Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Øhhhhh? Enkelte ind? Har jeg misset noget?
    Svenskeren forudser, at der stadig kan ske en del med OB-truppen inden sæsonstart.
    “- Truppen er for stor, så der skal nok nogle ud, men nok også stadig enkelte ind. Vejle har et sammentømret hold gennem en hel sæson – vi har allerede nu en halv snes nye, så vi må gribe det lidt anderledes an.” - sagt af Andreas Alm til VBs hjemmeside.

    Ja ved godt at vi køber hvis en spiller fra start 11 bliver solgt, men jeg tolker Alm som lidt mere åben end jeg havde regnet med?
    Overtolker jeg?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Øhhhhh? Enkelte ind? Har jeg misset noget?
      Svenskeren forudser, at der stadig kan ske en del med OB-truppen inden sæsonstart.
      “- Truppen er for stor, så der skal nok nogle ud, men nok også stadig enkelte ind. Vejle har et sammentømret hold gennem en hel sæson – vi har allerede nu en halv snes nye, så vi må gribe det lidt anderledes an.” - sagt af Andreas Alm til VBs hjemmeside.

      Ja ved godt at vi køber hvis en spiller fra start 11 bliver solgt, men jeg tolker Alm som lidt mere åben end jeg havde regnet med?
      Overtolker jeg?
      Markus Jensen…. En ny venstre back…. Falk….. Meget er i spil endnu ind

      Mucolli, Luca, Nico og sabbi/Frø er her nok ikke når vinduet lukker

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Markus Jensen…. En ny venstre back…. Falk….. Meget er i spil endnu ind

        Mucolli, Luca, Nico og sabbi/Frø er her nok ikke når vinduet lukker
        Med Luca, det er lidt bekymrende. Han spillede ja en fantastisk sæson og gjorde kæmpe frenskridt så det ville være ærgerligt at tabe ham uden at han fik chancen i OB. Hvis vejen til soilletid stadig er for langt så håber på en udlejing mere. En knægt med mål i støvlerne skulle man ikke lade gå.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Med Luca, det er lidt bekymrende. Han spillede ja en fantastisk sæson og gjorde kæmpe frenskridt så det ville være ærgerligt at tabe ham uden at han fik chancen i OB. Hvis vejen til soilletid stadig er for langt så håber på en udlejing mere. En knægt med mål i støvlerne skulle man ikke lade gå.
          Nej nok ikke. Men Luca kan 100% ikke acceptere sin rolle pt med træninger på venstreback og ingen spilletid i træningskampe. Og så vil han væk
          Hvis Sabbi bliver er hans vej på holdet bare endnu længere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Nej nok ikke. Men Luca kan 100% ikke acceptere sin rolle pt med træninger på venstreback og ingen spilletid i træningskampe. Og så vil han væk
            Hvis Sabbi bliver er hans vej på holdet bare endnu længere
            Det kan godt fordtå at han vil på banen efter gennembrudet han havde sidste sæson. Og det er ja mærkeligt og måske en vink med vognstang fra Alm at han ikke fik spilletid i dag og næppe kan firvente den i fremtiden.
            Håber det bliver en udlejing. En spiller som ved hvor målet står og bare banker den ind har vi savnet i lang tid. Og det ville være pisseærgerligt hvis vi ikke kan holde fast i en talent som viser lige de evner.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Jeg tror også Luca er videre. Det er måske en god ting, jeg synes af det jeg har set til træning at han stadig mangler en del. Stadig en god case der skal nok stå 1 div klubber klar til at tilknytte luca.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Jeg tror også Luca er videre. Det er måske en god ting, jeg synes af det jeg har set til træning at han stadig mangler en del. Stadig en god case der skal nok stå 1 div klubber klar til at tilknytte luca.
                Jeg gad bare godt, at det her hold havde en reel targetman som muligt våben. Sabbi kan man spille bolden op på (men hvor længe er han her) mens både BK og Turay forsvinder helt grundet deres klejne fysik. Et eller andet man kunne smide op foran, når plan A ikke virker.

                Havde håbet det kunne være Luca, men når han ikke spiller i dag (føler sgu med ham), så er det nok ikke tilfældet)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Jeg gad bare godt, at det her hold havde en reel targetman som muligt våben. Sabbi kan man spille bolden op på (men hvor længe er han her) mens både BK og Turay forsvinder helt grundet deres klejne fysik. Et eller andet man kunne smide op foran, når plan A ikke virker.

                  Havde håbet det kunne være Luca, men når han ikke spiller i dag (føler sgu med ham), så er det nok ikke tilfældet)
                  Rami kan agere spilstation. Problemet med at gå til at spille med tagetspillere er at du så også ligge spillet om til at andenbolde bliver vigtigere og at vi jo spiller med indadgående kanter. Dog ser det ud til at vi kommer til at se flere indlæg fra backsne der slår dem mod vores kanter, Charly er 10 cm fra at komme først på en i dag.

                  ​​​​​

                  Comment


                    BW om Tverskovs "kritik" af hans afsked med klubben

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...verskov-altsaa
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      BW om Tverskovs "kritik" af hans afsked med klubben

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...verskov-altsaa
                      Det kan godt være, at man overvurderer klubbens betydning, men i mine ører lyder det som "buyers remorse". Lige pludselig står man på et kedeligt stadion i Farum, efter at være blevet hyldet og været anfører og en betydelig brik i en slumrende kæmpe af en klub.

                      Så skal man jo finde nogen at skyde skylden på, for det valg, og det strå der bliver grebet efter, er at alle indikationer pegede på udlandet, og det blev det så ikke.

                      Jeppe Tverskov fremstår ikke videre heldig, og det skal nu være klubbens skyld.

                      Stærk spiller på OBs hold. Udenfor øen er han så uendelig ligegyldig.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                        Det kan godt være, at man overvurderer klubbens betydning, men i mine ører lyder det som "buyers remorse". Lige pludselig står man på et kedeligt stadion i Farum, efter at være blevet hyldet og været anfører og en betydelig brik i en slumrende kæmpe af en klub.

                        Så skal man jo finde nogen at skyde skylden på, for det valg, og det strå der bliver grebet efter, er at alle indikationer pegede på udlandet, og det blev det så ikke.

                        Jeppe Tverskov fremstår ikke videre heldig, og det skal nu være klubbens skyld.

                        Stærk spiller på OBs hold. Udenfor øen er han så uendelig ligegyldig.
                        Mon ikke han overlever, når han skal i Europa på et velfungerende tophold? Sportsligt er det et fuldstændigt logisk skifte, og jeg er overbevist om at Tverskov, der altid har virket fornuftig og afklaret, ikke har det mindste behov for at "skyde skylden" på nogen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                          Det kan godt være, at man overvurderer klubbens betydning, men i mine ører lyder det som "buyers remorse". Lige pludselig står man på et kedeligt stadion i Farum, efter at være blevet hyldet og været anfører og en betydelig brik i en slumrende kæmpe af en klub.

                          Så skal man jo finde nogen at skyde skylden på, for det valg, og det strå der bliver grebet efter, er at alle indikationer pegede på udlandet, og det blev det så ikke.

                          Jeppe Tverskov fremstår ikke videre heldig, og det skal nu være klubbens skyld.

                          Stærk spiller på OBs hold. Udenfor øen er han så uendelig ligegyldig.
                          BWs "svar på tiltale" er bestemt lige så pålidelig som Tverskovs påstand. Ærgerligt er det dog at tvisten er opstået .. det kunne snildt have været undgået tror jeg. Der kommer dog nok næppe mere røg af den brand medmindre Tverskov fortsætter sin "forklaring" på FCN skiftet.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Mon ikke han overlever, når han skal i Europa på et velfungerende tophold? Sportsligt er det et fuldstændigt logisk skifte, og jeg er overbevist om at Tverskov, der altid har virket fornuftig og afklaret, ikke har det mindste behov for at "skyde skylden" på nogen.
                            Så kan det da undre, at han har behovet for at få "afklaret" at han bestemt ikke havde sagt noget om udlandet, og er "forundret" over klubben han lige har forladt og retter kritik den vej. Det lyder da ikke som en spiller, som har skudt papegøjen og skal være på et tophold?

                            Det lyder altså tøsefornærmet i mine ører, mere end fornuftig og afklaret, men det kan vi jo læse forskelligt.
                            Fas est et ab hoste doceri.

                            Comment


                              Kan godt lide hans stil, som vi har manglet i en del år

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-stak-lidt-af

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                                Så kan det da undre, at han har behovet for at få "afklaret" at han bestemt ikke havde sagt noget om udlandet, og er "forundret" over klubben han lige har forladt og retter kritik den vej. Det lyder da ikke som en spiller, som har skudt papegøjen og skal være på et tophold?

                                Det lyder altså tøsefornærmet i mine ører, mere end fornuftig og afklaret, men det kan vi jo læse forskelligt.
                                Han bliver spurgt af en journalist, hvorfor han er i FCN, når han skulle til udlandet. Så svarer han (helt korrekt), at det har han aldrig sagt, men at han godt kunne se, at klubben meldte det ud, og det syntes han var lidt spøjst. Je gsynes, som tidligere skrevet, at det interview er blæst lidt ud af proportioner her, og kan slet ikke se, at han skulle ligne en bitter mand. Han siger blandt andet i samme interview, at OB er en større klub.

                                Comment

                                Working...
                                X