Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...0ow-jwPnsXizjA

    Kan ikke lige se om den er postet tidligere.
    Fas est et ab hoste doceri.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Bahh :-D

      Det show han kørte i går det er der lige præcis 0 procents chance for at Gribben fra Kerteminde laver i Italien, ellers så får han da tilnavnet "Anden" istedet for. Der var flere af de polakker der havde læst at man bare skal sparke lige på, han har jo allerede smidt sig.

      Faktisk, hvis jeg ikke husker galt så begik OC til den slutrunde et straffespark som han så også selv pillede.

      ​​​​​Gribben er Jonas Lössl langt overlegen.

      ​​​​​​
      Vi er enige

      Synes bare ofte målmænd over-/underpræsterer i en straffesparkskonkurrence, hvilket vel er naturligt, da det sjældent sker. Der går sejren jo reelt til bedste mand-mod-mand, individet/psyken/modet og ikke hold-mod-hold (uden at blive alt for Jørgen Lethsk...).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Spiller Mustafic eller Ejdum.

        Jeg tror man er lidt klemt mellem a rock and a Hard place.

        Man kan godt hente noget ind nu, men man risikerer også at ende i noget Joel King, fordi man godt ved man inden for en overskuelig fremtid har centrale midtbanespillere på vej i Juul-Sandberg og Noah Lassen og hvis de skal have en jordisk chance for at få spilletid så skal der ikke stå 3 foran dem på positionen. My two cents.
        Spillede Grubbe ikke også defensiv midt som anfører i Tyskland? Hvor hørte jeg det ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Spillede Grubbe ikke også defensiv midt som anfører i Tyskland? Hvor hørte jeg det ..
          Har jeg også set. Ud over det så har Bjørn Paulsen spillet stort set alle pladser på i løbet af sin karriere, men der er i hvert fald IKKE et konkurrenceelement på vores centrale midtbane.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Vi er enige

            Synes bare ofte målmænd over-/underpræsterer i en straffesparkskonkurrence, hvilket vel er naturligt, da det sjældent sker. Der går sejren jo reelt til bedste mand-mod-mand, individet/psyken/modet og ikke hold-mod-hold (uden at blive alt for Jørgen Lethsk...).
            Bliv du bare Jørgen Lethsk det er fint med mig.

            ​​​​​​Han underpræsterede igår i den straffesparkskonkurrence, hvid du spørger mig og det i sådan en grad at man godt kan blive lidt ærgerlig over det ikke var ham der stod i pokalfinalen, han smider sig inden der bliver sparket. Det var rædderligt.

            I øvrigt så tror jeg man afgør u-19 kampene, i tilfælde af uafgjort, på straffe, for netop at styrke spillerne i den der del af spillet. Det kan trods alt være rimeligt afgørende.
            ​​​​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Spillede Grubbe ikke også defensiv midt som anfører i Tyskland? Hvor hørte jeg det ..
              Jo, han startede som venstre back, men blev flyttet/omskolet til defensiv midt (hvor han var anfører)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Spillede Grubbe ikke også defensiv midt som anfører i Tyskland? Hvor hørte jeg det ..
                Jo på U-19. Problemet er at Grubbe kæmper med det på en backposition så at rykke ham ind centralt hvor presset er meget højere og hvor han skal kunne mere det er måske heller ikke lige nu i forhold til Grubbe, på trods af at han har nogle fine fodboldsmæssige kvaliteter.

                Så tror jeg man ville få væsentligt mere ud af at spille Leroy på en 6'er. God på kuglen, dygtig begge veje, hurtig, stærk og teknisk dygtig plus han har den dynamik fra en backposition som godt kan omsættes inde centralt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Bliv du bare Jørgen Lethsk det er fint med mig.

                  ​​​​​​Han underpræsterede igår i den straffesparkskonkurrence, hvid du spørger mig og det i sådan en grad at man godt kan blive lidt ærgerlig over det ikke var ham der stod i pokalfinalen, han smider sig inden der bliver sparket. Det var rædderligt.

                  I øvrigt så tror jeg man afgør u-19 kampene, i tilfælde af uafgjort, på straffe, for netop at styrke spillerne i den der del af spillet. Det kan trods alt være rimeligt afgørende.
                  ​​​​​
                  Vi gjorde det jo fint med U-17 i Zürich

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Vi gjorde det jo fint med U-17 i Zürich
                    Præcist ;)

                    U-17 målmand der lige napper 3. Det er go'kendt.

                    Comment


                      Jonathan Foss til Gladbach på en lejeaftale med købsoption: https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...-i-club-brugge

                      Han skiftede til Club Brügge sammen med Tobias Lund Jensen. Hvis jeg ikke husker galt så har Lund Jensen udløb til næste år, det kunne man godt lige vælge at være lidt opmærksom på: https://www.transfermarkt.com/tobias...spieler/862989

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Jo, han startede som venstre back, men blev flyttet/omskolet til defensiv midt (hvor han var anfører)
                        Og spiller nu højre back? …
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Er der et venligt menneske der gider sende en mail til Bestseller koncernens administration? Jeg tror Anders Holck Poulsen har glemt sit Visa kort på et kontor i Herning: https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-m...norsk-angriber

                          Henter de både ham der og og Mads Bech så nærmer de sig vel at have skudt 150 mill af i det her vindue? Shiit.
                          Husk lige på at FCM har solgt Evander, Isaksen, Diomande, Sviatchenko, Kaba og Dreyer indenfor de sidste 8 måneder til samlet pris tæt på 300 millioner. Det de hentede i januar har de sendt videre uden tab og derfor har de rigeligt med penge at bruge - og det afhænger næppe af at AHP er kommet ind.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Og spiller nu højre back? …
                            Ja, som Morten Olsen ville sige - han er polyvalent

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                              Husk lige på at FCM har solgt Evander, Isaksen, Diomande, Sviatchenko, Kaba og Dreyer indenfor de sidste 8 måneder til samlet pris tæt på 300 millioner. Det de hentede i januar har de sendt videre uden tab og derfor har de rigeligt med penge at bruge - og det afhænger næppe af at AHP er kommet ind.
                              True true. De er gode til at lave forretninger det må man give dem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Og spiller nu højre back? …
                                Synes ikke man skal mange minutter med ham for at se, at han er ret højrebenet. Han spillede så vidt jeg ved også primært højre back i OB og på ungdomslandhold. Spillede også en del højre back i Leipzig. At han spillede venstre back i starten var sikkert bare af nød.

                                Måske kunne han bruges på midtbanen. Jeg vil dog gerne se det før jeg rigtigt tror på det. At gøre det på ungdomsniveau er lidt noget andet. Synes måske pasningsspillet er noget af det han har været mest udfordret på indtil nu. Men måske han vil have godt af at blive rykket ind og få flere nærkampe og blive mere involveret. Jeg husker, at da han blev præsenteret sammenlignede han sig selv lidt med et energibundt som Rasmus NK. Det savner jeg stadig lidt at se fra ham. Han har noget fysik, men jeg synes det virker som om han spiller lidt med håndbremsen trukket. Løber ikke 100% igennem i de offensive løb. Håber og tror han har mere i sig.
                                Last edited by Agbre; 01-09-2023, 14:27.

                                Comment

                                Working...
                                X