Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Ingen dialog om forlængelse med Skjelvik

    https://fyens.dk/artikel/ingen-konta...backs-kontrakt

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ingen dialog om forlængelse med Skjelvik

      https://fyens.dk/artikel/ingen-konta...backs-kontrakt
      Som Fyens-journalisten kalder "driftssikker"​

      Comment


        #93
        [QUOTE=Orskov;n310337]

        Som Fyens-journalisten kalder "driftssikker"​ [/QUOTE jeg synes da det er brugbart på en måde. "Mädchen für alle plätze" tror jeg tyskerne siger om en spiller der har mange forskellige positioner. Det er der nok NOGEN herinde der kan oplyse om. Driftsikker kan vel også betyde at han sjældent er skader og altid er til disposition for holdet


        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #94
          [QUOTE=manner;n310338]
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Som Fyens-journalisten kalder "driftssikker"​ [/QUOTE jeg synes da det er brugbart på en måde. "Mädchen für alle plätze" tror jeg tyskerne siger om en spiller der har mange forskellige positioner. Det er der nok NOGEN herinde der kan oplyse om. Driftsikker kan vel også betyde at han sjældent er skader og altid er til disposition for holdet

          Altså at være "polyvalent," for nu at bruge Morten Olsens favoritudtryk for samme, er vel næppe helt det samme som at være driftsikker. I min verden er en driftstikker spiller en, der altid er til rådighed OG altid leverer en solid præstation. Altså en man altid kan regne med. Men det behøver vi ikke ordkløve om, jeg fandt det bare lidt komisk...
          OT så kan jeg slet ikke forestille mig, at Jørgen får tilbudt en ny kontrakt.

          Comment


            #95
            [QUOTE=Orskov;n310339]
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

            Altså at være "polyvalent," for nu at bruge Morten Olsens favoritudtryk for samme, er vel næppe helt det samme som at være driftsikker. I min verden er en driftstikker spiller en, der altid er til rådighed OG altid leverer en solid præstation. Altså en man altid kan regne med. Men det behøver vi ikke ordkløve om, jeg fandt det bare lidt komisk...
            OT så kan jeg slet ikke forestille mig, at Jørgen får tilbudt en ny kontrakt.
            Jørgen er den eneste af de 4 bagerste der gør mig nervøs når han har bolden. Han får 180.000 om måneden ifølge EB/BT
            Han er slet ikke pengene værd og de lønkroner skal bruges bedre et andet sted på banen

            Comment


              #96
              [QUOTE=fmprOB;n310340]
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Jørgen er den eneste af de 4 bagerste der gør mig nervøs når han har bolden. Han får 180.000 om måneden ifølge EB/BT
              Han er slet ikke pengene værd og de lønkroner skal bruges bedre et andet sted på banen
              Præcis. Derudover er han jo ikke en vårhare længere. Og jeg er til gengæld slet ikke nervøs for, at BW ikke også tror, han kan få mere for pengene andetsteds.

              Comment


                #97
                [QUOTE=fmprOB;n310340]
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Jørgen er den eneste af de 4 bagerste der gør mig nervøs når han har bolden. Han får 180.000 om måneden ifølge EB/BT
                Han er slet ikke pengene værd og de lønkroner skal bruges bedre et andet sted på banen
                Det modsætter jeg mig heller ikke .. det var kun betydningen af ordet "driftsikker" jeg u'fordrede

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  De der citater er gået helt i kaos, pt. citerer både du og jeg selv mig for noget fmprOB skriver

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    De der citater er gået helt i kaos, pt. citerer både du og jeg selv mig for noget fmprOB skriver
                    Hmm ja det er sært

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Er spillerne i den russiske og ukrainske liga låst?
                      https://www.transfermarkt.com/olaren.../0?saison=2021
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Er spillerne i den russiske og ukrainske liga låst?
                        https://www.transfermarkt.com/olaren.../0?saison=2021
                        Låst?

                        Altså, den ukrainske liga er så vidt jeg ved ikke suspenderet og spillernes kontrakter heller ikke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Låst?

                          Altså, den ukrainske liga er så vidt jeg ved ikke suspenderet og spillernes kontrakter heller ikke.
                          Nej, de spiller eksempelvis deres europæiske kampe i andre lande.

                          F.eks. spillede Dynamo Kiev mod Fenerbahce, i EL, på Marshal Jozef Pilsudski Stadium i Kraków.
                          Last edited by Online; 09-11-2022, 10:39.

                          Comment


                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...nsk-stortalent
                            ?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-broendby-if Er han en man skal byde velkommen tilbage til og hvad vurderes han niveau til?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-broendby-if Er han en man skal byde velkommen tilbage til og hvad vurderes han niveau til?
                                Hvis han ikke er god nok til BIF er han vel heller ikke noget vi skal kigge efter. Specielt når vi har Ejdum på spring der nok får kontrakt inden længe

                                Comment

                                Working...
                                X