Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Jeg kommer ikke til at have et horn i siden på Jeppe, han har givet rigeligt til OB og er den bedste 6'er vi nogensinde har haft.

    At han efter 7 sæsoner med brudte løfter og ongo-bongo ageren fra forskellige sportsdirektører gerne vil spille europæisk kan jeg ikke klandre ham.

    Og så spiller FCN jo en fed omgang fodbold som jeg desværre tror Jeppe kommer til at bidrage rigtig godt til.
    ​​​​​​
    Ikke enig, der er dog ingen som slår DD

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
      Synes det fortæller meget om en person, at man kan spille 200+ kampe for en klub, for at lyve fans og ledelse lige op i hovedet ved afskeden.

      Ja han har været her længe, men hvad er forskellen på Falk og Jeppe?

      Den ene fik taget et billede i en anden trøje, den anden har løget os lige op i ansigtet.

      Intet andet end en lejesvend der blev hængende længere end andre
      Hvilke løgne tænker ud konkret på? Han har aldrig påstået, at en anden dansk klub var udelukket.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Jeppe er den bedste 6'er OB nogensinde har haft og har fortjent den hyldest han har fået i Odense, at den mand har spillet de 7 seneste sæsoner i Odense med det klubben ellers har lagt for dagen taler kun til Tverskovs ære.

        Iøvrigt også åndssvagt at Østrøm bliver buhet.

        ​​​​​
        ​​​​​​
        Nej, Tverskov er langt fra den bedste. En ret historieløs påstand
        Tembo? DD? Brian Sten? Lillebror Hemmingsen?

        Tverskov var en god superliga spiller, men på ingen måde dominerende

        Comment


          Har sgu altid godt kunne lide Jeppe, synes sgu det siger mere om OBs ageren de sidste mange år end om Jeppe at han får legende status....
          husker også han på et tidspunkt nævnte nogle løfter fra ledelsen ift truppen som ikke blev indfriet...den slags får selvfølgelig også betydning når der skal fornyes kontrakt....måske også brudte løfter ift hybrid bane...who knows...
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Nej.

            Eneste reelle konkurrent er Djemba-Djemba som dog også kostede en del uden for banen, et sted hvor Jeppe også altid har bidraget positivt.
            Jeg måtte godt nok også læse din påstand nogle gange for at være sikker på, at jeg læste rigtigt. Har sjældent været så uenig i noget her på forum.

            Og DD var da klart flere niveauer over.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Der er jeg så lidt uenig. Jeg kunne remse flere spillere der for mig er og har været bedre end Tverskov. Jeg synes ikke Tverskov har været så god, at han fortjente så voldsom en hyldest. Nuvel, jeg sang da også med på Jeeeepeee Tverskov, og har overordnet set kun positive ting at sige om hans tid i OB. Jeg er bare ikke enig i at han er den bedste 6er OB nogensinde har haft. Han er den bedste vi har haft de sidste 10 år. Uden tvivl.

              Jeg er også, personligt, af den holdning, at rigtige legender skifter ikke til andre danske klubber, når de er i deres bedste fodboldalder.

              Jeg kommer ikke til at buhe af Tverskov. Men jeg synes stadig at hyldesten af ham er og var overdrevet, og at det kun er fodboldens (herlige) luner, der nu gør at der kommer til at være nogen, der ikke buher af en OB anfører der skifter til en konkurrent, selv om det normale ville være, at man føler sig en smule røvrendt af at man grov hylder en spiller, bare for at se ham rende rundt i Superligaen for en anden klub.

              Hvis det nu havde været Brøndby han havde valgt, så havde piben jo utvivlsomt fået en anden lyd. Men når et OB talent dukker op i en Silkeborg trøje, så bliver han buhet af. Hvorfor skulle man så ikke gøre det, når det er en OB anfører med over 200 kampe på bagen?

              Jeg tager ikke, ret beset, noget væk fra Tverskov og hans eftermæle i OB. Jeg undrer mig bare over, at der er en følelse af, at "nå ja han fortjener noget andet end os, også selv om det er en anden klub i Danmark"

              Det gør egentligt ikke specielt ondt på mig. Jeg forventede det faktisk. Jeg synes bare det sætter hyldesten lidt i relief. Den var altså vildt overdrevet, hvis du spørger mig. Men du er nok af en anden mening. Men fred være med dét.

              MvH ChrisOB
              Fair nok, den slags spørgsmål er nok også betinget af personlig smag etc.

              For mig er han den bedste vi nogensinde har haft og det er han fordi, han er så stærk i duelspillet, en dygtig bolderobrer samtidigt med at han er så dygtig en boldspiller også. Det strækker sig jo lige fra at spille i et tre mandsforsvar hvor han tager bolden ned med brystkassen, driver bolden frem og spiller mellem kæderne, til en kamp i Farum hvor jeg husker ham komme op af højrekanten og så slå et indlæg, som hvis jeg ikke husker galt bliver til en assist, jeg kan ikke komme på en spiller i OB regi der kunne det der, måske Hemme? Men så er vi også rigtigt langt oppe og han er også på mit all star hold men det er nu i forsvaret.

              Jeg er også skuffet over at han skifter til FCN, for mig ligger den bare ikke hos Tverskov, fordi manden har spillet i OB i 7 år, og er ligesom alle os andre blevet lovet at nu sker der noget og nu kommer transfersne og nu bliver det bedre, og det er jo bare aldrig sket og derfor kan jeg godt forstå at han smutter, når jeg overvejer hvor frustreret vi allesammen er og har været, så kan jeg ikke sige noget skidt om en spiller der har været i det der dagligt i 7 år og stadigvæk stortset altid været en af banens bedste og jeg kan ikke huske at Tverskov på noget tidspunkt har sagt eller gjort noget hvor man bagefter har tænkt at han var lidt ærgerlig. Det er rigtig meget Tverskov har givet til OB. En kuriositet er at hvis den liste jeg postede igår holder så har Skjelvik gået til en månedsløn 10k over hvad Tverskov har hævet, det siger det hele, det er ærgerligt at Tverskov smutter til FCN, men jeg placerer ansvaret for det på OB og OBs ledelse gennem de seneste 7 år.

              I forhold til hyldesten så synes jeg du har en pointe, jeg tror dog at det skal ses i lyset af at der bare ikke har været noget at hylde i OB i rigtig lang tid, og så man jo hylde de spillere som trods alt leverer, så selv om jeg synes det nok stak lidt af, så er det heller ikke værre i min bog. Plus det så også kom oven på en historie med Gigovic hvor der også var gang i den.

              ​​​​​
              ​​​​​

              Comment


                Og til noget helt andet...........Nogen der har hørt noget til Don Deedson, synes det trækker noget ud!

                Comment


                  Jeg forstår både Tverskov og FCN. Tillykke til dem begge. FCN er en klart højere hylde end OB, og hvis du fik læst Festersen kronik i FS, ved du også hvor anderledes den er drevet - på den gode måde. Og FCN har mere direkte fødekæder til udenlandske eventyr.
                  Det bliver selvfølgelig en udfordring at se ham spille for modstanderen. Men har givet så rigeligt, så hans valg er også mit. Og sikkert til en rigtig god løn.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Og til noget helt andet...........Nogen der har hørt noget til Don Deedson, synes det trækker noget ud!
                    Eller en ny 6er for den sags skyld.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Jeg måtte godt nok også læse din påstand nogle gange for at være sikker på, at jeg læste rigtigt. Har sjældent været så uenig i noget her på forum.

                      Og DD var da klart flere niveauer over.
                      Det er svært at være uenig i at DD var virkelig virkelig god :-D

                      Når det er sagt så skal man også tage andre ting med i sine overvejelser, var DD god for OB uden for banen? Det mener jeg Tverskov altid har været.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Nej.

                        Eneste reelle konkurrent er Djemba-Djemba som dog også kostede en del uden for banen, et sted hvor Jeppe også altid har bidraget positivt.
                        Djemba-Djemba var i en helt anden kategori end Tverskov, og det er ikke på en lavere hylde, at du finde Djemba...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

                          Djemba-Djemba var i en helt anden kategori end Tverskov, og det er ikke på en lavere hylde, at du finde Djemba...
                          Som sagt DD var rigtig god. Eg vil så bare vove den påstand at han kostede for OB uden for banen og at det endte med at blive rigtigt dyrt for OB.
                          ​​​​

                          Comment


                            Tak for alt, Tverskov. Og held og lykke, men ikke for meget. Omvendt, så er du jo skiftet til den absolut mest ligegyldige klub i kongeriget, så alene derfor er det knap så svært at fordøje. Havde det været gymnasterne, Fukkerne, eller limsnifferne fra pestegnen, så ... men FCN, tjae, tjoe ...

                            At skiftet sker til FCN er trods alt ret logisk: han kan komme til at spille internationalt, det er jeg ikke sikker på, at han havde kunnet hvis han var kommet til Holland eller Belgien, dertil er deres bedste hold nok over Tverskovs niveau. Og at han vælger FCN over OB er også helt ok, han har været OB`er, i 7 sæsoner, men nu er han det ikke mere. Mere kan vi ikke forlange. Også set i lyset af, hvad skiftende ledelser har tilbudt deres bedste spillere de sidste 10 år.

                            Legende, NEJ. OB-kæmpe, NEJ. En stor OB-spiller, JA. Legenderne er altså dem, der dels har vundet noget, dels har givet os fans uforglemmelige oplevelser: holdet fra 1977, spillerne vi stod og så da de spillede i Kaiserslautern og Parma (turen til Madrid blev aflyst med Laudrups sene 2-3 scoring i Odense). Kæmperne må være dem der har spillet en stor del af deres karriere i klubben, og som også har været med internationalt: Tembo, Miti, Søren Berg, HHA, for at nævne nogle af dem. Tverskov skulle altså have været på et bedre OB-hold, for at kravle op ad denne liste. Og det var han nok også blevet stillet i udsigt, men ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg

                              Nej, Tverskov er langt fra den bedste. En ret historieløs påstand
                              Tembo? DD? Brian Sten? Lillebror Hemmingsen?

                              Tverskov var en god superliga spiller, men på ingen måde dominerende
                              Jeg har svaret på hvorfor jeg ikke synes DD er den. Lillebror Hemmingsen var aldrig ligeså god som Hemme, som tilgengæld i min optik nok er den der kommer tættest på at kunne vippe Tverskov af på positionen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Og til noget helt andet...........Nogen der har hørt noget til Don Deedson, synes det trækker noget ud!
                                Så vidt jeg ved, venter man bare på, at Deedson vender tilbage til Danmark. I går var han i hvert fald ikke i Danmark, men mon ikke han præsenteres, så snart han er vendt tilbage?

                                Comment

                                Working...
                                X