Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Slet
    Last edited by Plum; 08-06-2023, 15:59.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hvis jeg skulle til Gambia som 18-20 årig og bo alene er jeg 10000% sikker på at jeg ville have det på samme måde
      Minteh har/havde faktisk "nære" bekendte fra Gambia/hjembyen boende tæt på. Endda flere af dem velintegrerede med danske partnere :) .. Deres netværk har ikke fejlet noget.
      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
      Lou Holtz

      Comment


        Lad være med at nak mig. Jeg har et rygte. Kadrii til B93 hvis de rykker op. HCB smutter i dette vindue. Som sagt kun rygter og jeg vil ikke nakkes

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
          Lad være med at nak mig. Jeg har et rygte. Kadrii til B93 hvis de rykker op. HCB smutter i dette vindue. Som sagt kun rygter og jeg vil ikke nakkes
          Bang Bang

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
            Lad være med at nak mig. Jeg har et rygte. Kadrii til B93 hvis de rykker op. HCB smutter i dette vindue. Som sagt kun rygter og jeg vil ikke nakkes
            Det kunne da glæde mig hvis du også har rygter om tilgange ;)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Det kunne da glæde mig hvis du også har rygter om tilgange ;)
              Det har jeg ik. Desværre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Bang Bang
                Ha ha

                Comment


                  https://fyens.dk/ob/holland-kalder-paa-jakob-breum

                  man må sige der bliver solgt ud

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    Pis, lige netop Breum har jeg virkelig store forventninger til især nu hvor både Minteh og Tongya er på vej videre. Men hellere at han skifter til Holland end til FCN. Men nu skal der da snart noget ind også.

                    Comment


                      Imo. ærgerligt hvis det passer. Han er den slags spiller der pludselig vil kunne få et kæmpe output, ham skulle vi kunne udvikle og skyde af til en større klub.

                      Comment


                        Jeg synes der begynder at tegne sig et billede af, at han er ved at blive den nye Julius Eskesen eller Mathias Greve. Stort potentiale, der bare ikke rigtigt bliver til mere. Han er en god dreng, men jeg tvivler på, han kommer
                        til at brænde Eresdivisie af…

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                          Jeg er spændt på prisen. Synes det er et lidt overraskende tidspunkt, nu når han har kæmpet sig tilbage på holdet, men er prisen høj nok, så er alt jo selvfølgelig til salg.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Jeg er spændt på prisen. Synes det er et lidt overraskende tidspunkt, nu når han har kæmpet sig tilbage på holdet, men er prisen høj nok, så er alt jo selvfølgelig til salg.
                            Der er jo ikke tale om en start 11 spiller, og hensynet til spillerens ønsker/muligheder vejer forhåbenligt også tungt.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Ambivalent, han virkelig håbet han havde lykkes og fået sit gennembrud inden han forlod os. Dog tror jeg også at hollandsk fodbold passer ham bedre, da han stadig mangler en del på fysikken.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jeg er spændt på prisen. Synes det er et lidt overraskende tidspunkt, nu når han har kæmpet sig tilbage på holdet, men er prisen høj nok, så er alt jo selvfølgelig til salg.
                                Go ahead eagles plejer ikke at betale for spillere. De henter transferfrie og spillere på lån generelt. Så tror ikke vi skal holde vejret for noget stort

                                Comment

                                Working...
                                X