Oprindeligt indsendt af Agbre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Hvis vi henter højrebacken fra Holland så må det helt klart være fordi enten Mickelson eller Grubbe er på vej til at blive solgt. Og med Mickelsons Thailandske rødder kunne det jo godt være bud fra de kanter og mon ikke han også står på blokken i Norske klubber. Håber vi holder på Grubbe et par sæsoner endnu.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Hvis vi henter højrebacken fra Holland så må det helt klart være fordi enten Mickelson eller Grubbe er på vej til at blive solgt. Og med Mickelsons Thailandske rødder kunne det jo godt være bud fra de kanter og mon ikke han også står på blokken i Norske klubber. Håber vi holder på Grubbe et par sæsoner endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Problemet med Mickelson er bare at han har rigtig store svagheder defensivt. Det har ikke været så tydeligt her mod de mindre gode hold i ligaen til sidst, men det er jeg overbevist om at det bliver når vi kommer til at spille mod top 6 hold igen
Det kunne også meget vel høre med at de indbyrdes har drøftet mulighederne for han kan komme til Thailand og tjene kassen. Derfor skulle han også have lov at vise sig frem her til sidst. Det kan dog også blot være Grubbe der trængte til en pause. Han kom lidt skævt ud til foråret
Comment
-
Hvis vi henter højrebacken fra Holland så må det helt klart være fordi enten Mickelson eller Grubbe er på vej til at blive solgt. Og med Mickelsons Thailandske rødder kunne det jo godt være bud fra de kanter og mon ikke han også står på blokken i Norske klubber. Håber vi holder på Grubbe et par sæsoner endnu.
Tror bare ikke man altid kan sige: "vi har jo to på den position, så skal vi ikke hente en tredje!". Jeg tænker de evaluerer truppen og ser hvor vi bedst/nemmest kan forbedre os og hvor vi halter mest efter konkurrenterne. Og jeg må indrømme, at selvom jeg var vild med perioden, hvor vi spillede med Aske/Grubbe på backs (og var rimeligt kompetitive), så synes jeg nok også backs - især højre back - er der hvor vi halter mest efter vores direkte konkurrenter.
Jeg kan sagtens forestille mig de tænker: det er en position vi skal forbedre. Det forsøger vi. Og så må vi evt. samtidig/efterfølgende finde ud af om, der kan laves et mindre salg på f.eks. Mickelson.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
COME OOOOOONNNN 6`er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han har i bund og grund spillet på elevatorhold mellem Æresdivisionen og næstbedste række i Holland. Er rykket op og ned nogle gange de sidste 5 år. Hvis man antager niveauet i Holland er lige en tak over Danmark svarer hans tidligere klubber nok meget godt med OBs eget de seneste sæsoner.
... Men håber også mest det er en afløser for Tverskov som er en profil :-)Last edited by Agbre; 15-06-2023, 09:29.
Comment
Comment