Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Vi vil helt sikkert ikke se OB gå købs amok og bruge 20-30 mill. Men kunne godt se os købe en profil eller to i 4-6 mill kroners laget
Ja vi burde have fået ca 61 mill ind i 2023 indtil videre. Breum og et OC salg kan få den op mod de 70 mill. Og så skal Sabbi vel også sælges hvis han ikke vil forlænge.
Hvem ved om der kunne ryge en fra Akademiet? Noah Lassen måske. Alt kan ske
Mon ikke Bakary har fået en lille del af kagen og nok får 10% af Mintehs løn fra nu af. Tænker ikke han arbejder for OK mere
tror desværre at det skal være tocifret hvis det skal rykke noget med mindre det skal være ukendte diamanter og transferfrie særtilfælde .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
lød bare som om folk havde besluttet han blev solgt for ingenting.
Jeg undrer mig da også - frø og sabbi havde jeg regnet med man ville forsøge at sende afsted som noget af det første, tongya måske også. Breum den havde jeg ikke set komme, kontraktlængden taget i betragtning.
Men selv om man har beskrevet ham som et stort talent og udstyret ham med en 5 årig aftale så har han jo desværre på ingen måde brændt ligaen af. Måske passer han bare ikke ind. Måske trænger han til luftforandring - det er jo desværre set før at OB ikke formår at forløse talenter - nogen gange så blomstre de op når de kommer et nyt sted og får lidt mere spilletid. Greve, Desler, klynge...
men lyder jo til der har været følere ude før - fcn i vinters, så mon ikke bare breum ikke vil sidde på bænken længere og så vil OB hellere sende ham udenlands, måske Go Ahead Eagles er ved at lægge stilen om og har besluttet sig for at sprænge banken for breum..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Gav man ikke 4 mio for Okusun?
tror desværre at det skal være tocifret hvis det skal rykke noget med mindre det skal være ukendte diamanter og transferfrie særtilfælde ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Det passer forhåbentlig ikke! I så fald håber jeg, at der er mange klausler tilføjet. Men selv med det, er det latterligt lavt, taget hans alder, kontrakt længde mv. i betragtning.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja det er der nok. Og sikkert en 25% videresalgs klausul. Men stadig skuffende og uforståeligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Helt enig. Den beslutning forstår jeg heller ikke. Mener godt, at han kunne få sit gennembrud i næste sæson. Virkede til, at han var på vej tilbage på sporet og i så fald, tror jeg at vi ville kunne sælge ham for mere.
Comment
Comment