Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHoldet til næste sæson som det ser ud nu … har lidt svært ved at se hvem der skal sælges eller hvordan der ellers skal komme midler til at hente en erstatning for Tverskov for ikke at tale om at forstærke holdet .. derudover forsvinder der i alt seks spillere der vel skal erstattes i et eller andet omfang ..
Martin Hansen
Gustav Grubbe
Tobias Slotsager
Mihajlo Ivancevic
Aske Adelgaard
Alasana Manneh
Alen Mustafic
Yankuba Minteh
Mads Frøkjær
Franco Tongya
Emanuel Sabbi
HC Bernat
Magnus Nielsen
Nicholas Mickelson
Bjørn Paulsen
Jakob Breum
Charly Nouck
Agon Muscolli
Musa Juwara
Baskim Kadrii
Skal vist gøre absolut alt for at forlænge med Tverskov .. som i ALT !!
De fem øvrige:
Jørgen Skjelvik 30/6-2023
Aron Elis Thrandarson 30/6-2023
Kenneth Zohore 30/6-2023
Naatan Skyttä 30/6-2023(leje)
Omar Jebali 30/6-2023(leje)
Ikke at det just er stamspillere men man kan heller ikke være for få men er akademispillerene gode nok?
Forhåbentligt ikke flere korte håbløse lejeaftaler til spillere der ikke kan forstærke holdet ..
Max Ejdum bliver rykket op i superligatruppen og mon ikke Luca Kjærumgaard og måske Christian Vestergaard hentes hjem fra lejeophold, men de er alle stadig udviklingsspillere. Dagens sejr i Aalborg bør give os så meget arbejdsro at vi kan begynde at tænke endnu mere næste sæson og bl.a. prøve flere af vores lovende akademispillere af og i det hele taget prioritere spilletid til dem vi har til rådighed næste sæson. Så folk som Aron og Skjelvik skal ikke prioriters. Tverskov er naturligvis en anden historie, men på et tidspunkt skal han også sluses stille og roligt ud hvis han 100% sikkert ikke forlænger. Spilletiden til de spillere som vi har næste sæson skal prioriteres. Mustafic, Manneh og Ejdum skal have indarbejdet nogle relationer og det får de ikke hvis Aron og Tverskov tager kampminutterne fra dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hvis det bliver udlandet så er det o.k., han fortjener det bare. Hvis der bare ikke bliver en anden dansk klub. Det ville være svært at holde ud.
AGF,Randers,VFF og lign sker ikke. Men tror 90% på at det bliver udlandet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hvis det bliver udlandet så er det o.k., han fortjener det bare. Hvis der bare ikke bliver en anden dansk klub. Det ville være svært at holde ud.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg gætter på 6-8 spillere ud og ind. Incl 2-3 salg eller udlejninger.
Tverskov forlænger ikke. Folk skal læse mellem,over,under og bagved linjerne. Mm det kun er Horsens og Fredericia der er interesseret er han videre. 99% udlandet
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægIkke uenig omkring Tverskov .. men har svært ved at se salg ud over Minteh og Aske og så skal de jo også erstattes .. men 8 nye spillere hvor 3 er i start11 og så skal der stadig forstærkes … kan jeg slet ikke se ..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Sabbi eller Frø tror jeg godt der kunne komme bud på. Næppe kæmpe bud, men bud man klart bør overveje da det efterhånden virker svært at tro på at de 2 nogensinde vil bliver rigtigt forløst i OB.
Minteh kan/kunne måske indbringe mere end “par” og skabe noget frirum .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHoldet til næste sæson som det ser ud nu … har lidt svært ved at se hvem der skal sælges eller hvordan der ellers skal komme midler til at hente en erstatning for Tverskov for ikke at tale om at forstærke holdet .. derudover forsvinder der i alt seks spillere der vel skal erstattes i et eller andet omfang ..
Martin Hansen
Gustav Grubbe
Tobias Slotsager
Mihajlo Ivancevic
Aske Adelgaard
Alasana Manneh
Alen Mustafic
Yankuba Minteh
Mads Frøkjær
Franco Tongya
Emanuel Sabbi
HC Bernat
Magnus Nielsen
Nicholas Mickelson
Bjørn Paulsen
Jakob Breum
Charly Nouck
Agon Muscolli
Musa Juwara
Baskim Kadrii
Skal vist gøre absolut alt for at forlænge med Tverskov .. som i ALT !!
De fem øvrige:
Kenneth Zohore 30/6-2023
Ikke at det just er stamspillere men man kan heller ikke være for få men er akademispillerene gode nok?
Forhåbentligt ikke flere korte håbløse lejeaftaler til spillere der ikke kan forstærke holdet ..
Martin Hansen - skal blive
Gustav Grubbe - god back up. Ikke top 6 kvalitet
Tobias Slotsager - spændende talent
Mihajlo Ivancevic - skal hæve niveauet næste sæson
Aske Adelgaard - svag offensiv, her skal der lægges på
Alasana Manneh - okay kvalitet
Alen Mustafic - uforståeligt køb
Yankuba Minteh - Ligner et kommende salg
Mads Frøkjær - hvor gad jeg godt se ham forløses
Franco Tongya - plusser og minusser
Emanuel Sabbi - Urimelig høj løn i forhold til output
HC Bernat - fin reserve
Magnus Nielsen - fin reserve
Nicholas Mickelson - sendes videre
Bjørn Paulsen- ikke helt top 6 kvalitet
Jakob Breum - udlejning?
Charly Nouck - udlejning?
Agon Muscolli - endnu en i bunken til oprydning
Musa Juwara - hvad var ideen?
Baskim Kadrii- god mand at have i truppen.
Skal vist gøre absolut alt for at forlænge med Tverskov .. som i ALT !! - Tver har været loyal, grænsende til naiv, ønsker ham alt godt, syntes han fortjener at få et par år i en klub hvor ambitioner er noget man forfølger.
De fem øvrige:
Kenneth Zohore 30/6-2023
De fem ovenstående er unyttigt fyld817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Musa Juwara - hvad var ideen?
Der er nok ikke brugt alverdens penge på ham indtil nu og man så tydeligvis noget der virkede spændende til den prøvetræning han var til i vinters.
Så det var nok et forsøg at leje ham og så håbe på at han blomstrede, sker det ikke så er han jo væk til vinter igen - no harm done.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg er efterhånden der, hvor jeg har ondt af ham. Han har været hans bedste fodboldår i en klub, som slet ikke har kunnet give ham de medspillere han burde have. Jeg under ham at få nogle succesfulde år - lige meget hvor.
Comment
-
Spiller på besøg.
OBstruktion
@OBstruktion1887
·
3h
Yahya Bojang er på besøg i Ådalen den kommende tid. Han skal træne med U19, men i dag var han med til træning med Superligaholdet. Han er gambianer, fra 2004 og midterforsvarer. #obdk
Comment
-
Jeg læste dette i et interview med Bashim på bold.dk - om Alm:
- Jeg har ikke rigtig fået at vide, hvor for jeg startede ude. Det er sådan, Andreas gør tingene, og det må jeg bare respektere, for det er sådan, det er.
Den slags trænere har jeg ingen respekt for - det er små mænd,, der ikke kan give et par argumenterende ord til en så væsentlig spiller som BK. Så nu er jeg altså en af dem, der synes Alm alligevel skal udskiftes. Og det er helt sikkert når hans manglende resultater taget i betragtning. Eller?
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægJeg læste dette i et interview med Bashim på bold.dk - om Alm:
- Jeg har ikke rigtig fået at vide, hvor for jeg startede ude. Det er sådan, Andreas gør tingene, og det må jeg bare respektere, for det er sådan, det er.
Den slags trænere har jeg ingen respekt for - det er små mænd,, der ikke kan give et par argumenterende ord til en så væsentlig spiller som BK. Så nu er jeg altså en af dem, der synes Alm alligevel skal udskiftes. Og det er helt sikkert når hans manglende resultater taget i betragtning. Eller?
Alm's opgave er at stille det bedste hold og hvis han mener at Sabbi ville være bedst fra start mod Aab så er det det han skal stille med og så skal BK også gerne være en smule sur så han yder mere.
Men Alm skal sgu ikke bruge tid på at fortælle 15 mand hvorfor de ikke starter inde eller ikke er med i truppen.
Starter de på bænken eller uden for truppen er det nok fordi de ikke har præsteret godt nok.
Det er sku ikke ungdomsfodbold de spiller - det er superligaen og der er der ikke altid en forklaring - men de skal fandme ikke behandles som curling børn for så går det sgu da først galt i en fodbold klub.
- Likes 2
Comment
Comment