Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Føler heller ikke han er en person der har travlt med at komme væk. Tror han nyder tiden i OB med førsteholdet og bliver bedre og bedre for hver dag.
    Det både håber og tror jeg også, og han vil nok heller ikke være førstevalg i hverken FCK, FCM og BIF .. FCN måske, men hvorfor skulle han dog gamble med den startplads han på fortjent vis har erobret i OB.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det både håber og tror jeg også, og han vil nok heller ikke være førstevalg i hverken FCK, FCM og BIF .. FCN måske, men hvorfor skulle han dog gamble med den startplads han på fortjent vis har erobret i OB.
      Jeg er helt overbevist om, at det slet ikke er den slags adresser, der er aktuelle for Slotsager.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Jeg er helt overbevist om, at det slet ikke er den slags adresser, der er aktuelle for Slotsager.
        Enig det er udlandet. Har lige set TV2 fyns udsendelse hvor de var i Ådalen. Her sluttede værten(kan ikke huske hans navn men ved han er stor OB fan) af med at sige at Slotsager godt kunne være på vej væk da Bjørn bekræftede stor interesse. Om det er efter BWs udtalelser igår eller noget de selv har spurgt ham om ved jeg ikke

        Comment


          Har lige hørt lidt SFÅ hvor Bjørn var med
          Som ventet men ganske skuffende.

          Der bliver ikke ledt efter en erstatning for Frøkjær. Han bliver erstattet af Markus Jensen. Men han kunne ikke svare på hvornår han blev superliga spiller

          Der bliver kun hentet en venstreback hvis en højreback kommer ud af truppen

          Hvad der ville ske hvis Sabbi forlader os kunne jeg ikke gennemskue igennem tykt svensk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Har lige hørt lidt SFÅ hvor Bjørn var med
            Som ventet men ganske skuffende.

            Der bliver ikke ledt efter en erstatning for Frøkjær. Han bliver erstattet af Markus Jensen. Men han kunne ikke svare på hvornår han blev superliga spiller

            Der bliver kun hentet en venstreback hvis en højreback kommer ud af truppen

            Hvad der ville ske hvis Sabbi forlader os kunne jeg ikke gennemskue igennem tykt svensk
            Men noget positivt er vel at telefonen ikke er slukket. Det havde JH nok gjort hvis han havde haft sådan et vindue som nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Det er da en “undskyldning” af værste Jesper Hansen skuffe.
              “ vi krydrer lige vores i forvejen middelmådige hold med flere ringe spillere, og bruger af vores begrænsede midler på det”
              Mener du seriøst at BW havde købt Mustafic, hvis Køhler havde været mulig at købe på samme tidspunkt?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Men noget positivt er vel at telefonen ikke er slukket. Det havde JH nok gjort hvis han havde haft sådan et vindue som nu.
                Det skal han jo sige. Og jeg tror helt sikkert at der nok skal ske noget. Mest ud
                Jeg FATTER bare ikke at man kan se svagheder i truppen og ikke vil gøre noget ved det når man har skovlet penge ind

                For satan vi er på røven hvis Rami eller Sven bliver skadet. Så er vi virkelig svækket.
                Venstreback er et svagt punkt uanset om Aske spiller eller ej

                Kigger lige på AGFs trup hvor stor bredde de har på mange pladser og kan rotere uden at være svækket. Så stor forskel er der vel heller ikke i vores budget pt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Arghhh nu tror jeg du har lidt for skæve tanker om hvad FCK vil betale. FCK ville Max betale 22,5 mill for en Slotsager. Men ser det slet ikke ske
                  Til de priser du nævner er det oliepenge der evt skulle betale det beløb
                  22.5?
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    22.5?
                    3 mill euro. Et meget brugt beløb i de store danske klubber eller deromkring

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      3 mill euro. Et meget brugt beløb i de store danske klubber eller deromkring
                      Nå okay, på den måde. Mon dog det har noget at sige.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                        Nå okay, på den måde. Mon dog det har noget at sige.
                        Njaaa nok ikke. Tror bare det ville være max prisen for en dansk handel.
                        Skal vi have mere er det udlandet. Og det er jeg også sikker på at det bliver løsningen en dag

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                          Mener du seriøst at BW havde købt Mustafic, hvis Køhler havde været mulig at købe på samme tidspunkt?
                          Mener du seriøst at BW har købt ham, bare for at købe noget, vel vidende at han ikke er god nok, og topper det med en kontrakt til sommeren 2026?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Vi mangler en venstre back og en central midt mere. Vi er i den grad sårbare på de positioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Mener du seriøst at BW har købt ham, bare for at købe noget, vel vidende at han ikke er god nok, og topper det med en kontrakt til sommeren 2026?
                              Den daværende scout, den højt dekorerede Ole spion må have ment at han var god nok, og når man betaler 5 mio for en spiller så laver man jo ikke en 1-årig kontrakt......

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det skal han jo sige. Og jeg tror helt sikkert at der nok skal ske noget. Mest ud
                                Jeg FATTER bare ikke at man kan se svagheder i truppen og ikke vil gøre noget ved det når man har skovlet penge ind

                                For satan vi er på røven hvis Rami eller Sven bliver skadet. Så er vi virkelig svækket.
                                Venstreback er et svagt punkt uanset om Aske spiller eller ej

                                Kigger lige på AGFs trup hvor stor bredde de har på mange pladser og kan rotere uden at være svækket. Så stor forskel er der vel heller ikke i vores budget pt
                                Tanken må være at køre Leroy på en venstreback hvis aske bliver skadet, han ser også god ud med venstre til træning så alt efter hvad der er tilgængeligt så kunne det godt være en mulighed.

                                Jeg så Markus Jensen der i kampen mod B93 og han kan nogle ting, men altså der er et stykke vej op til Rami så det er lidt satset. Men det er godt nok sigende at Mucolli ikke engang bliver nævnt som et alternativ derinde.
                                ​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X