Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg gætter på 6-8 spillere ud og ind. Incl 2-3 salg eller udlejninger.
    Tverskov forlænger ikke. Folk skal læse mellem,over,under og bagved linjerne. Mm det kun er Horsens og Fredericia der er interesseret er han videre. 99% udlandet
    Hvis det bliver udlandet så er det o.k., han fortjener det bare. Hvis der bare ikke bliver en anden dansk klub. Det ville være svært at holde ud.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Holdet til næste sæson som det ser ud nu … har lidt svært ved at se hvem der skal sælges eller hvordan der ellers skal komme midler til at hente en erstatning for Tverskov for ikke at tale om at forstærke holdet .. derudover forsvinder der i alt seks spillere der vel skal erstattes i et eller andet omfang ..

      Martin Hansen
      Gustav Grubbe
      Tobias Slotsager
      Mihajlo Ivancevic
      Aske Adelgaard
      Alasana Manneh
      Alen Mustafic
      Yankuba Minteh
      Mads Frøkjær
      Franco Tongya
      Emanuel Sabbi

      HC Bernat
      Magnus Nielsen
      Nicholas Mickelson
      Bjørn Paulsen
      Jakob Breum
      Charly Nouck
      Agon Muscolli
      Musa Juwara
      Baskim Kadrii

      Skal vist gøre absolut alt for at forlænge med Tverskov .. som i ALT !!

      De fem øvrige:
      Jørgen Skjelvik 30/6-2023
      Aron Elis Thrandarson 30/6-2023
      Kenneth Zohore 30/6-2023
      Naatan Skyttä 30/6-2023(leje)
      Omar Jebali 30/6-2023(leje)

      Ikke at det just er stamspillere men man kan heller ikke være for få men er akademispillerene gode nok?
      Forhåbentligt ikke flere korte håbløse lejeaftaler til spillere der ikke kan forstærke holdet ..
      Tverskov bliver et kæmpe tab. Spændende om vores nye svenske scoutigchef kan trylle noget frem til Bjørn W. Der skal virkelig noget kvalitet ind til den centrale midtbane når Tverskov rejser.
      Max Ejdum bliver rykket op i superligatruppen og mon ikke Luca Kjærumgaard og måske Christian Vestergaard hentes hjem fra lejeophold, men de er alle stadig udviklingsspillere. Dagens sejr i Aalborg bør give os så meget arbejdsro at vi kan begynde at tænke endnu mere næste sæson og bl.a. prøve flere af vores lovende akademispillere af og i det hele taget prioritere spilletid til dem vi har til rådighed næste sæson. Så folk som Aron og Skjelvik skal ikke prioriters. Tverskov er naturligvis en anden historie, men på et tidspunkt skal han også sluses stille og roligt ud hvis han 100% sikkert ikke forlænger. Spilletiden til de spillere som vi har næste sæson skal prioriteres. Mustafic, Manneh og Ejdum skal have indarbejdet nogle relationer og det får de ikke hvis Aron og Tverskov tager kampminutterne fra dem.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Hvis det bliver udlandet så er det o.k., han fortjener det bare. Hvis der bare ikke bliver en anden dansk klub. Det ville være svært at holde ud.
        Nej det vil ikke være til at bære. Men kan sagtens ske. Jeg syntes han er god nok til BIF og FCN og vil ikke blive overrasket hvis sådan et skifte skete.
        AGF,Randers,VFF og lign sker ikke. Men tror 90% på at det bliver udlandet

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Hvis det bliver udlandet så er det o.k., han fortjener det bare. Hvis der bare ikke bliver en anden dansk klub. Det ville være svært at holde ud.
          Jeg er efterhånden der, hvor jeg har ondt af ham. Han har været hans bedste fodboldår i en klub, som slet ikke har kunnet give ham de medspillere han burde have. Jeg under ham at få nogle succesfulde år - lige meget hvor.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg gætter på 6-8 spillere ud og ind. Incl 2-3 salg eller udlejninger.
            Tverskov forlænger ikke. Folk skal læse mellem,over,under og bagved linjerne. Mm det kun er Horsens og Fredericia der er interesseret er han videre. 99% udlandet
            Ikke uenig omkring Tverskov .. men har svært ved at se salg ud over Minteh og Aske og så skal de jo også erstattes .. men 8 nye spillere hvor 3 er i start11 og så skal der stadig forstærkes … kan jeg slet ikke se ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Ikke uenig omkring Tverskov .. men har svært ved at se salg ud over Minteh og Aske og så skal de jo også erstattes .. men 8 nye spillere hvor 3 er i start11 og så skal der stadig forstærkes … kan jeg slet ikke se ..
              Sabbi eller Frø tror jeg godt der kunne komme bud på. Næppe kæmpe bud, men bud man klart bør overveje da det efterhånden virker svært at tro på at de 2 nogensinde vil bliver rigtigt forløst i OB.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Sabbi eller Frø tror jeg godt der kunne komme bud på. Næppe kæmpe bud, men bud man klart bør overveje da det efterhånden virker svært at tro på at de 2 nogensinde vil bliver rigtigt forløst i OB.
                Men kan de indbringe summer store nok til en direkte erstatning + til at skulle erstatte Tverskov + almen styrkelse af holdet? Det ser jeg ikke.
                Minteh kan/kunne måske indbringe mere end “par” og skabe noget frirum ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Holdet til næste sæson som det ser ud nu … har lidt svært ved at se hvem der skal sælges eller hvordan der ellers skal komme midler til at hente en erstatning for Tverskov for ikke at tale om at forstærke holdet .. derudover forsvinder der i alt seks spillere der vel skal erstattes i et eller andet omfang ..

                  Martin Hansen
                  Gustav Grubbe
                  Tobias Slotsager
                  Mihajlo Ivancevic
                  Aske Adelgaard
                  Alasana Manneh
                  Alen Mustafic
                  Yankuba Minteh
                  Mads Frøkjær
                  Franco Tongya
                  Emanuel Sabbi

                  HC Bernat
                  Magnus Nielsen
                  Nicholas Mickelson
                  Bjørn Paulsen
                  Jakob Breum
                  Charly Nouck
                  Agon Muscolli
                  Musa Juwara
                  Baskim Kadrii

                  Skal vist gøre absolut alt for at forlænge med Tverskov .. som i ALT !!

                  De fem øvrige:
                  Jørgen Skjelvik 30/6-2023
                  Aron Elis Thrandarson 30/6-2023
                  Kenneth Zohore 30/6-2023
                  Naatan Skyttä 30/6-2023(leje)
                  Omar Jebali 30/6-2023(leje)

                  Ikke at det just er stamspillere men man kan heller ikke være for få men er akademispillerene gode nok?
                  Forhåbentligt ikke flere korte håbløse lejeaftaler til spillere der ikke kan forstærke holdet ..

                  Martin Hansen - skal blive
                  Gustav Grubbe - god back up. Ikke top 6 kvalitet
                  Tobias Slotsager - spændende talent
                  Mihajlo Ivancevic - skal hæve niveauet næste sæson
                  Aske Adelgaard - svag offensiv, her skal der lægges på
                  Alasana Manneh - okay kvalitet
                  Alen Mustafic - uforståeligt køb
                  Yankuba Minteh - Ligner et kommende salg
                  Mads Frøkjær - hvor gad jeg godt se ham forløses
                  Franco Tongya - plusser og minusser
                  Emanuel Sabbi - Urimelig høj løn i forhold til output

                  HC Bernat - fin reserve
                  Magnus Nielsen - fin reserve
                  Nicholas Mickelson - sendes videre
                  Bjørn Paulsen- ikke helt top 6 kvalitet
                  Jakob Breum - udlejning?
                  Charly Nouck - udlejning?
                  Agon Muscolli - endnu en i bunken til oprydning
                  Musa Juwara - hvad var ideen?
                  Baskim Kadrii- god mand at have i truppen.

                  Skal vist gøre absolut alt for at forlænge med Tverskov .. som i ALT !! - Tver har været loyal, grænsende til naiv, ønsker ham alt godt, syntes han fortjener at få et par år i en klub hvor ambitioner er noget man forfølger.


                  De fem øvrige:
                  Jørgen Skjelvik 30/6-2023
                  Aron Elis Thrandarson 30/6-2023
                  Kenneth Zohore 30/6-2023
                  Naatan Skyttä 30/6-2023(leje)
                  Omar Jebali 30/6-2023(leje)

                  De fem ovenstående er unyttigt fyld
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Musa Juwara - hvad var ideen?
                    Nu skal man lige huske på at Musa er en lejet spiller med en købsoption.
                    Der er nok ikke brugt alverdens penge på ham indtil nu og man så tydeligvis noget der virkede spændende til den prøvetræning han var til i vinters.
                    Så det var nok et forsøg at leje ham og så håbe på at han blomstrede, sker det ikke så er han jo væk til vinter igen - no harm done.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Jeg er efterhånden der, hvor jeg har ondt af ham. Han har været hans bedste fodboldår i en klub, som slet ikke har kunnet give ham de medspillere han burde have. Jeg under ham at få nogle succesfulde år - lige meget hvor.
                      Ja, han har troet på "nye tider" hver gang, ledelsen lovede det .....

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                        Ja, han har troet på "nye tider" hver gang, ledelsen lovede det .....
                        Som så mange af os

                        Comment


                          #87
                          Ny prøvespiller

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...etraening-i-ob

                          Comment


                            #88
                            Spiller på besøg.

                            OBstruktion
                            @OBstruktion1887
                            ·
                            3h
                            Yahya Bojang er på besøg i Ådalen den kommende tid. Han skal træne med U19, men i dag var han med til træning med Superligaholdet. Han er gambianer, fra 2004 og midterforsvarer. #obdk

                            Comment


                              #89
                              Jeg læste dette i et interview med Bashim på bold.dk - om Alm:
                              - Jeg har ikke rigtig fået at vide, hvor for jeg startede ude. Det er sådan, Andreas gør tingene, og det må jeg bare respektere, for det er sådan, det er.

                              Den slags trænere har jeg ingen respekt for - det er små mænd,, der ikke kan give et par argumenterende ord til en så væsentlig spiller som BK. Så nu er jeg altså en af dem, der synes Alm alligevel skal udskiftes. Og det er helt sikkert når hans manglende resultater taget i betragtning. Eller?

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                                Jeg læste dette i et interview med Bashim på bold.dk - om Alm:
                                - Jeg har ikke rigtig fået at vide, hvor for jeg startede ude. Det er sådan, Andreas gør tingene, og det må jeg bare respektere, for det er sådan, det er.

                                Den slags trænere har jeg ingen respekt for - det er små mænd,, der ikke kan give et par argumenterende ord til en så væsentlig spiller som BK. Så nu er jeg altså en af dem, der synes Alm alligevel skal udskiftes. Og det er helt sikkert når hans manglende resultater taget i betragtning. Eller?
                                Jeg er så slet ikke enig i dig om at det er nok til at han ikke skal være i klubben.

                                Alm's opgave er at stille det bedste hold og hvis han mener at Sabbi ville være bedst fra start mod Aab så er det det han skal stille med og så skal BK også gerne være en smule sur så han yder mere.

                                Men Alm skal sgu ikke bruge tid på at fortælle 15 mand hvorfor de ikke starter inde eller ikke er med i truppen.

                                Starter de på bænken eller uden for truppen er det nok fordi de ikke har præsteret godt nok.

                                Det er sku ikke ungdomsfodbold de spiller - det er superligaen og der er der ikke altid en forklaring - men de skal fandme ikke behandles som curling børn for så går det sgu da først galt i en fodbold klub.

                                Comment

                                Working...
                                X