Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Godt nok noget lunken overfor disse 2 første signnings….skulle jo gerne være nogen der kunne rykke os, når sæsonen starter op

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det må vi så håbe at de gør……… Havde håbet på at der kom en idag. Men lige nu fylder man truppen op med transferie som et andet Nottingham Forrest og venter åbenbart med de dyre transfers
      De dyre transfers tager jo nok generelt længere tid og er mere besværlige at få på plads. Mon ikke der er gang i en hel masse ting, og man så offentliggør i det tempo, de falder på plads i? Transferfri og kontraktløse spillere er nok bare lidt nemmere i den forstand.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det gør man også snart
        ISTEDET for Selvén, ikke oveni

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
          Godt nok noget lunken overfor disse 2 første signnings….skulle jo gerne være nogen der kunne rykke os, når sæsonen starter op
          Hver eneste signing behøver jo ikke være noget, der rykker os på kort sigt. Vinduet er først officielt åbnet i dag, der skal nok komme meget mere i løbet af de næste par uger.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Undrer mig bare hvis han lige har underskrevet kontrakt deroppe og er blevet udlejet:

            "Johannes underskrev sin første fuldtidskontrakt IFK Göteborg i februar, hvor han også har spillet ungdomsfodbold, og i marts blev han udlejet til Örgryte IS."
            De ophævede kontrakten med ham for en lille uge siden: https://twitter.com/IFKGoteborg/stat...02277207130112

            Så kan man tænkte i hvad der er sket. Kan jo være meget. At dømme ud fra Twitter-kommentarsporet er der en smule "Breum ud af OB" over det. Deres fans er i hvert fald ikke så glade og har svært ved at forstå det. Men noget af det skal nok også findes i, at de ligger til nedrykning og det ikke virker så professionelt, at de skriver kontrakt med ham i starten af året og han ser lovende ud i nogle træningskampe (siges det), han udlejes umiddelbart uden succes og så ophæves kontrakten 6 måneder senere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Med de spillere man henter pt håber jeg bestemt ikke at Sabbi og Tongya ryger foreløbig….. Ellers går det da helt galt
              forudsætter selvf at man erstatter dem med noget kvalitet.

              ellers kan det godt gå galt.

              - men lad os se, jeg er ikke blæst bagover af de seneste 2 signings...men ret skal være ret - jeg kender intet til dem, så lad os se hvad de kan

              Comment


                Nu vil jeg mene at Selvén er en erstatning for Minteh og Markus Jensen er for Breum.

                Jeg er ret fortrøstningsfuld med de to nye transfers.
                Hvis Adrian siger god for dem så tror jeg nok at det skal blive godt.

                Håber han kan finde guld som andre ikke ser - samt som vi aldrig ville have opdaget under f.eks. JH.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Nej selvfølgelig ikke. Men mon ikke det betyder et farvel til Mucolli efterhånden når Markus også snart rykker op. Der skal selvfølgelig være konkurrence. Men den skal også være sund
                  Ja det er jo det. De vil åbenbart gerne have mange kantspillere. Så der er flere der potentielt kan slå igennem og blive næste store salg. Er ikke så vild med det. Der bliver lidt meget cirkus over det.

                  Men omvendt må man nok også stole på sin scouting (som bør have et godt kendskab til ham). Han er næsten lige fået ophævet sin kontrakt (vil gerne vide hvad der er sket der). Hvis det er en så ung spiller, som man vurderer højt, der pludselig er ledig på markedet kan jeg godt forstå man ser det som en for god mulighed til at sige nej. Men håber ikke vi ender med 8+ kantspillere igen. Og håber vi også får nogle deciderede profiler ind til de vigtige, centrale positioner.

                  Comment


                    Jeppe Tverskov Kontraktudløb
                    Joel King Jørgen Skjelvik Kontraktudløb
                    Max Ejdum Aron Thrandarson Kontraktudløb
                    Rami Al-hajj Naatan Skytta Kontraktudløb
                    Luca Kjerumgaard Kenneth Zohore Kontraktudløb
                    Christian Vestergaard Omar Jebali Kontraktudløb
                    Max Fenger Musa Juwara Fritstillet
                    Johannes Selven Jakob Breum Solgt til Go Ahead eagles
                    Mohamed Buya Turay Yankuba Minteh Solgt til Newcastle

                    Skal den ondelyneme være en god erstatning for Tverskov hvis OB samlet set skal komme stærkere ud af vinduet end tilfældet er NU ..

                    Men der kan jo ske meget endnu.​

                    Og vi har nok heller ikke set den sidste afgang endnu ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Jeppe Tverskov Kontraktudløb
                      Joel King Jørgen Skjelvik Kontraktudløb
                      Max Ejdum Aron Thrandarson Kontraktudløb
                      Rami Al-hajj Naatan Skytta Kontraktudløb
                      Luca Kjerumgaard Kenneth Zohore Kontraktudløb
                      Christian Vestergaard Omar Jebali Kontraktudløb
                      Max Fenger Musa Juwara Fritstillet
                      Johannes Selven Jakob Breum Solgt til Go Ahead eagles
                      Mohamed Buya Turay Yankuba Minteh Solgt til Newcastle

                      Skal den ondelyneme være en god erstatning for Tverskov hvis OB samlet set skal komme stærkere ud af vinduet end tilfældet er NU ..

                      Men der kan jo ske meget endnu.​

                      Og vi har nok heller ikke set den sidste afgang endnu ..
                      Det er - undskyld jeg siger det - også en absurd øvelse, du har gang i der.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Det er - undskyld jeg siger det - også en absurd øvelse, du har gang i der.
                        Haha ja. At forsøge at opgøre transfervinduet på dagen, hvor det reelt åbner svarer vel lidt til at smage på dejen der hæver på bordet og sige "der skal godt nok ske noget før det bliver en god pizza" :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Undrer mig bare hvis han lige har underskrevet kontrakt deroppe og er blevet udlejet:

                          "Johannes underskrev sin første fuldtidskontrakt IFK Göteborg i februar, hvor han også har spillet ungdomsfodbold, og i marts blev han udlejet til Örgryte IS."
                          Forklaringen er her

                          https://fyens.dk/ob/19-aarig-svensk-...-kontrakt-i-ob

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Han er simpelthen så stort et talent at IFK ser det som værende bedst at lade ham gå frit. Det er selverkendelse fra deres side, når de indser at de ikke er gode nok til at udvikle talentet.
                            Last edited by Magge; 15-06-2023, 10:46.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Han er simpelthen så stort et talent at IFK ser det som værende bedst at lade ham gå frit. Det er selverkendelse fra deres side, når de indser at de ikke er gode nok til at udvikle talentet.
                              Jeg tror de har andre ting, som er vigtigere for dem i øjeblikket, end at fokusere på egne talenter... nemlig overlevelse

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Jeg tror de har andre ting, som er vigtigere for dem i øjeblikket, end at fokusere på egne talenter... nemlig overlevelse
                                Men stadig. Det er Ikke de mest opløftende omstændigheder han kommer ud af døren i IFK på. Så meget har de heller ikke troet på ham. De havde også kun givet ham en 1-årig kontrakt. Der må man jo så stole på vores egen scouting. At vi har kunne se nogle evner der kan blive en succes her.

                                Og så har han næppe været så dyr.

                                Comment

                                Working...
                                X