Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er glad idag.
    Vi har allerede fået flere rygter i år før vinduet er åbnet end vi gjorde hele sidste år hvor vinduet var åbent.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jo det vil give rigtig god mening at sprede det lidt ud. At øge budgettet med 10-15 mill over de næste 3-4 år skulle der være råd til. Hvis man så sælger dyrt igen kan man jo bare øge ydeligere oven i de 10-15 mill man allerede havde lagt i potten

      Men hvis man vil gøre alvor af de sportslige ambitioner er man også nød til at flexe lidt med musklerne i løbet af sommeren. At vise omverden at OB mener det seriøst og at vi både kan sælge og købe dyrt. At nu træder vi et trin op. Lige som AGF har gjort de sidste 2-3 år.
      helt enig.

      mon ikke også det er planen. Ikke at man kan være sikker på at lave et "minteh" salg - men at vi skal rykkes derhen hvor vi kontinuerligt har store nok talenter der kan hente gode beløb ind.

      Comment


        Det ligner lidt vi hugger de lavhængende frugter her i starten. Buya tror jeg nu er godt set, men Hajj og Owusu, hvis han kommer til er næppe dem der flytter os. De bliver som udgangspunkt hentet til bredden og kan presse hhv. Frø og Grubbe på deres positioner. Samtidig får vi også lige vist Nico at planen er lagt for et salg, hvis vi henter en hb ind tidligt.

        Profilerne vi skal ind til især 6'er-positionen og på kanten bliver nok et lidt større slagsmål, hvor vi er i hård konkurrence om spillere, der nok også lure en rum tid ind i vinduet, inden de reelle forhandlinger går igang. Tror ikke vi får landet nogen bemærkelsesværdige transfers tidligt i vinduet, med mindre vi virkelig åbner for pengepungen på et niveau vi ikke har set siden de glade sølvdage.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          helt enig.

          mon ikke også det er planen. Ikke at man kan være sikker på at lave et "minteh" salg - men at vi skal rykkes derhen hvor vi kontinuerligt har store nok talenter der kan hente gode beløb ind.
          Jeg ved jo ikke om det er planen.. Gætter bare. Derfor kunne det være rart at få en udmelding snart hvor man bare teaser lidt for hvad der skal ske

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Man kommer helt sikkert ikke til at lukke truppen om 12 dage. Men for bare at leve lidt op til sine egne udtalelser skal der minimum hentes en Venstre back, Center back og en 6`er. Minimum. Ellers starter vi jo med en haltende trup der knapt kan spille 11 mod 11 uden at Kadrii skal spille venstreback, Frø skal være 6`er og Grubbe skal i midtforsvaret
            man har helt sikkert lagt pres på sig selv - men igen det kan jeg godt li' og syntes også der bliver handlet på det. Vinduet er vel ikke officielt åbent endnu og der er signet 2 spillere og solgt 2. Jeg er ikke i tvivl om at der kommer til at ske rigtigt meget de næste par uger.

            Mener 6'er bør være 1. prioritet at få ind - tverskov var så vigtig på midtbanen at den fylder mustafic næppe bare sådan lige.

            Tænker også der skal kigges på kanter - charly ser spændende ud og virker til at have fundet noget form igen. men ellers mucolli og tongya - der mangler sgu lidt derude.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Hellere udlandske transferfrie spiller end spillere der har vist sit værd i Danmark.

              Og mon OB har lavet samme nr med Nico som med Breum? Altså spillet ham her til sidst i vinduet for st gøre hsm klar til salg?
              Det kan jo godt være, selvom grubbe har været ringe
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg fik samme tanke. Det eneste der vil give mening. Men det har jeg det fint med hvis vi bare sælger ham for lidt millioner
              Men det passer nu overhoved ikke til Alm som flere gange udtalte sig at han blander sig ikke i transferageren og opstiller alene efter sportslige synspunkter om at sætte det bedste hold op på banen i hensigt af modstanderen vi spiller imod
              Hvis der er sandt at Breum fik spilletid om at øge salgsprisen så står der ja i direkt modsætning.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



                Men det passer nu overhoved ikke til Alm som flere gange udtalte sig at han blander sig ikke i transferageren og opstiller alene efter sportslige synspunkter om at sætte det bedste hold op på banen i hensigt af modstanderen vi spiller imod
                Hvis der er sandt at Breum fik spilletid om at øge salgsprisen så står der ja i direkt modsætning.
                Men ved Alm ikke også hvad han skal sige i medierne? BW har sikkert spurgt hvordan han ser på det, og så er de blevet enige om det er Charly som står forrest?

                Nogle gange skal man ikke lytte til trænerne…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg ved jo ikke om det er planen.. Gætter bare. Derfor kunne det være rart at få en udmelding snart hvor man bare teaser lidt for hvad der skal ske
                  Nja. I første omgang synes jeg bare de skal handle. Går man ud og siger "nu hæver vi lige budgettet med x" eller "vi er klar til at betale mere" tænker jeg også bare man siger til andre klubber: værsgo at kræv 30% mere hvis vi spørger på jeres spillere. Men håber da de gør noget og BW så fortæller om evt. ændret strategi efter vinduet er lukket.

                  Og så må de gerne fortælle om hvad de har af planer for de banefaciliteter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Men ved Alm ikke også hvad han skal sige i medierne? BW har sikkert spurgt hvordan han ser på det, og så er de blevet enige om det er Charly som står forrest?

                    Nogle gange skal man ikke lytte til trænerne…
                    Enig… Selvfølgelig snakker de om de her ting. Og hvis 2 står helt lige bliver der tænkt i salg og spillerværdi. Men kun hvis man ikke mister sportslig værdi samtidig.
                    Kan ikke bevise det. Men det ser unægtelig sådan ud udefra til tider

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Nja. I første omgang synes jeg bare de skal handle. Går man ud og siger "nu hæver vi lige budgettet med x" eller "vi er klar til at betale mere" tænker jeg også bare man siger til andre klubber: værsgo at kræv 30% mere hvis vi spørger på jeres spillere. Men håber da de gør noget og BW så fortæller om evt. ændret strategi efter vinduet er lukket.

                      Og så må de gerne fortælle om hvad de har af planer for de banefaciliteter.
                      Tror altså ikke det betyder det store om man teaser lidt allerede nu. Alle klubber ved sgu da at lommerne er fyldte i OB pt..

                      Jeg tror der imod det vil give en stor signalværdi overfor de profiler vi ønsker at hente. De vil se ambitioner..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Men ved Alm ikke også hvad han skal sige i medierne? BW har sikkert spurgt hvordan han ser på det, og så er de blevet enige om det er Charly som står forrest?

                        Nogle gange skal man ikke lytte til trænerne…
                        Tja, det er desværre svært i OB: Tverskov blev dertid åbenbart loved forstærkninger og investering i holdet om at få forlængelse uden at det skete, en ejer som lover spillere en hybridbane uden at det sker nu, i årevis udtalelser om et top-6-hold som desvære ikke viser sig på banen ... der kan man måske også sætte spørgsmålstegn bag trænerens principper...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Tja, det er desværre svært i OB: Tverskov blev dertid åbenbart loved forstærkninger og investering i holdet om at få forlængelse uden at det skete, en ejer som lover spillere en hybridbane uden at det sker nu, i årevis udtalelser om et top-6-hold som desvære ikke viser sig på banen ... der kan man måske også sætte spørgsmålstegn bag trænerens principper...
                          Men det er jo ikke Alm og BWs skyld det du nævner der?
                          Thorborg står med ansvaret for meget, hvis han lagde flere millioner i klubben for år tilbsge, havde det nok også set anderledes ud.

                          Derudover siger BW jo bsre hvad bestyrelsen siger. Den bestyrelse vi aldrig hører fra og desværre en Thorborg som godt kan lide at stå i skyggen i medierne

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Enig… Selvfølgelig snakker de om de her ting. Og hvis 2 står helt lige bliver der tænkt i salg og spillerværdi. Men kun hvis man ikke mister sportslig værdi samtidig.
                            Kan ikke bevise det. Men det ser unægtelig sådan ud udefra til tider
                            hvis ikke man mister noget sportsligt så er der jo umiddelbart ikke nogen stor konspiration. Grubbe gjorde det godt tidligere - men ikke så godt fremad banen. Mickelson var skadet en del tidligere på sæsonen, vendte tilbage og så rimeligt god ud.

                            Samme kan vel næsten siges om Breum - ikke at han var fantastisk men han gjorde det ret godt, det år han havde haft taget i betratning.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Hellere udlandske transferfrie spiller end spillere der har vist sit værd i Danmark.

                              Og mon OB har lavet samme nr med Nico som med Breum? Altså spillet ham her til sidst i vinduet for st gøre hsm klar til salg?
                              Det kan jo godt være, selvom grubbe har været ringe
                              Det kan godt være. Men jeg tror bare Mickelson blev skadesfri og slog ham af tilsidst. Selvom jeg stadig godt kan lide Grubbe og hepper på ham (han er stadig ung og har reelt lige gennemført sin første sæson som senior) må jeg også indrømme, at Mickelson var en forbedring og pyntede på vores offensiv. Selvom han på intet tidspunkt har sat ligaen i brand.

                              Men det er da ikke utænkeligt han kan blive solgt i dette vindue.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Det kan godt være. Men jeg tror bare Mickelson blev skadesfri og slog ham af tilsidst. Selvom jeg stadig godt kan lide Grubbe og hepper på ham (han er stadig ung og har reelt lige gennemført sin første sæson som senior) må jeg også indrømme, at Mickelson var en forbedring og pyntede på vores offensiv. Selvom han på intet tidspunkt har sat ligaen i brand.

                                Men det er da ikke utænkeligt han kan blive solgt i dette vindue.
                                Problemet med Mickelson er bare at han har rigtig store svagheder defensivt. Det har ikke været så tydeligt her mod de mindre gode hold i ligaen til sidst, men det er jeg overbevist om at det bliver når vi kommer til at spille mod top 6 hold igen

                                Comment

                                Working...
                                X