Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Jeg er ikke enig i, at det virker som om trænerteamet ikke har tillid til Ejdum. Det synes jeg tydeligt man kunne se i optakten. Jeg er enig i, at det f.eks. havde givet mening at give ham spilletid i Hvidovre så han havde bedre chance for at være klar når det gælder. Det samme med Markus Jensen på 10'eren. Det synes jeg bare vi har set nogle gange, at sådan tænker Alm ikke så meget. Han er mere på en kamp ad gangen, ikke forberedelse til en kamp i fremtiden. Det bruger han træningen til. Synes egentlig han er en fed type, men er ikke begejstret for ham som træner.
Jeg er enig i, at det ligner vi hurtigt bliver afhængige af El-Hajj. Er han ude har vi bestemt andre styrker at spille på, men skal nok også spille på en lidt anden måde. Det synes jeg allerede vi burde træne i. Måske endda også få bare lidt fleksibilitet formationsmæssigt. Med tanke på hvor ihærdigt han har holdt fast i konceptet har der ganske enkelt været for få og for lave toppe på præstationerne de sidste år. Og den store udskiftning i truppen synes jeg ikke er undskyldning nok.
Leave a comment: