Han bliver ikke buhet af. Et ungt talent skifter til Silkeborg. Han blev buhet af. Ak ja, fodbold og følelser er sgu en underlig størrelse.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Hvis FCN henter JJ og kører JJ/Tverskov på midtbanen, som jeg foreslog sidste år. Og de ender med at hive et mesterskab, så skal jeg køres på OUH.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                      Jeg kan ikke lade være med at synes at det er super fesent at Tverskov får en stor hyldest i sin sidste kamp, fordi nu skulle han prøve at få sig et eventyr i udlandet. Og så ender han med at skifte til Farum...
                      Tjo, men han har aldrig selv sagt, at han kun kigge rmod udlandet. Tværtimod har han flere gange sagt, han ikke ville udelukke noget.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Vinduets mindste overraskelse. Det er alligevel de færreste af de spillere der, som gider tage til en midter/bundklub i Holland eller Belgien, når de kan tage det sikre og komfortable skifte til en dansk klub for dem selv og familien. Jeg havde dog troet mere på Brøndby.

                        Det kan måske lære os ikke at udråbe folk til “legender” fordi de har gjort det fint for os i en 6-7 årig periode, med en tabt pokalfinale og 5. plads som de største meritter. Mere betyder den status så heller ikke.
                        legende tror jeg aldrig jeg har set ham som - der skal altså noget helt særligt til.

                        - men en stor OB profil gennem mange år, og han har altid repræsenteret OB på bedste vis - det mener jeg ikke der bliver ændret på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Tja det sætter vel den nok liiidt for overdrevne hyldest lidt i relief. Omend det hverken er Midtjylland, Limsnifferne eller FCK han røg til.

                          Ambitionerne om at prøve noget andet end OB rækkte så åbenbart kun til plasticbanen i Nordsjælland.

                          Tillykke til dem. De får en god spiller. Ikke lige så god som nogen har forsøgt og forsøger at gøre ham til, men god.

                          En OB anfører skifter til en konkurrent. Han bliver ikke buhet af. Et ungt talent skifter til Silkeborg. Han blev buhet af. Ak ja, fodbold og følelser er sgu en underlig størrelse.

                          MvH ChrisOB
                          Jeppe er den bedste 6'er OB nogensinde har haft og har fortjent den hyldest han har fået i Odense, at den mand har spillet de 7 seneste sæsoner i Odense med det klubben ellers har lagt for dagen taler kun til Tverskovs ære.

                          Iøvrigt også åndssvagt at Østrøm bliver buhet.

                          ​​​​​
                          ​​​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Tja det sætter vel den nok liiidt for overdrevne hyldest lidt i relief. Omend det hverken er Midtjylland, Limsnifferne eller FCK han røg til.

                            Ambitionerne om at prøve noget andet end OB rækkte så åbenbart kun til plasticbanen i Nordsjælland.

                            Tillykke til dem. De får en god spiller. Ikke lige så god som nogen har forsøgt og forsøger at gøre ham til, men god.

                            En OB anfører skifter til en konkurrent. Han bliver ikke buhet af. Et ungt talent skifter til Silkeborg. Han blev buhet af. Ak ja, fodbold og følelser er sgu en underlig størrelse.

                            MvH ChrisOB
                            Det skal jeg lige se, før jeg tror det. Men jeg håber bestemt ikke, han bliver buhet af - ligesom jeg stadig er pinligt berørt over den behandling, Østrøm fik.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              argh...det er vel også tak for over 200 kampe og 7 år i OB
                              Absolut.
                              Min pointe var mere at der var en forståelse fra fansenes side om at han skulle have en chance for at prøve sig af i udlandet. Jeg tror hyldesten havde været lidt mindre hvis folk vidste at han var på vej til at skifte til en rival.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                Jeg kommer ikke til at have et horn i siden på Jeppe, han har givet rigeligt til OB og er den bedste 6'er vi nogensinde har haft.

                                At han efter 7 sæsoner med brudte løfter og ongo-bongo ageren fra forskellige sportsdirektører gerne vil spille europæisk kan jeg ikke klandre ham.

                                Og så spiller FCN jo en fed omgang fodbold som jeg desværre tror Jeppe kommer til at bidrage rigtig godt til.
                                ​​​​​​
                                Fuldstændig enig. Kan på ingen måde klandre ham

                                Comment

                                Working...
                                X