Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    De går benhårdt efter mesterskabet, nu vi (DK) har sneget os ind i Top15 og FCK/FCN får nok at se til med deres gruppespil/SL/Pokalen
    Det giver heller ikke rigtig mening andet når de er der hvor de er, at det så ser svært ud, det er en anden snak.

    Men man må give dem, de bider fra sig, de bruger jo det dobbelte af hvad vi har brugt siden 1887.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg ved ikke hvad hans motivation er. Jeg synes bare det er nogle voldsomme beløber de smider om sig med.
    Vel ikke, hvis de skal være en fast del af den europæiske Top50 ? !

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Den kære nordmand er åbenbart så skuffet over Moldes missede Chl-kval, at han simpelthen ikke gider spille europæisk.........
    Jeg ved ikke hvad hans motivation er. Jeg synes bare det er nogle voldsomme beløber de smider om sig med.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det er ihvertfald hidsigt det de presser ud af det her vindue her.
    De går benhårdt efter mesterskabet, nu vi (DK) har sneget os ind i Top15 og FCK/FCN får nok at se til med deres gruppespil/SL/Pokalen

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Den kære nordmand er åbenbart så skuffet over Moldes missede Chl-kval, at han simpelthen ikke gider spille europæisk.........
    Han spiller vel europæisk, når han flytter til Danmark...

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Er der et venligt menneske der gider sende en mail til Bestseller koncernens administration? Jeg tror Anders Holck Poulsen har glemt sit Visa kort på et kontor i Herning: https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-m...norsk-angriber

    Henter de både ham der og og Mads Bech så nærmer de sig vel at have skudt 150 mill af i det her vindue? Shiit.
    Den kære nordmand er åbenbart så skuffet over Moldes missede Chl-kval, at han simpelthen ikke gider spille europæisk.........

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Det gode ved AHP, er at når han endelig involverer sig i noget, så går han 100% ind i det (ikke kun økonomisk, men også med Heartlands organisation, som er super dygtig).
    Det er ihvertfald hidsigt det de presser ud af det her vindue her.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Jeg er med på de fleste herinde: der mangler i dén grad en 6'er (til når der kommer skader og karantæner, for de kommer). Og en 10'er. Det er en totalt skæv trupsammensætbing p.t. Hvor mange backs vil man have. Det er jo grotesk. Og pengene til investeringer burde være der med de gode salg. Æd tabet på Grubbe, Mustafic, Adelgaard og erstat dem med de 2 spillere vi mangler til 6'eten og 10'eren.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Du skriver ‘eller’. Jeg taler om em situation, hvor begge er ude. Det er ikke usandsynligt over en lang sæson.

    Vi bliver kørt over med Ejdum-Mustafic. Ejdum er et stort talent, som jeg forventer mig meget af, men der er også grund til, at han stort set ikke fået minutter her og nu. Han er næppe klar - men får i øvrigt ret meget ros til træning og gør det godt.

    De nævnte unge har jeg begge set til træning, og dér skal du altså have det lidt længere perspektiv i spil.

    Den centrale balance på holdet er - her og nu - helt skør.
    Vi vil med det setup vi har nu altid være i problemer hvis vores to startende midtbanespillere render ind i skader og karantæner på samme tid.

    Spiller vi uden Manneh så kommer vi til. At mangle tempo i vores spil noget vi generelt mangler når vi kører ed de fire vi spiller med i firkanten nu. Spiller vi uden Köhler så kommer vi ikke til at vinde nok bolde inde centralt. Det er min forudsigelse.

    Jeg tror ikke på at Ejdum er klar til at løfte nogle af de opgaver der.

    I forhold til Lassen og Juul-Sandberg, så er de store talenter at de kommer til at spille, det er jeg ikke i tvivl om. Så er det spørgsmålet om hvornår, men når de sætter en trup sammen så tænker de jo også 6 - 12 måneder frem i tiden.

    Noget på en lejeaftale ville nok have været det optimale hvis alt tillid til Mustafic er væk.
    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Er der et venligt menneske der gider sende en mail til Bestseller koncernens administration? Jeg tror Anders Holck Poulsen har glemt sit Visa kort på et kontor i Herning: https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-m...norsk-angriber

    Henter de både ham der og og Mads Bech så nærmer de sig vel at have skudt 150 mill af i det her vindue? Shiit.
    Det gode ved AHP, er at når han endelig involverer sig i noget, så går han 100% ind i det (ikke kun økonomisk, men også med Heartlands organisation, som er super dygtig).

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Er der et venligt menneske der gider sende en mail til Bestseller koncernens administration? Jeg tror Anders Holck Poulsen har glemt sit Visa kort på et kontor i Herning: https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-m...norsk-angriber

    Henter de både ham der og og Mads Bech så nærmer de sig vel at have skudt 150 mill af i det her vindue? Shiit.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Spiller Mustafic eller Ejdum.

    Jeg tror man er lidt klemt mellem a rock and a Hard place.

    Man kan godt hente noget ind nu, men man risikerer også at ende i noget Joel King, fordi man godt ved man inden for en overskuelig fremtid har centrale midtbanespillere på vej i Juul-Sandberg og Noah Lassen og hvis de skal have en jordisk chance for at få spilletid så skal der ikke stå 3 foran dem på positionen. My two cents.
    Du skriver ‘eller’. Jeg taler om em situation, hvor begge er ude. Det er ikke usandsynligt over en lang sæson.

    Vi bliver kørt over med Ejdum-Mustafic. Ejdum er et stort talent, som jeg forventer mig meget af, men der er også grund til, at han stort set ikke fået minutter her og nu. Han er næppe klar - men får i øvrigt ret meget ros til træning og gør det godt.

    De nævnte unge har jeg begge set til træning, og dér skal du altså have det lidt længere perspektiv i spil.

    Den centrale balance på holdet er - her og nu - helt skør.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Jeg kan tage fejl. Men jeg synes hverken i kamp eller til træning at det emmer af at man har meget store forventninger til Ejdum.

    Han bliver altså ikke skiftet ind selvom det er helt tydeligt at vores centrale midt er færdige. Og til træning virker det også mere til at fokusset ligger på Selven/Charly.

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Mouritzen er vist skadet. Synes jeg bestemt at have læst. Og synes heller ikke BW har lagt skjul på, at de har forsøgt at "skære ned" på antallet af højre backs. Jeg tænker man forventede det ville ske da man hentede Mouritzen. Og selvom de er med i truppen i dag tror jeg heller ikke nødvendigvis det er afgjort. Det kan nok gå hurtigt og der er måske også muligheder efter vinduet lukker her.

    Jeg er ikke enig i, at det virker som om trænerteamet ikke har tillid til Ejdum. Det synes jeg tydeligt man kunne se i optakten. Jeg er enig i, at det f.eks. havde givet mening at give ham spilletid i Hvidovre så han havde bedre chance for at være klar når det gælder. Det samme med Markus Jensen på 10'eren. Det synes jeg bare vi har set nogle gange, at sådan tænker Alm ikke så meget. Han er mere på en kamp ad gangen, ikke forberedelse til en kamp i fremtiden. Det bruger han træningen til. Synes egentlig han er en fed type, men er ikke begejstret for ham som træner.

    Jeg er enig i, at det ligner vi hurtigt bliver afhængige af El-Hajj. Er han ude har vi bestemt andre styrker at spille på, men skal nok også spille på en lidt anden måde. Det synes jeg allerede vi burde træne i. Måske endda også få bare lidt fleksibilitet formationsmæssigt. Med tanke på hvor ihærdigt han har holdt fast i konceptet har der ganske enkelt været for få og for lave toppe på præstationerne de sidste år. Og den store udskiftning i truppen synes jeg ikke er undskyldning nok.
    Det er muligt at der er stor tiltro til Ejdum, og det er muligt at han gør det godt til træning og at man kan se han udvikler sig der. Jeg ser sjældent træning, så det ville man godt kunne overbevise mig om.
    Jeg mener jeg så nogen skrive at Manneh står til en karantæne ved næste advarsel. Når det sker står vi til at starte med Ejdum som kun har 35 minutters Superliga erfaring. Der vil jeg bare mene det var bedre givet ud at give ham 10-20 minutters indhop af og til. Det ville ruste ham bedre til en startplads imo.

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Men hvis Ejdum er relativt tæt på Mannehs niveau, hvorfor får han så ingen minutter?
    Og hvis de har nogen som helst tro på Mustafic, hvorfor har han så ikke været i truppen endnu?
    Det giver ingen mening for mig.
    Som sagt tror jeg bare det handler om, at Alm ikke bruger kampene langsigtet på den måde. Ejdum har ikke fået mere spilletid fordi han har været glad for Köhler og Mannehs præstationer og har ikke ment det var nødvendigt at skifte endnu. Tongya kom ind på 10'eren for at styrke defensiven mod slutningen og sikre sejren. Ikke fordi han ville prøve det med henblik på en senere kamp. Det tror jeg.

    Mustafic virker lidt mærkeligt. Min pointe var bare, at det jo 100% sikkert er scenarier de har diskuteret. Hvis vi ikke henter en ekstra defensiv midtbanespiller må det være fordi de er trygge ved de fire vi har. Og så synes jeg netop det faktum, at Mustafic er helt ude af trupperne nu her viser, at de har stor tiltro på Ejdum. At de foretrækker at bruge truppladsen til andre reserver og kun har ham med til den centrale midt.

    Leave a comment:

Working...
X