Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

    Jeg ser jo ikke den Aarhusianske forretning som så velkonsolideret, at det ikke kan gå grueligt galt - AaB style - for gymnasterne.

    Når man ofrer den slags penge på bagkant af tre gode salg, så binder man mange midler, særligt på en 5-årig kontrakt til en spiller med PL-vante lønninger.
    Syntes bare de har nogle ledere og ambitioner vi andre kun kan drømme om. Selv i en tid hvor de skal spare 100-150 mill sammen til deres udgifter ifm det nye stadion

    Vi kunne virkelig have trykket på speederen som andre klubber gjorde da de fik et vindue som vores. FCM og AGF som eksempler. Men vi vælger det modsatte og har en ejer der hellere vil polstre sine egne lommer. Det er trist.
    Hatten af for de viiii

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Shiiiiit de trykker på speederen. Tvivler på at den er så høj. Mon ikke det er 2-2,5 mill euro
    Jeg tror de giver den lidt ekstra efter TK og Daghim salget. De plejer at hente på 2 mill euro hylden. Jeg tror den er oppe i 3 den der.

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Leif Rasmussen siger i deres podcast at Bjørn har sagt at vi er færdige med at handle. Men vi er ikk færdige med at sende spillere væk
    Det kan jo være, at der ikke er nogen klubber der ønsker at hente Mustafic, eller at han har sagt nej til nogle muligheder der er blevet præsenteret for ham. Ryger han ikke, giver det heller ikke mening at hente en mere ind, selvom man godt kunne ønske sig det.

    Leave a comment:


  • Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Shiiiiit de trykker på speederen. Tvivler på at den er så høj. Mon ikke det er 2-2,5 mill euro
    Jeg ser jo ikke den Aarhusianske forretning som så velkonsolideret, at det ikke kan gå grueligt galt - AaB style - for gymnasterne.

    Når man ofrer den slags penge på bagkant af tre gode salg, så binder man mange midler, særligt på en 5-årig kontrakt til en spiller med PL-vante lønninger.

    Leave a comment:


  • Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Fuck det er en vild transfer af GF hvis de lander den der: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...b-af-mads-bech

    Nogen der vil gætte på prisen 20-25 mill?
    For et år siden var hans transfermarktpris ca. 32,5 million, i dag er den 16,7 million. Mon ikke prisen ender på 25 millioner, nogle optioner etc.

    Bemærkelsesværdigt dårligt skifte for en forsvarsspiller med et kæmpe potentiale. Gigantisk scoop af gymnasterne imo.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Fuck det er en vild transfer af GF hvis de lander den der: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...b-af-mads-bech

    Nogen der vil gætte på prisen 20-25 mill?
    Shiiiiit de trykker på speederen. Tvivler på at den er så høj. Mon ikke det er 2-2,5 mill euro

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Fuck det er en vild transfer af GF hvis de lander den der: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...b-af-mads-bech

    Nogen der vil gætte på prisen 20-25 mill?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Måske siger han det bare for at fjerne presset, hvis ikke det sker?
    Måske. Jeg tror dog ikke han føler pres. Så jeg tror longway er misinformeret

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Bjørn har sagt til Leif Rasmussen at der ikke kommer mere ind. Ville undre mig hvis det ikke passer.
    Han plejer at gøre som han siger
    Måske siger han det bare for at fjerne presset, hvis ikke det sker?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Hvis de virkelig ikke mener vi har behov for en gardering til midtbanen, hvorfor har Ejdum eller Mustafic så ikke fået noget spilletid endnu? Mustafic har jeg afskrevet eftersom at han endnu ikke har været udtaget i den her sæson, men Ejdum har fået sølle 5 minutter mod Randers og det er det. Jeg ville ellers tro at det ville give mening at give ham 10-20 minutter i nogle indhop så han står bedre rustet når vi en dag er nødsaget til at starte med ham. Derfor var jeg også lidt sur over at han ikke fik minutter mod Hvidovre da det ville være så gratis at give ham 20 minutter i den kamp.
    Jeg kan ikke drage anden konklusion end at Alm kun mener at han har 2 midtbanespillere han kan stole på.
    Lige præcis. Det giver ingen mening

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
    Tænker ikke vi er færdige med at hente ind.
    ikke noget konkret men mener der er et par muligheder oppe at vende i nu.
    Bjørn har sagt til Leif Rasmussen at der ikke kommer mere ind. Ville undre mig hvis det ikke passer.
    Han plejer at gøre som han siger

    Leave a comment:


  • longway78
    replied
    Tænker ikke vi er færdige med at hente ind.
    ikke noget konkret men mener der er et par muligheder oppe at vende i nu.

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Hvis de virkelig ikke mener vi har behov for en gardering til midtbanen, hvorfor har Ejdum eller Mustafic så ikke fået noget spilletid endnu? Mustafic har jeg afskrevet eftersom at han endnu ikke har været udtaget i den her sæson, men Ejdum har fået sølle 5 minutter mod Randers og det er det. Jeg ville ellers tro at det ville give mening at give ham 10-20 minutter i nogle indhop så han står bedre rustet når vi en dag er nødsaget til at starte med ham. Derfor var jeg også lidt sur over at han ikke fik minutter mod Hvidovre da det ville være så gratis at give ham 20 minutter i den kamp.
    Jeg kan ikke drage anden konklusion end at Alm kun mener at han har 2 midtbanespillere han kan stole på.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

    Håbløst. Jeg smider en halvtreller på, at Manneh får gult mod Vejle på fredag, og så hedder midtbanen Ejdum - Köhler mod FCM...
    Det kan sagtens tænkes. Jeg har til gengæld en lille fidus til, at Ejdum kommer til at vokse med opgaven, når først han får spilletid, så selvom jeg er enig i, at det ser tyndt ud, er jeg egentlig ok med det, hvis det tvinger os til at bruge Max mere end vi ellers ville gøre. Jeg tænker også det kan være Bjöns bagtanke - han har tidligere talt om ikke at der ikke skal være for stor en kø foran de af vores egne spillere, som vi mener har talentet.

    Leave a comment:


  • kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Leif Rasmussen siger i deres podcast at Bjørn har sagt at vi er færdige med at handle. Men vi er ikk færdige med at sende spillere væk
    Håbløst. Jeg smider en halvtreller på, at Manneh får gult mod Vejle på fredag, og så hedder midtbanen Ejdum - Köhler mod FCM...

    Leave a comment:

Working...
X