Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Ja, han lyder spændende, men enig i, at det ikke lige er til de næste par runder i ligaen, men er han god, så kan vi jo skippe Mustafic af til vinter (selv om det måske kommer til at koste os lidt).
    128 kampminutter i sidste sæson. Ikke en spiller som kan hjælpe med det samme. Men en prøvetræning er ja kun om at kigge på ham.
    https://www.transfermarkt.de/aimar-s...spieler/579294

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja måske - spilleren skal jo også selv ville videre. Og det lød da til man havde forsøgt men hvis mustafic ikke kan få samme løn andre steder som han kan i OB - så kan jeg da godt forstå han bliver - endnu har han kun været her lidt over ½ år...
    Også det jeg tænker der hænger på os, vil vi ikke bruge ham, så hellere sende lidt penge med og trods alt spare bare et eller andet.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Ja, han lyder spændende, men enig i, at det ikke lige er til de næste par runder i ligaen, men er han god, så kan vi jo skippe Mustafic af til vinter (selv om det måske kommer til at koste os lidt).
    ja måske - spilleren skal jo også selv ville videre. Og det lød da til man havde forsøgt men hvis mustafic ikke kan få samme løn andre steder som han kan i OB - så kan jeg da godt forstå han bliver - endnu har han kun været her lidt over ½ år...

Leave a comment:

• Polle
    replied

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Ung spiller, der tidligere har fået en del spilletid i Alsvenskan, men hvis karriere tilsyneladende ikke har haft godt af et tidligt skifte til Italien. Som sådan spændende nok, men næppe en spiller der løser noget akut på den centrale midt.
    hvis bare man for fanden havde bragt ham ind før svens skade. Det var jo tydeligt for alle der var mangler på midtbanen. Viser vel at tiltroen til mustafic og eller ejdum ikke er alt for stor.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Ift. at han er en 20-årig spiller, der står uden kontrakt, synes jeg han har et ret spændende CV. Spændende at følge.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Ung spiller, der tidligere har fået en del spilletid i Alsvenskan, men hvis karriere tilsyneladende ikke har haft godt af et tidligt skifte til Italien. Som sådan spændende nok, men næppe en spiller der løser noget akut på den centrale midt.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kunne også være en kontrakt fri lykkeridder til midtbanen
    Jeps: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aimar-...aener-med-i-ob

Leave a comment:

• jesper hansen ud
    replied
    https://x.com/Odense_Boldklub/status...055628290?s=20 -En svensker til prøvetræning

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Ifølge Leif Rasmussen skulle der komme en ny prøvespiller i morgen, skulle have landet i dag, men noget gik galt med flyplanen, hvem mon det kan være ? Mintehs ven er her vel allerede.
    Kunne også være en kontrakt fri lykkeridder til midtbanen

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Ifølge Leif Rasmussen skulle der komme en ny prøvespiller i morgen, skulle have landet i dag, men noget gik galt med flyplanen, hvem mon det kan være ? Mintehs ven er her vel allerede.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Er heller ikke helt så meget efter buya. Den primær årsag til at Kadrii spiller istedet for ham er jo at Bashkim har været pissegod.

Buya har i de minutter han har fået scoret en og lavet en assist det er vel okay.
    ​​​​
    er det indkøbet af Buya der har fået Kadrii op i gear så kan den del bestemt betegnes som en succes. Men ville nu være rart at have 2 spillere med kvalitet oppe foran. Gjorde Buya det bedre ville han sikkert også blive skiftet ind tidligere i kampene - pt er der bare for stort kvalitetstab når kadrii skal af banen.

Det er stadig tidligt, det samme med Tyler og de kan jo nå at komme i bedre form - problemet er bare at der trækkes en streg efter 22 runder og der har man bare ikke så lang tid at vente. Det er allerede tæt på at toget er kørt.

- Men så må vi håbe de kan hjælpe os i nedrykningsspillet...

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

I så fald var Sabbi et kæmpe fejlkøb, godt vi slap af med ham.
    Synes det er for tidligt at kalde noget ift. Burey. Han skal lige have chancen for at vende sig til det hele og spille sig i form. Men det er da ikke ligefrem en god start han har fået.

Sabbi synes jeg klart var et fejlkøb. Han blev hentet som en profil og var her i tre sæsoner. De første 2,5 sæsoner leverede han mildt sagt dårligt. Havde ikke nær nok produktion, fik dumme skader, havde opgivende attitude og smed aaaalt for mange bolde væk. Havde vel 2-3 gode kampe per sæson. Max 5. Han slutede ganske vist af med med en god halvsæson, men mente så, at han havde fortjent et skifte til noget større. Vi fik godt nok lidt penge for ham tilsidst, men så meget var det heller ikke. Der har næppe været klart overskud når man kigger på hvad han har kostet og hvordan kontrakten var skruet sammen. Især når man kigger på, at han i alt for mange kampe optog en plads på holdkortet og var en større hæmsko for vores spil end han var en gevinst. Definitionen på et fejlkøb for mig.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Delvist enig - men når man overvære træningen ser man altid en motiveret Buya der arbejder for sagen og prøver at lære Alms form for pres (det går så ikke så godt) - Tyler virker på mig til at have en helt anden tilgang - desværre. Jeg tror vi havde set mere til Buya hvis Kadrii ikke fortjent havde taget hans plads - han mangler kamptræning og der lider han under kun at få ind hop sidst i kampene - dette ikke som argument for at skifte - Kadrii er bedst p.t. Buya træner dog intenst og brokker sig ikke. Jeg savner gejst og løbevillighed fra Tyler - det virker ikke helhjertet hvad han foretager sig.
    ØV med Tyler .. det lyder unægteligt som det SFÅ interview med Millwall journalisten hvor han frygtede attituden kunne blive et problem for ham. Jeg håber da at Alm og co gør det forståeligt for ham at det ikke er en badebillet han har i OB og at han må arbejde for føden.

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det kan godt være det ligner at Don D er Sabbis afløser. Men det er ikke realiteten. Sabbi var i vores start 11 lige indtil han begyndte at være en baby.

BW var ude at sige lige efter at de solgte Sabbi - at der skulle hentes en erstatning.

Når man betaler penge for en spiller - som er ment til start’11, og han ikke har leveret noget som helst i 2 halvlege og en 1 halvleg mod et serie hold, så kan man godt tillade sig at kalde spilleren for et kæmpe fejlkøb.

Men jeg tager gerne ordene i mig igen, hvis der snart kommer andre boller på suppen fra hans side.

Buya er fandme også dårlig. Kan ikke huske en eneste god aktion fra ham udover målet mod Randers.
    I så fald var Sabbi et kæmpe fejlkøb, godt vi slap af med ham.

Leave a comment:

Working...
X