Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lidt fra BT Transfervinduet
    - BT melder om største salg noglesinde i klubben af Minteh. Flere Europæiske storeklubber er der.
    - Minteh vil gerne med Landsholdet, han har fået invitation. Nu ligger den hos OB
    -Tverskov har fået et bud fra Belgien, ikke top 4.
    - AGF har meldt sin interesse i Tverskov. Det er ikke blevet til mere grundet Tverskov vil til udlandet. FCK og FCM har ikke været der.
    - BT tror ikke på Firas Ben Larbi, og tror ikke OB vil byde 7,5 mil på ham.

    Spændende transfervindue i sigte.

    Derudover melder en i kommentarsporet at han har hørt OB er tæt på en forsvarspiller fra ACH. Det tror jeg ikke, hvem skulle det være?
    Måske Musonda, han er ligepludselig kommet på bænken og kunne være den rette erstatning for Skjelvik?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Lidt fra BT Transfervinduet
      - BT melder om største salg noglesinde i klubben af Minteh. Flere Europæiske storeklubber er der.
      - Minteh vil gerne med Landsholdet, han har fået invitation. Nu ligger den hos OB
      -Tverskov har fået et bud fra Belgien, ikke top 4.
      - AGF har meldt sin interesse i Tverskov. Det er ikke blevet til mere grundet Tverskov vil til udlandet. FCK og FCM har ikke været der.
      - BT tror ikke på Firas Ben Larbi, og tror ikke OB vil byde 7,5 mil på ham.

      Spændende transfervindue i sigte.

      Derudover melder en i kommentarsporet at han har hørt OB er tæt på en forsvarspiller fra ACH. Det tror jeg ikke, hvem skulle det være?
      Måske Musonda, han er ligepludselig kommet på bænken og kunne være den rette erstatning for Skjelvik?
      Alexander Ludvig

      kunne være Buus eller Gomez .. har ikke styr på Kiilerich eller Magnus Jensen ..

      Men svært at vide hvem der lige har de kriterier der er sat ind i computeren for at se hvordan de passer med de kriterier der ønskes på den givne plads ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Alexander Ludvig

        kunne være Buus eller Gomez .. har ikke styr på Kiilerich eller Magnus Jensen ..

        Men svært at vide hvem der lige har de kriterier der er sat ind i computeren for at se hvordan de passer med de kriterier der ønskes på den givne plads ..
        Buus som backup på backen giver vel ok mening

        Gomez passer fint med alderen, og den gambianske forbindelse, de har også en anden ung gambianer på lån.

        - men mon ikke det kræver at horsens tager turen ned før de sælger ud til andre danske klubber?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          Buus som backup på backen giver vel ok mening

          Gomez passer fint med alderen, og den gambianske forbindelse, de har også en anden ung gambianer på lån.

          - men mon ikke det kræver at horsens tager turen ned før de sælger ud til andre danske klubber?
          Det kommer vel helt an på pris.

          Hvis udlandet kun giver 4 millioner og OB f.eks. giver 5 så kan det jo godt.
          Tænkte tal - tænker Gomes er meget mere værd.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Det kommer vel helt an på pris.

            Hvis udlandet kun giver 4 millioner og OB f.eks. giver 5 så kan det jo godt.
            Tænkte tal - tænker Gomes er meget mere værd.
            Sidste sommer var han tæt på at ryge til Molde for omkring 12 millioner, men Gomez afviste selv at skifte.
            Så med mindre prisen er faldet en del, så tror jeg ikke han er aktuel for os

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Sidste sommer var han tæt på at ryge til Molde for omkring 12 millioner, men Gomez afviste selv at skifte.
              Så med mindre prisen er faldet en del, så tror jeg ikke han er aktuel for os
              Jeg tror kun Gomez er aktuel sidst i vinduet hvis alt andet er mislykkes. Og hvad skal vi med Gomez?
              Regne med et salg af Ivancevic eller?
              VI SKAL satse på Slotsager

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Jeg tror kun Gomez er aktuel sidst i vinduet hvis alt andet er mislykkes. Og hvad skal vi med Gomez?
                Regne med et salg af Ivancevic eller?
                VI SKAL satse på Slotsager
                Gomez ville være en konge-signing og sidst i vinduet er han formentlig solgt.

                Ivancevic kunne sagtens.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Sidste sommer var han tæt på at ryge til Molde for omkring 12 millioner, men Gomez afviste selv at skifte.
                  Så med mindre prisen er faldet en del, så tror jeg ikke han er aktuel for os
                  Han var sådan set Molde-spiller, ACH og Molde var enige, men Gomez gad ikke til Molde da han ville noget større end Molde. Så OB er det næppe.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Jeg tror kun Gomez er aktuel sidst i vinduet hvis alt andet er mislykkes. Og hvad skal vi med Gomez?
                    Regne med et salg af Ivancevic eller?
                    VI SKAL satse på Slotsager
                    med BP og Ivancevics skadeshistorik in mente så vil jeg mene der skal en stopper mere ind, også når skjelvik formentlig er væk. Om det så skal være en profil der øger konkurrencen eller en ung back up (vestergaard retur) handler vel også om hvor man vil bruge de midler der nu er til rådighed.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      med BP og Ivancevics skadeshistorik in mente så vil jeg mene der skal en stopper mere ind, også når skjelvik formentlig er væk. Om det så skal være en profil der øger konkurrencen eller en ung back up (vestergaard retur) handler vel også om hvor man vil bruge de midler der nu er til rådighed.
                      Helt enig i man skal hente en ny Stopper. Men og hente en af Superligaens bedste forsvarspillere er ikke nødvendigt, det koster mange penge.
                      Man skal stole på Slotsager er dygtig nok til at være reserve.
                      Vestergaard burde også få en chance synes jeg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Helt enig i man skal hente en ny Stopper. Men og hente en af Superligaens bedste forsvarspillere er ikke nødvendigt, det koster mange penge.
                        Man skal stole på Slotsager er dygtig nok til at være reserve.
                        Vestergaard burde også få en chance synes jeg.
                        igen - jeg er ikke i tvivl om slotsagers evner, men sidder både BP og MI ude - er slotsager - vestergaard så et godt nok stopperpar? Skal vi rykke os skal konkurrencen også øges.

                        Men ja det kommer naturligvis an på hvad BW har at gøre med - og hvor han mener de penge bruges bedst.

                        Først på listen må være en ordenlig afløser for Tverskov

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          igen - jeg er ikke i tvivl om slotsagers evner, men sidder både BP og MI ude - er slotsager - vestergaard så et godt nok stopperpar? Skal vi rykke os skal konkurrencen også øges.

                          Men ja det kommer naturligvis an på hvad BW har at gøre med - og hvor han mener de penge bruges bedst.

                          Først på listen må være en ordenlig afløser for Tverskov
                          Jeg skrev vi også burde hente en stopper. Men han skal ikke være så god at han sender Slotsager langt fra spilletid.
                          Der er andre prioriteter som er MEGET mere nødvendigt end en ny førstestopper.
                          Jeg tror OB vil hente en stopper, en reserve venstreback, 2 - 6’ere, En ny 10’er, og nogle kanter (afhængigt af hvor mange der ryger) og en angriber.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            igen - jeg er ikke i tvivl om slotsagers evner, men sidder både BP og MI ude - er slotsager - vestergaard så et godt nok stopperpar? Skal vi rykke os skal konkurrencen også øges.

                            Men ja det kommer naturligvis an på hvad BW har at gøre med - og hvor han mener de penge bruges bedst.

                            Først på listen må være en ordenlig afløser for Tverskov
                            HOVEDET PÅ SØMMET - Hvis Slotsager er god nok spiller han, konkurrence har aldrig skadet - og specielt ikke i et midterforsvar, hvor der man til sommer vil være tyndt besat.

                            Gomez ville være en dyr signing, men måske skulle man prøve med den taktik fremfor at satse på frie transfers.

                            Comment


                              Synes Slotsager klarede det godt og viste sig som konkurrencedygtig og er mere end kun back-up i nlste sæson. De kampe han fik gav hår på brystet og kan god se ham som bejler på startplads, især med en erfaren og stærk makker ved siden.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Slotsager starter inde i morgen selvom Ivan er helt klar igen…

                                Comment

                                Working...
                                X