Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Fint med Luca til Norge. Han mangler for meget for at kunne spille superliga men vi må håbe han kan blive ved med at ligge på.

    Mikkel Dessler på vej mod Bundesligaen, det er altså godt gået. Så er der måske lidt mere på vej til klubkassen i O'ense. Det er ligefør man skulle overveje at kigge lidt på gearingen, vi har jo næsten fået vores 1 mill euro ind bare på videresalg.


    ​​​​​​
    Klubber som FCN og FCM lever jo fedt af de klausuler i disse dage. Mon dog det bliver mere end nogle få hundrede tusinde i denne omgang

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Fint med Luca til Norge. Han mangler for meget for at kunne spille superliga men vi må håbe han kan blive ved med at ligge på.

    Mikkel Dessler på vej mod Bundesligaen, det er altså godt gået. Så er der måske lidt mere på vej til klubkassen i O'ense. Det er ligefør man skulle overveje at kigge lidt på gearingen, vi har jo næsten fået vores 1 mill euro ind bare på videresalg.


    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Godt for ham men ærgerligt for OB

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/luca-k...abaek-fotball/

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Fra OB.dk:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/luca-k...abaek-fotball/

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Next up Franco,Grubbe og Ivan?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Farzam skriver på Twitter at Luca bliver lejet ud til Stabæk i Norge, til Januar med købsoption.
    Netop bekræftet

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    Farzam skriver på Twitter at Luca bliver lejet ud til Stabæk i Norge, til Januar med købsoption.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Men man kan også sige det sådan, at hvorfor skulle BW hente en forsvarspiller, hvor vi har de 4 spillere vi skal have? Men ikke hente en forstærkning til midten? Hvorfor? Midtbanen, har da lige så stor skyld i defensiven som CB’sne.

    Pointen, med mit tweet, er at BW også kan se hvad vi kan se.
    Hvis Mustafic og Grubbe, måske Tongya ryger, så er der plads til en midtbanespiller - alt andet er decideret underligt.

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Jeg ønsker også, men når det er sagt, så lagde jeg ikke mærke til han var specielt dårlig i de 2-3 kampe han fik på et tidspunkt.

    Er det for meget konspiration og tro han har været valgt helt fra her i starten for at “motivere” ham til et skifte ?
    Det synes jeg faktisk heller ikke, at han var. Havde han nu været udtaget til de første kampe, havde jeg nok heller ikke tænkt at behovet for forstærkning var så stort. Men når han åbenbart ikke vurderes god nok til truppen, så bliver man lidt nervøs ved at en 19 årig, som er i gang med sin første seniorsæson skal afløse på så vigtig en plads i vores system, som sekseren er. Men når der bliver mulighed for at se mere til Ejdum, så håber jeg at han overbeviser om, at han kan løfte opgaven.

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Jeg forstår ikke at der ikke købes en central midt mere. Det skriger til himlen. Hvem skal erstatte MANNEH og Kōhler ved skader og karantæner.
    Mustafic som aldrig er med i kamptruppen, Max Ejdum, der heller ikke får spilletid. Det er håbløst

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Hvorfra har du at NT vil stoppe i lommen?
    Det vil jeg ikke sige her. Men vi kan jo granske regnskabet om et halvt års tid og se om jeg fik ret

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

    Det kan jo være, at der ikke er nogen klubber der ønsker at hente Mustafic, eller at han har sagt nej til nogle muligheder der er blevet præsenteret for ham. Ryger han ikke, giver det heller ikke mening at hente en mere ind, selvom man godt kunne ønske sig det.
    Jeg ønsker også, men når det er sagt, så lagde jeg ikke mærke til han var specielt dårlig i de 2-3 kampe han fik på et tidspunkt.

    Er det for meget konspiration og tro han har været valgt helt fra her i starten for at “motivere” ham til et skifte ?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg håber godt nok ikke at Thorborg stopper pengene i lommen, fordi så begynder det at se umuligt ud i Odense, for at være ærlig.

    Jeg vil ALTID gerne have dygtige midtbanespillere, det kan faktisk ikke blive dygtigt nok, så det er jeg ikke uenig i. Ville det rykke os i top seks? Næææ, nok ikke og hvis det gjorde så ville vi jo bare få en røvfuld. Så må vi bruge pengene på en måde hvor vi bliver stærkere i længere tid og får investeret pengene bedre, der er lang vej til toppen herfra.
    ​​​​​​
    Selvfølgelig skulle man sørge for at få en købsoption med, men der er altså guld at hente i noget af det kaos der, Daghim er hentet hos kakerlakkerne.
    Det kan jeg næsten garantere dig for at han gør i dette regnskab.

    Nu siger jeg det en gang til for Prins Knud. Jeg føler mig overbevist om at Thorborg er igang med at redde så meget af sin investering hjem som overhovedet muligt de næste år. Både ved at trække penge ud når der er plads til det og sælge OB når vi står skarpere om 3-5 år mht stadion,faciliteter samt en sund fodboldklub med overskud på aktiviteter og et akademi i høj klasse.

    Når alt dette sker er han så meget forretningsmand at han sælger lortet og trækker sig ud af fodbold som investor

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tænker Thorborg stopper 25-40 mill af disse penge i lommen desværre. Tror det er vigtigere for ham at begynde at få nogle af sine penge tilbage end at trykke på speederen.
    Jeg mener bestemt ikke vi skulle bruge 20 mill på en spiller. Men man kunne godt have valgt en JBL over Mouritsen og måske brugt 5-8 mill på en super god midtbanespiller uden det havde væltet læsset. Men valget faldt på billigere løsninger hvor chancen for at løfte holdet er markant mindre

    Giver ingen mening for os at skulle leje ham i FCN uden en realistisk købsoption
    Hvorfra har du at NT vil stoppe i lommen?

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    De akademi kontrakter er altså håndører i dette spil og er jo ikke med i det diskuterede lønbudget.
    Nej, men de er jo en del af det samlede akademibudget hvor jeg også tror at man skruer op og det er man også nød til, fordi akademist er e er nød til at være fodboldteknisk dygtigere når de kommer op, især hvis de skal op og spille på et hold der skal spille top seks og det bliver de kun hvis der er de rette faciliteter og de rette folk ansat til at træne dem.

    ​​​


    ​​​​​

    Leave a comment:

Working...
X