Oprindeligt indsendt af QuesT
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Bestemt, men ville nok være en god ide at bestille maskinerne med det samme
Men AC Horsens skifter deres græs tæppe på stadion her til sommer (til hybrid) og det virker som noget de bare lige er kommet på.
Og det kan jeg ikke forstå de kan hvis ingen maskiner er til rådighed.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tja. Indtil videre kan vi stille følgende start 11
Martin Hansen
Nico Slots Bjørn Aske
Manneh Mustafic
Sabbi Frø Charly
Turay
Vel ikke super langt fra sidste år. 1-2 profil indkøb og så er vi da tæt på en start 11"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Ja, det har du selvfølgelig ret i.
Men AC Horsens skifter deres græs tæppe på stadion her til sommer (til hybrid) og det virker som noget de bare lige er kommet på.
Og det kan jeg ikke forstå de kan hvis ingen maskiner er til rådighed.
"Ifølge chefen for Forum Horsens, Martin Bjørn, har man desuden valgt "en form for hybridbane, der i forbindelse med koncerter på stadion kan rulles af og lægges på køl - og efterfølgende rulles på igen efter koncerten".
Det blev besluttet for to år siden i Horsens Kommune.Last edited by Online; 09-06-2023, 10:54.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det er en anden type end der normalt lægges (Parken burde egentligt have indført samme koncept med alle deres arrangementer).
"Ifølge chefen for Forum Horsens, Martin Bjørn, har man desuden valgt "en form for hybridbane, der i forbindelse med koncerter på stadion kan rulles af og lægges på køl - og efterfølgende rulles på igen efter koncerten".
Det blev besluttet for to år siden i Horsens Kommune.
For koncerter er ret hårdt for et græs tæppe hybrid eller ej.
Comment
-
Jacob Breum er på vej væk, og det har jeg det lidt ambivalent med. Jeg synes klart, at han fylder for lidt, og har en dårlig defensiv- men samtidig, så ser jeg også et potentiale i ham. Bare de kampe han har spillet gør, at han me lidt mere dygtighed og tur i den, burde have lavet 8-10 mål i sæsonen. Hvis vi får lagt på ham, så kan han blive en faktor om et par år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Tror mere han er FCM materiale, hvis de bl.a. sælger GI.
- Likes 1
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...egetjek-fredag
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Comment
Comment