Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Min mavefornemmelse siger styrket
    Det tror jeg også .. på den lange bane som man siger, men på den korte er næppe styrket.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det tror jeg også .. på den lange bane som man siger, men på den korte er næppe styrket.
      Vi må se. Kan jo være vi lukker med 2 bangers inden vi starter op igen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det tror jeg også .. på den lange bane som man siger, men på den korte er næppe styrket.
        Hvis vi finder den helt rigtige 6'er tror jeg på vi ret tidligt i sæsonen vil være se styrket ud. Jeg bliver betrygget i at handlerne vi foretager så tidligt, kommer fordi vi får dem vi gerne vil have. Spillere der er scoutet til bunds og man må forvente kan integreres på holdet forholdsvis hurtigt, da de passer til spillestilen.
        Det kan dog ikke understreges nok at det afhænger af vi finder en ekstremt god afløser for Tverskov, for han var vores MVP igennem hele sidste sæson og kommer der et eller andet tvivlsomt ind i stedet, så mister vi sammenhæng i kæderne. Bare de 7 minutter han måtte ud før tid i hans sidste hjemmekamp imod Horsens skabte fuldstændig panik i vores hold. Vores første hjemmekamp i kvalifikationsspillet imod fcm var nok også forårets svageste præstation. Her var Tverskov i karantæne.

        Comment


          Sidste år efterlod Tverskov store huller når han ikke var med. Nu har vi en optakt hvor alle på holdet kan tunes ind på nye roller og nyt hierarki, det vil afhjælpe dette. Dette skrevet under forudsætning af, at vi får den kvalitets 6`er og CB som jeg er overbevist om, at man bruger penge på. Håber det lykkes.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Selvom jeg jo godt vidste der var lagt op til kæmpeudskiftning både i starteren og i truppen generelt så virker det det stadig overvældende på mig med allerede nu 5 nye ansigter, og som nævnt andetsteds flere nye på vej i næste uge. Det er helt uoverskueligt og en frygt for at Alm ikke kan får alle disse nye til at fungere som en enhed har meldt sig. Der mangler endnu spillere til start11eren på mindst en meget vital position og yderligere et supplement til Slotsager i cf. med en vis kvalitet. Der venter en kæmpe opgave for Alm of co. når de møder ind til første træning. Der må og skal en træningrappotør til bane 1 i Ådalen d. 26/6
            jeg kan godt følge tanken, omvendt så glæder det mig at de fleste ser ud til at lande før opstarten - så har de trods alt 3-4 uger inden sæsonen starter. Sidste år var der jo også stor udskiftning - det skete bare meget mere løbende over hele vinduet - ved jeg ikke om er bedre.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Ifht . 6eren: Jeg synes, Manneh kan det, du efterspørger. Han har været lidt overset (?), og er sgu god med bolden. Jeg synes nærmere, vi mangler en fysisk stærk 6er, der kan agere oprydder og indpisker. En type a la NP fra Aarhus. Vi mangler dumme svin på holdet.
              Jeg synes ikke Manneh har været overset, han har været super dygtig.

              Manneh er den samme type som Tverskov han er en meget dygtig pasningsspiller, som har noget ro på bolden, der meget gerne vil indgå i hurtige korte kombinationer, hvor han skal ligge på i at spille lidt længere pasninger når der er mulighed for det.

              Det som jeg tror og håber man går efter er mere en Gigovic type af spiller, Tverskov / Gigovic er klart den konstellation der har fungeret bedst.

              Den type af spiller er dyr, men der er penge i kassen så forhåbentligt bliver der investeret i kvalitet på positionen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Ifht . 6eren: Jeg synes, Manneh kan det, du efterspørger. Han har været lidt overset (?), og er sgu god med bolden. Jeg synes nærmere, vi mangler en fysisk stærk 6er, der kan agere oprydder og indpisker. En type a la NP fra Aarhus. Vi mangler dumme svin på holdet.
                You got it - "det dumme svin" kunne være Cappis, som vil væk fra BIF på grund af manglende spilletid. Ham har jeg nævnt flere gange, og nu gør jeg det så igen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Den store mængde af ukendte kort, gør det lidt svært for mig at vurdere hvor vi står.

                  Hvis vi antager der kommer en 6’er på det transferfri niveau vi har hentet nu, er vi så klart svækkede, svækkede, neutrale eller styrkede?

                  Med andre ord: Kommer vi styrkede frem til 1. Kamp, som målet må være og hvad hvis vi lægger omfanget af udskiftningen til, som må kræve tid til at spille holdet sammen?
                  Den er svær. Ud fra din forudsætning vil jeg sige lidt svækket. Håber og tror dog forudsætningen ændrer sig og vi henter en rigtig god 6er og en rigtig god CB og så ser jeg os som styrket.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    You got it - "det dumme svin" kunne være Cappis, som vil væk fra BIF på grund af manglende spilletid. Ham har jeg nævnt flere gange, og nu gør jeg det så igen.
                    Jeg ser bare gerne at vi sigter højere til 6'eren. Gerne en med masser af erfaring og lederegenskaber

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Jeg ser bare gerne at vi sigter højere til 6'eren. Gerne en med masser af erfaring og lederegenskaber
                      Ja, har på ingen måde et navn, men tænker BW har fuldstændig styr på, hvad der kunne være af svenske profiler omkring det svenske landshold. Der er helt sikkert nogen helt og aldeles uden for rækkevidde, men nummer 3, 4 eller 5 på listen kunne måske være mulig og være en god mand for os.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Jeg ser bare gerne at vi sigter højere til 6'eren. Gerne en med masser af erfaring og lederegenskaber
                        Toni Moya vil jeg virkelig håbe, selvom det r lidt urealistisk.
                        Fifi følger ham jo på Instagram ;)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Toni Moya vil jeg virkelig håbe, selvom det r lidt urealistisk.
                          Fifi følger ham jo på Instagram ;)
                          Hvem følges ellers?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            You got it - "det dumme svin" kunne være Cappis, som vil væk fra BIF på grund af manglende spilletid. Ham har jeg nævnt flere gange, og nu gør jeg det så igen.
                            Fra suppen kunne Bonde i VFF også være en kapacitet. Han passer fint som sen mest offensive blandt de kontrollerende midtbanespillere i VFF. Den rolle ville han også få med Manneh ved sin side. Han er teknisk dygtig, boldsikker, fin fysik og aldrig skadet. I mine øjne en god rutineret brik til vores unge hold. Mener også han er viceanfører i VFF, så han kan også bidrage med noget lederskab.
                            jeg vil dog formode at BW igen kigger udenfor landets grænser efter sin kommende 6'er

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Selvom jeg jo godt vidste der var lagt op til kæmpeudskiftning både i starteren og i truppen generelt så virker det det stadig overvældende på mig med allerede nu 5 nye ansigter, og som nævnt andetsteds flere nye på vej i næste uge. Det er helt uoverskueligt og en frygt for at Alm ikke kan får alle disse nye til at fungere som en enhed har meldt sig. Der mangler endnu spillere til start11eren på mindst en meget vital position og yderligere et supplement til Slotsager i cf. med en vis kvalitet. Der venter en kæmpe opgave for Alm of co. når de møder ind til første træning. Der må og skal en træningrappotør til bane 1 i Ådalen d. 26/6
                              Jeg forstår godt frygten, men deler den ikke rigtigt. Det var en af de ting, jeg var meget imponeret over sidste år: hvor hurtigt Alm og co fik integreret de nye spillere, der kom allersidst i vinduet, endda imens sæsonen var i fuld gang og der ikke var en opstart at arbejde med. Det blev lidt overset, da mange på det tidspunkt mest var fokuserede på hvorvidt Alm skulle fyres eller ej, men det gik enormt hurtigt med at få Gigovic, Tongya, Aske, MH m. fl. integreret i spillestilen.

                              Comment


                                Cappis er en fremragende fodboldspiller og Bonde er i mine øjne virkelig en unsung hero for Vff. Jeg tror dog at vi henter uden for landets grænser. Lige få. Adrian til at køre de variabler der blev brugt da man hentede Gigovic ind.


                                ​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X