Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Spørgsmålet om reservekeeperen er før mig ikke om man henter en bedre end HC men om man henter en anden så man kan udleje HC. I OB står ham klart bag MH og får vel ikke nok minutter på banen om at udvikle sig.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Ja, men de penge kan også nemt vise sig at være spildt.

      Og hvor meget bedre end HC tror du man kan få for små penge?
      Som ved at han skal sidde på bænken?

      Og jeg vil sgu ikke have en ældre erfaren spiller siddende på bænken bare i tilfælde af at der skulle ske noget med MH?

      Og vi var da ikke i nærheden af at rykke ned i sidste sæson da HC stod hele sæsonen, så jeg tror virkelig at du ser spøgelser når du er så nervøs.
      Jeg er helt enig, der bliver lavet et problem ud af et problem som ikke er her overhovedet.
      Ja vi spiller med unge spillere og ja de laver fejl, men det er vores strategi. Den skal ikke ændres af at der er en keeper som ha rlavet et par enkelte fejl. Målmændene bliver bare mere udstillet, fordi man ikke bare kan skifte dem ud

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Jeg er helt enig, der bliver lavet et problem ud af et problem som ikke er her overhovedet.
        Ja vi spiller med unge spillere og ja de laver fejl, men det er vores strategi. Den skal ikke ændres af at der er en keeper som ha rlavet et par enkelte fejl. Målmændene bliver bare mere udstillet, fordi man ikke bare kan skifte dem ud
        Helt enig.

        Og havde vi et angreb der kunne score minimum 1 kasse pr. kamp, så tror jeg slet ikke det ville være et problem.

        Vi har bare et ret tandløst angreb pt.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Ja, men de penge kan også nemt vise sig at være spildt.

          Og hvor meget bedre end HC tror du man kan få for små penge?
          Som ved at han skal sidde på bænken?

          Og jeg vil sgu ikke have en ældre erfaren spiller siddende på bænken bare i tilfælde af at der skulle ske noget med MH?

          Og vi var da ikke i nærheden af at rykke ned i sidste sæson da HC stod hele sæsonen, så jeg tror virkelig at du ser spøgelser når du er så nervøs.
          Sidste sæson spiller du ikke med en ung bagkæde.

          På målmandsposten er det højst sandsynligt der du får mest for de penge du ligger. Spiller du bare i den her sæson med en solid anden målmand så spiller du i top seks.

          ​​​​​Jeg synes ikke at der kommer så mange argumenter, så lad os os være enige om at være uenige :-)



          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Vi havde på et tidspunkt Mika Biereth på blokken i forhold til noget lejeaftale, det kunne jeg altså godt se kunne være noget på en 9'er position. Han er dygtig.

            https://www.transfermarkt.com/mika-b...spieler/565821

            https://m.youtube.com/watch?v=K58h2KXej4c

            Han er udlejet til RKC Waalwijk, hvor han desværre har fået begrænset med spilletid pga. mange skader.

            Til sommer skal han tilbage til Arsenal, men ved ikke om han så skal udlejes igen (hans kontrakt udløber ikke til sommer, som der står i linket).

            Virker ellers som en meget spændende spiller, men det gjorde Elias Sørensen jo også...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


              Han er udlejet til RKC Waalwijk, hvor han desværre har fået begrænset med spilletid pga. mange skader.

              Til sommer skal han tilbage til Arsenal, men ved ikke om han så skal udlejes igen (hans kontrakt udløber ikke til sommer, som der står i linket).

              Virker ellers som en meget spændende spiller, men det gjorde Elias Sørensen jo også...
              Jeg fulgte Newcastle meget da Elias spillede der, Mika er væsentligt bedre end Elias var, selvom Elias også havde noget.

              Ham der mika ind på en sæson lang lejeaftale, især når Hansborg er ude med skade, også vores tunesisk ven her ind til 10'eren: https://m.youtube.com/watch?v=WRBSDd0VUUM

              Det ville ikke være helt skidt.
              Last edited by Striwetforlivet!; 23-03-2023, 17:48.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                Søndergaard ophævede med Wolves her i vintervinduet, og har skrevet under med Swansea frem til sommer. Jeg tror dog ikke, at han vil vende tilbage til DK lige foreløbig?
                Han var inden den korte kontrakt med swansea åben for et skifte til superligaen under forudsætning af at kampen om førstekeeper positionen var åben: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...en-dansk-retur

                Comment


                  #68
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...ukke-en-aftale
                  ?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    Jeg tænkte Mika Biereth som i flg. "WikiPedersen" har dansk-tysk far og BOSNISK mor .. artiklen betegner Mika som fra Kosovo, men det er vel også muligt.


                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


                      Han er udlejet til RKC Waalwijk, hvor han desværre har fået begrænset med spilletid pga. mange skader.

                      Til sommer skal han tilbage til Arsenal, men ved ikke om han så skal udlejes igen (hans kontrakt udløber ikke til sommer, som der står i linket).

                      Virker ellers som en meget spændende spiller, men det gjorde Elias Sørensen jo også...
                      Der må jeg lige bryde ind.

                      Jeg så Elias Sørensens mål på u23 for Newcastle, det var ikke imponerende og niveaeuet er ikke ret højt i den liga.
                      Langsom, uteknisk ... jeg var nemlig også interesseret, lige indtil jeg så highlights.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Jeg fulgte Newcastle meget da Elias spillede der, Mika er væsentligt bedre end Elias var, selvom Elias også havde noget.

                        Ham der mika ind på en sæson lang lejeaftale, især når Hansborg er ude med skade, også vores tunesisk ven her ind til 10'eren: https://m.youtube.com/watch?v=WRBSDd0VUUM

                        Det ville ikke være helt skidt.
                        Altså en tunesisk landsholdsspiller ... det virker relativt usandsynligt at I kan hente ham.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Altså en tunesisk landsholdsspiller ... det virker relativt usandsynligt at I kan hente ham.
                          Så du tænker ikke at OB kunne være interessant for nogen af de 10 landsholsspillere der spiller i tunesien til daglig?
                          Eller ham der spiller i Australien?

                          Vi snakker om en spiller i UAE, der spiller for et hold der blev nummer 7 sidste år?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Altså en tunesisk landsholdsspiller ... det virker relativt usandsynligt at I kan hente ham.
                            Nej.

                            Comment


                              #74
                              Holdet til næste sæson som det ser ud nu … har lidt svært ved at se hvem der skal sælges eller hvordan der ellers skal komme midler til at hente en erstatning for Tverskov for ikke at tale om at forstærke holdet .. derudover forsvinder der i alt seks spillere der vel skal erstattes i et eller andet omfang ..

                              Martin Hansen
                              Gustav Grubbe
                              Tobias Slotsager
                              Mihajlo Ivancevic
                              Aske Adelgaard
                              Alasana Manneh
                              Alen Mustafic
                              Yankuba Minteh
                              Mads Frøkjær
                              Franco Tongya
                              Emanuel Sabbi

                              HC Bernat
                              Magnus Nielsen
                              Nicholas Mickelson
                              Bjørn Paulsen
                              Jakob Breum
                              Charly Nouck
                              Agon Muscolli
                              Musa Juwara
                              Baskim Kadrii

                              Skal vist gøre absolut alt for at forlænge med Tverskov .. som i ALT !!

                              De fem øvrige:
                              Jørgen Skjelvik 30/6-2023
                              Aron Elis Thrandarson 30/6-2023
                              Kenneth Zohore 30/6-2023
                              Naatan Skyttä 30/6-2023(leje)
                              Omar Jebali 30/6-2023(leje)

                              Ikke at det just er stamspillere men man kan heller ikke være for få men er akademispillerene gode nok?
                              Forhåbentligt ikke flere korte håbløse lejeaftaler til spillere der ikke kan forstærke holdet ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Holdet til næste sæson som det ser ud nu … har lidt svært ved at se hvem der skal sælges eller hvordan der ellers skal komme midler til at hente en erstatning for Tverskov for ikke at tale om at forstærke holdet .. derudover forsvinder der i alt seks spillere der vel skal erstattes i et eller andet omfang ..

                                Martin Hansen
                                Gustav Grubbe
                                Tobias Slotsager
                                Mihajlo Ivancevic
                                Aske Adelgaard
                                Alasana Manneh
                                Alen Mustafic
                                Yankuba Minteh
                                Mads Frøkjær
                                Franco Tongya
                                Emanuel Sabbi

                                HC Bernat
                                Magnus Nielsen
                                Nicholas Mickelson
                                Bjørn Paulsen
                                Jakob Breum
                                Charly Nouck
                                Agon Muscolli
                                Musa Juwara
                                Baskim Kadrii

                                Skal vist gøre absolut alt for at forlænge med Tverskov .. som i ALT !!

                                De fem øvrige:
                                Jørgen Skjelvik 30/6-2023
                                Aron Elis Thrandarson 30/6-2023
                                Kenneth Zohore 30/6-2023
                                Naatan Skyttä 30/6-2023(leje)
                                Omar Jebali 30/6-2023(leje)

                                Ikke at det just er stamspillere men man kan heller ikke være for få men er akademispillerene gode nok?
                                Forhåbentligt ikke flere korte håbløse lejeaftaler til spillere der ikke kan forstærke holdet ..
                                Jeg gætter på 6-8 spillere ud og ind. Incl 2-3 salg eller udlejninger.
                                Tverskov forlænger ikke. Folk skal læse mellem,over,under og bagved linjerne. Mm det kun er Horsens og Fredericia der er interesseret er han videre. 99% udlandet

                                Comment

                                Working...
                                X