Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det kommer jo også an på hvem man sælger til, sælger man til en PL klub, så skal han efter min mening koste betydeligt mere end 37, også når man kigger på hvad spillere i ligaen ellers bliver solgt for.

    I forhold til investerer der skal smide mønt i OB, så plejer den slags jo at komme med deres egne ideer om hvordan man gør tingene profitable.

    Noget spøjst, som ingen har nævnt, er at ved Mintehs prøvetræninger der var man meget i tvivl om hvorvidt man skal lade ham få chancen.

    Jeg er vild med det billede.

    ​​​​​Man har stået nede i Ådalen og kigget på Minteh og tænkt "han er lige lovlig kæk ham der" OB <3
    ​​​​​
    Jeg overværede nogle få træninger da han var her anden gang. Ham og den anden der var. Nu så jeg mest skudtræning og forskellige øvelser.
    ikke i en million år havde jeg givet Minteh en kontrakt.
    Men da jeg så ham træne med førsteholdet første gang ude på stadion da han havde fået kontrakt var jeg fuldstændig blæst bagover af nogen af de ting han lavede.
    Glemmer aldrig den træning

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg overværede nogle få træninger da han var her anden gang. Ham og den anden der var. Nu så jeg mest skudtræning og forskellige øvelser.
      ikke i en million år havde jeg givet Minteh en kontrakt.
      Men da jeg så ham træne med førsteholdet første gang ude på stadion da han havde fået kontrakt var jeg fuldstændig blæst bagover af nogen af de ting han lavede.
      Glemmer aldrig den træning
      Det er sjovt og sigende det der.

      Jeg kan huske at stå og se kampen mod FCK, indtil han scorer, der stod jeg og kiggede på ham og tænkte, ham der, han kan jo ikke tæmme en ballon, men så scorede han og så blev det ligesom glemt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Det er sjovt og sigende det der.

        Jeg kan huske at stå og se kampen mod FCK, indtil han scorer, der stod jeg og kiggede på ham og tænkte, ham der, han kan jo ikke tæmme en ballon, men så scorede han og så blev det ligesom glemt.
        Har du prøvet at tæmme en ballon, selv når det er vindstille ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Har du prøvet at tæmme en ballon, selv når det er vindstille ?
          Nej. Jeg vidste ikke hvordan jeg ellers skulle beskrive Mintehs debut. Den bold kom aldrig under kontrol før han fik scoret

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Nej. Jeg vidste ikke hvordan jeg ellers skulle beskrive Mintehs debut. Den bold kom aldrig under kontrol før han fik scoret
            Forstår dig.... er bare lidt mere pirrelig end normalt her i det sidste døgns tid

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Forstår dig.... er bare lidt mere pirrelig end normalt her i det sidste døgns tid
              Forståeligt. Bjørn hiver en kanin op af hatten, og så er vi også igennem dette transfervidue uden nogen døde, vi har trods alt prøvet værre.
              Last edited by Striwetforlivet!; 30-01-2023, 23:19.

              Comment


                Mindre end 24 timer ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                  Men er han god nok? Det virker ikke sådan og så er det fint at han kan komme ud og spille andetsteds.
                  Jeg forestiller mig at det måske kan have været en enten/eller situation hvor der har skulle foretages et valg mellem evt. Hansborg og TAJ om hvem der skal satses på .. jeg kender ikke de unge fyres kompetencer indgående. Jeg ved dog at der før har været et lign. valg mellem Frøkjær og Eskesen hvor valget jo så var til Frøkjærs fordel i fht. OB. Det er der sikkert andre der kan tilføje detaljer om, men det forekommer at være et ikke usandsynligt scenarie.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Det er sjovt og sigende det der.

                    Jeg kan huske at stå og se kampen mod FCK, indtil han scorer, der stod jeg og kiggede på ham og tænkte, ham der, han kan jo ikke tæmme en ballon, men så scorede han og så blev det ligesom glemt.
                    Med den beskrivelse af af Minteh kan vi måske forestille os at BW gambler ved ikke at sælge ham hvis det passer at Udinese har budt i omegnen af 50 mill. for en spiller der risikerer at være være et "one hit wonder".

                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                      Det kan det næsten ikke være med det de trods alt har meldt ud "før tid"... men det er nok ikke kilder der fodre dem, det er nok bare noget de får snust op rundt på nettet.
                      Fair nok, så ikke alt hvad de skriver er løgn, men jeg har fulgt med på Twitter igennem mange transfervinduer og de her profiler, der leger at de er “in the know” hvor de piggybacker på andre rygter for at skabe et omdømme, for så at digte egne rygter, har det med at dukke op indimellem. Jeg kan ikke se at de har nævnt noget før nogen andre medier, som kan bekræftes, og den med Hussein føler jeg mig overbevist om er opdigtet. Jeg kan ikke se hvorfor en 19-årig, som anses for at være et okay stort talent, og som får rigeligt med spilletid og endda ser ud til at være en del af start 11'eren i en større klub end os, skulle komme til OB. Jeg tvivler også på, at vi har råd til en som ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg forestiller mig at det måske kan have været en enten/eller situation hvor der har skulle foretages et valg mellem evt. Hansborg og TAJ om hvem der skal satses på .. jeg kender ikke de unge fyres kompetencer indgående. Jeg ved dog at der før har været et lign. valg mellem Frøkjær og Eskesen hvor valget jo så var til Frøkjærs fordel i fht. OB. Det er der sikkert andre der kan tilføje detaljer om, men det forekommer at være et ikke usandsynligt scenarie.
                        Umiddelbart ikke. Jeg tror OB ikke var helt sikker om han var god nok og TAJ & Co nok mente at man var den næste nye upcoming.
                        Så det har ikke noget at gøre med Hansborg som jo er ude i næsten et år med en korsbåndsskade

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Med den beskrivelse af af Minteh kan vi måske forestille os at BW gambler ved ikke at sælge ham hvis det passer at Udinese har budt i omegnen af 50 mill. for en spiller der risikerer at være være et "one hit wonder".
                          Det var jo nerver, der gjorde at han spillede sådan og det er fair nok når man er 18 år gammel og lige er fløjet ind fra Gambia.

                          Minteh har nogen evner man ikke bare lige kan tage fra ham, hans fart, teknik og afslutninger med hans venstreben.

                          BW gambler, måske, men som jeg ser det, så er OB også et sted, hvor man er nød til at gamble lidt, vi har brug for at der bliver tilført seriøs kapital hvis vi skal hægte os på vores konkurrenter, der kunne et stort salg af Minteh være en fin start.
                          ​​​​​​

                          ​​​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Det var jo nerver, der gjorde at han spillede sådan og det er fair nok når man er 18 år gammel og lige er fløjet ind fra Gambia.

                            Minteh har nogen evner man ikke bare lige kan tage fra ham, hans fart, teknik og afslutninger med hans venstreben.

                            BW gambler, måske, men som jeg ser det, så er OB også et sted, hvor man er nød til at gamble lidt, vi har brug for at der bliver tilført seriøs kapital hvis vi skal hægte os på vores konkurrenter, der kunne et stort salg af Minteh være en fin start.
                            ​​​​​​

                            ​​​​​​
                            Meget enig. Ofte kan man lette fra rampen ved 1 kæmpe stort salg. FCM gjorde det ved ham nordmanden Sørloth da de ud af det blå solgte ham for 100 mill.
                            Derfra så de sig ikke tilbage.

                            Jeg tror og håber på at BW prøver det samme her

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Meget enig. Ofte kan man lette fra rampen ved 1 kæmpe stort salg. FCM gjorde det ved ham nordmanden Sørloth da de ud af det blå solgte ham for 100 mill.
                              Derfra så de sig ikke tilbage.

                              Jeg tror og håber på at BW prøver det samme her
                              En Sørloth case ville være noget nær optimalt.

                              ​​​​​Så må man bagefter overveje hvordan man bedst investerer pengene. Men en fugl i hånden og ti på taget, det den der balance man skal finde i det der.

                              Hans kontrakt udløber også i 24, det kunne godt være man skulle overveje at smide nogen af Jebali lønkronerne i en forlængelse hvis det er en mulighed.
                              Last edited by Striwetforlivet!; 31-01-2023, 08:59.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                En Sørloth case ville være noget nær optimalt.

                                ​​​​​Så må man bagefter overveje hvordan man bedst investerer pengene. Men en fugl i hånden og ti på taget, det den der balance man skal finde i det der.
                                Det bliver nok ikke 100 mill mm han brænder superligaen totalt af i foråret og sælges til Newcastle. Men mindre kan også gøre det
                                Det gælder bare om at få kickstartet det hele og gøre plads til de næste i pipelinen. Håber på at vores nye akademi samarbejde kunne være svaret. Eller en del af det

                                Comment

                                Working...
                                X