Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Det kan godt være. Men jeg tror bare Mickelson blev skadesfri og slog ham af tilsidst. Selvom jeg stadig godt kan lide Grubbe og hepper på ham (han er stadig ung og har reelt lige gennemført sin første sæson som senior) må jeg også indrømme, at Mickelson var en forbedring og pyntede på vores offensiv. Selvom han på intet tidspunkt har sat ligaen i brand.

    Men det er da ikke utænkeligt han kan blive solgt i dette vindue.
    Hvis vi henter højrebacken fra Holland så må det helt klart være fordi enten Mickelson eller Grubbe er på vej til at blive solgt. Og med Mickelsons Thailandske rødder kunne det jo godt være bud fra de kanter og mon ikke han også står på blokken i Norske klubber. Håber vi holder på Grubbe et par sæsoner endnu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Hvis vi henter højrebacken fra Holland så må det helt klart være fordi enten Mickelson eller Grubbe er på vej til at blive solgt. Og med Mickelsons Thailandske rødder kunne det jo godt være bud fra de kanter og mon ikke han også står på blokken i Norske klubber. Håber vi holder på Grubbe et par sæsoner endnu.
      Enig. Og så er han 26, det er ikke en udviklingsspiller.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Kan det ikke tænkes, at ingen af vores nuværende backs ikke er gode nok, og at men bliver nødt til at hente noget brugbart, uden at have købere til dem vi har?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Hvis vi henter højrebacken fra Holland så må det helt klart være fordi enten Mickelson eller Grubbe er på vej til at blive solgt. Og med Mickelsons Thailandske rødder kunne det jo godt være bud fra de kanter og mon ikke han også står på blokken i Norske klubber. Håber vi holder på Grubbe et par sæsoner endnu.
          Enig, men håber ham fra Holland er langt bedre end begge og er mere allround. Mickelson er ok offensivt og ikke defensivt, modsat Grubbe. Tænker øvrigt, at Grubbe skal steppe op i næste sæson. Har ikke været pragende, men han er ung og det var hans første sæson.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Problemet med Mickelson er bare at han har rigtig store svagheder defensivt. Det har ikke været så tydeligt her mod de mindre gode hold i ligaen til sidst, men det er jeg overbevist om at det bliver når vi kommer til at spille mod top 6 hold igen
            Enig. Han er ikke top 6 defensivt. Omvendt er Grubbe ikke særlig god offensivt. Derfor tror jeg det var en del af årsagen til Nico kom ind her i nedrykningsspillet, da hans dårlige placeringsevner ikke koster så meget imod bundholdene, men at vi godt kunne bruge hans offensive power.
            Det kunne også meget vel høre med at de indbyrdes har drøftet mulighederne for han kan komme til Thailand og tjene kassen. Derfor skulle han også have lov at vise sig frem her til sidst. Det kan dog også blot være Grubbe der trængte til en pause. Han kom lidt skævt ud til foråret

            Comment


              Lyder ikke til at handlen er lukket

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-superligaen

              Comment


                Endnu en transfer præsenteres inden længe.

                https://twitter.com/Odense_Boldklub/...54666218262531

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Hvis vi henter højrebacken fra Holland så må det helt klart være fordi enten Mickelson eller Grubbe er på vej til at blive solgt. Og med Mickelsons Thailandske rødder kunne det jo godt være bud fra de kanter og mon ikke han også står på blokken i Norske klubber. Håber vi holder på Grubbe et par sæsoner endnu.
                  Ved ikke om det ville betyde, at det er så sikkert en af dem allerede er på vej væk. Det kan sagtens være der er noget tæt på. En spiller som Mickelson vil man givetvis være mere tilbøjelig til at acceptere tilbud på. Måske aktivt forsøge at sælge.

                  Tror bare ikke man altid kan sige: "vi har jo to på den position, så skal vi ikke hente en tredje!". Jeg tænker de evaluerer truppen og ser hvor vi bedst/nemmest kan forbedre os og hvor vi halter mest efter konkurrenterne. Og jeg må indrømme, at selvom jeg var vild med perioden, hvor vi spillede med Aske/Grubbe på backs (og var rimeligt kompetitive), så synes jeg nok også backs - især højre back - er der hvor vi halter mest efter vores direkte konkurrenter.

                  Jeg kan sagtens forestille mig de tænker: det er en position vi skal forbedre. Det forsøger vi. Og så må vi evt. samtidig/efterfølgende finde ud af om, der kan laves et mindre salg på f.eks. Mickelson.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
                    Endnu en transfer præsenteres inden længe.

                    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...54666218262531
                    Fedt. Hvis det ikke er Uwusu så er det jo en der ikke har været rygtet til endnu……

                    COME OOOOOONNNN 6`er

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Lyder ikke til at handlen er lukket

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-superligaen
                      Måske alligevel hvis det er ham der teases for. Efter at have kigget mere på ham siden i går er jeg blevet mere positiv ift. ham som ny spiller i truppen. Ud fra den type han lyder til at være: en hurtig spiller, der kommer meget med frem. Det synes jeg vi har savnet. Og så er jeg vild med, at han har spillet så meget. Det er lidt sjældent vi ser det med de spillere vi henter.

                      Han har i bund og grund spillet på elevatorhold mellem Æresdivisionen og næstbedste række i Holland. Er rykket op og ned nogle gange de sidste 5 år. Hvis man antager niveauet i Holland er lige en tak over Danmark svarer hans tidligere klubber nok meget godt med OBs eget de seneste sæsoner.

                      ... Men håber også mest det er en afløser for Tverskov som er en profil :-)
                      Last edited by Agbre; 15-06-2023, 09:29.

                      Comment


                        Ham her: https://www.transfermarkt.com/johann...pieler/1111166

                        Comment


                          Johannes Selven

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-hen...hannes-selvén/

                          Comment


                            Puhhhh. Ligner en udviklingsspiller og ikke en profil…
                            Ikke en start 11 spiller umiddelbart

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Puhhhh. Ligner en udviklingsspiller og ikke en profil…
                              Ikke en start 11 spiller umiddelbart
                              ja det må vi stærkt gå ud fra. en 1:1 erstatning for breum? position og alder passer vel meget godt overens?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Puhhhh. Ligner en udviklingsspiller og ikke en profil…
                                Ikke en start 11 spiller umiddelbart
                                Ligner en erstatning for Breum men måske med mere fart.

                                Comment

                                Working...
                                X