Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Jeg har en idé om at vi måske er igang med en Aske Adelgaard historie på midten hvor der kommer noget op på midten i løbet af efteråret nede fra akademiet. Det kan godt være det bare er mig der drømmer. Men det giver simpelthen ingen mening at vi reelt skal spille med to midtbanespillere hvor af den ene
    Allerede er i karantænefare.
    Der er jo næppe noget der, der på nuværende tidspunkt er på et højere niveau end Markus Jensen og Max Ejdum, der var profiler for u19 sidste år.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Jeg har en idé om at vi måske er igang med en Aske Adelgaard historie på midten hvor der kommer noget op på midten i løbet af efteråret nede fra akademiet. Det kan godt være det bare er mig der drømmer. Men det giver simpelthen ingen mening at vi reelt skal spille med to midtbanespillere hvor af den ene
    Allerede er i karantænefare.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Skuffende når vi står så svagt på 6`eren og 10`eren i bredden
    Enig .. men der er vel også grænser for hvor mange man kan kapere at tage ind pr. vindue. Krydser fingre for at de kan holde til vintervinduet ..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Leif Rasmussen siger i deres podcast at Bjørn har sagt at vi er færdige med at handle. Men vi er ikk færdige med at sende spillere væk
    Skuffende når vi står så svagt på 6`eren og 10`eren i bredden

    Leave a comment:


  • DD84
    replied
    Leif Rasmussen siger i deres podcast at Bjørn har sagt at vi er færdige med at handle. Men vi er ikk færdige med at sende spillere væk

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Det er ren spekulation fra min side, men kunne gymnasterne være interesserede i en af vores centerbacks? Mihajlo er da i hvert fald prototypen på en AGF-spiller, hvad angår hårdhed..

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-paa-tk-salg
    Na, de leder også efter en venstrefodet stopper og nok gerne en med noget fart der er god på kuglen.

    ​​​​​Kan de ik hit sådan en, så tror jeg de hår efter Salquist i Silkeborg.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Det er ren spekulation fra min side, men kunne gymnasterne være interesserede i en af vores centerbacks? Mihajlo er da i hvert fald prototypen på en AGF-spiller, hvad angår hårdhed..

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-paa-tk-salg
    Jeg har aldrig hørt mage. Selvfølgelig skal vi ikke leje en spiller med fortsat potentiale til AGF.

    Det er AGF…!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Det er ren spekulation fra min side, men kunne gymnasterne være interesserede i en af vores centerbacks? Mihajlo er da i hvert fald prototypen på en AGF-spiller, hvad angår hårdhed..

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-paa-tk-salg
    Så må de betale kassen. Ellers kæmpe nej

    Leave a comment:


  • OBHelvegKonge
    replied
    Det er ren spekulation fra min side, men kunne gymnasterne være interesserede i en af vores centerbacks? Mihajlo er da i hvert fald prototypen på en AGF-spiller, hvad angår hårdhed..

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-paa-tk-salg

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Satans!

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...jer-fcn-talent

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Meget er sket i dette vindue .. der er lige plads til lidt mere for der er stadig for mange i truppen (faktisk flere ind end ud) og der mangler vel en central midtbanespiller der kan konkurrere om en startplads.

    I forhold til trupstørrelse må der være en kantspiller for meget, en højre back for meget, en centerback for meget og det virker ikke som om man har Mustafic inde som konkurrent til en startplads.

    Hansen/Bernat/Magnus
    Owusu/Mickelson/Grubbe Bjørn/Hedlander Slotsager/Mihajlo/Sauli Aske/Mouritsen

    Sanneh/Mustafic Sven/Ejdum

    Selven/DonD/Tongya Raji/Markus Charly/Tyler

    Baskim/Turay/Luca/

    3 målmænd, tjek
    24 markspillere, for mange - 4 afgange, 1 tilgang?

    Kan vi veksle en kant, en cb, en hb og en Mustafic til en kvalitets central midt. Så må vi være der.
    Max Fenger Retur fra udlejning (Mjallby) 30.06.2025 Max Fenger Udlejet til Mjällby FC
    Troels Kløve Retur fra udlejning (SønderJ) 30.06.2024 Troels Kløve Udlejet til Sønderjyske ?
    Christian Vestergaard Retur fra udlejning (Kolding) 30.06.2024 Christian Vestergaard Udlejet til Kolding
    Joel King Retur fra udlejning (Sidney) 30.06.2024 Joel King Solgt til Sydney FC
    Don Deedson Louicius Transferfri 30.06.2027 Yankuba Minteh Solgt til Newcastle
    Johannes Selven Transferfri 30.06.2026 Jakob Breum Solgt til Go Ahead eagles
    Rami Al-Haji Transferfri 30.06.2026 Mads Frøkjær-Jensen Solgt til Preston
    Tyler Burey Købt i Millwall 30.06.2026 Emanuel Sabbi Solgt til Le Havre
    Sven Köhler Købt i VFL Osnabrück 30.06.2026 Jeppe Tverskov Kontraktudløb
    Niclas Mouritsen Købt i Helsingør 30.06.2026 Jørgen Skjelvik Kontraktudløb
    Luca Kjerumgaard Retur fra udlejlning 30.06.2025 Kenneth Zohore Kontraktudløb
    Max Ejdum (central midt) Rykket op 30.06.2026 Aron Thrandarson Kontraktudløb
    Markus Jensen (offensiv midtbane) Rykket op 30.06.2026 Naatan Skytta/Jebali Kontraktudløb
    Sauli Väisänen Transferfri 30.06.2026 Omar Jebali Kontraktudløb
    Mohamed Buya Turay Transferfri 30.06.2025 Musa Juwara Fritstillet
    Filip Helander Transferfri 30.06.2024
    Leroy Owusu Transferfri 30.06.2026
    Agon Mucolli Udlejet til Varbergs Bois
    Yaya Bojang (Akademi) Leje fra Real De Banjul FC 31.12.2023
    Lasse Embring Andersen (Akademi) Kontrakt 30.06.2026
    Kevin Kofi Bakke Møller (Akademi) Kontrakt 30.06.2026
    Noah Barholt Rasmussen (Akademi) Kontrakt 30.06.2025
    Noah Damsø (Akademi) Højre back Kontrakt 30.06.2026
    Valdemar Bolander Hansen (Akademi) Stopper Kontrakt 30.06.2026
    Tobias Elnegaard (Akademi) Målmad Kontrakt 30.06.2026
    Theo Hansen (Akademi) Kontrakt ?
    Mads Riis Abrahamsen (Akademi) Kantspiller Forlænget kontrakten 30.06.2026
    Noah Lassen (Akademi) Midtbane Forlænget kontrakten 30.06.2026
    Mikkel Juul Jørgensen (Akademi) Forsvar Forlænget kontrakten 30.06.2026
    Nicolai Juul-Sandberg (Akademi) Forlænget kontrakten 30.06.2026
    William Martin (Akademi) Forlænget kontrakten 30.06.2026
    Vitus Friis (Akademi) Midtbane Forlænget kontrakten 30.06.2026
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Lidt søgt at tilskrive Ivans skader, træningsforholdene. De andre kan jo godt holde sig skadesfri. Ivan er desværre bare lavet af glas
    Hyppige skift af underlag er en af de hyppigste årsager til skader.

    Det er ikke søgt; det er basal fysiologi.

    Ja, Ivan er netop skrøbelig og hyppige skift af underlag har med sandsynlighed været en (stor) forværrende faktor. Det er rimeligt at antage en sammenhæng, når problemerne startede i OB.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Tongya til træning

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Velkommen til, spændende navn og hylde må man sige. Man kan så undre sig over tilgangen af Sauli, men det må jo næsten betyde et favel til Ivan eller et surprice salg af Slots. Den midtbane thou.. kom så Björn

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Enig, jeg er ikke sikker på at Serbisk divisionsfodbold er særlig sundt for anklerne.
    Men man slipper for kunstgræs, og hans skadesproblemer begyndte - så vidt jeg ved - alt andet lige først da han kom til OB.

    Leave a comment:

Working...
X