Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Ville det ikke være helt oplagt, hvis vi er indeover her? Kontraktudløb til sommer, hvor vi kommer til at mangle flere centrale midtbanespillere. Desuden anførertype af den slags, BW har været glad for at hente: https://bold.dk/fodbold/klubber/hamm...marby-dansker/

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      Ville det ikke være helt oplagt, hvis vi er indeover her? Kontraktudløb til sommer, hvor vi kommer til at mangle flere centrale midtbanespillere. Desuden anførertype af den slags, BW har været glad for at hente: https://bold.dk/fodbold/klubber/hamm...marby-dansker/
      Han ville være en god signing uden tvivl mm han tømmer hele lønbudgettet

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Ville det ikke være helt oplagt, hvis vi er indeover her? Kontraktudløb til sommer, hvor vi kommer til at mangle flere centrale midtbanespillere. Desuden anførertype af den slags, BW har været glad for at hente: https://bold.dk/fodbold/klubber/hamm...marby-dansker/
        Hvordan er han som type? Altså er hans teknik god og er han en playmaker? For hvis han lever på fight går den nok ikke, det kan vi jo se nu på Aron som er kommet bag i køen

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Hvordan er han som type? Altså er hans teknik god og er han en playmaker? For hvis han lever på fight går den nok ikke, det kan vi jo se nu på Aron som er kommet bag i køen
          Som jeg husker ham var han mere en Gigo type. Rigtig god på bolden

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Han ville være en god signing uden tvivl mm han tømmer hele lønbudgettet
            Tænker der kan fifles lidt med forskerordningen rent skattemæssigt, så lønnen behøver nødvendigvis ikke at være så slem.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Ville det ikke være helt oplagt, hvis vi er indeover her? Kontraktudløb til sommer, hvor vi kommer til at mangle flere centrale midtbanespillere. Desuden anførertype af den slags, BW har været glad for at hente: https://bold.dk/fodbold/klubber/hamm...marby-dansker/
              Så vidt jeg husker, har han været så plaget af skader, at mit umiddelbare gæt ville have været, at han var fodboldinvalid i dag.

              Men når han kunne spille var han på højt niveau.

              Men hvis han kan spille, kunne han da være interessant

              Comment


                #52
                Ved man om Mads Larsen fra Esbjerg, stadig er en mulighed til midtbanen?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                  Ved man om Mads Larsen fra Esbjerg, stadig er en mulighed til midtbanen?
                  Hvis Esbjerg ikke har sat prisen på ham ned så tvivler jeg stærkt på at han er mulig.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Så vidt jeg husker, har han været så plaget af skader, at mit umiddelbare gæt ville have været, at han var fodboldinvalid i dag.

                    Men når han kunne spille var han på højt niveau.

                    Men hvis han kan spille, kunne han da være interessant
                    At købe en 29 år gammel spiller, med en større skadeshistorik, forekommer mig ikke at være klogt. HEldigvis forekommer det heller ikke at være Westrøms måde at skabe en trup på. Jeg synes meget godt om den linje han ligger, hvor stor kvalitet hentes ind som stamspillere (Martin Hansen, Bjørn Paulsen, Manneh) og suppleres med unge talenter der har videresalgs potentiale hvis de lykkes (Kanteh, Minteh, Tongya) Mucolli kan jeg ikke rigtigt finde ud af og Omar Jebali må være en kombineret lottokupon til lav pris og relationspleje. Jeg betragter Gigo som overnormal kvalitet som vi er heldige at have til låns p.g.a den specielle situation i Rusland, dygtigt at Westrøm fik ham tilknyttet. Vi skal enten have forlænget Tverskov eller Gigo, lykkes vi ikke med det må Westrøm i markedet for at hente en makker til Manneh. Jeg tvivler på at Ejdum er klar til den rolle fra sommeren 2023, men måske tager jeg fejl. Thrandarsson, og Okusun tror jeg ikke på i Alms system, de har for store bevægelser og for svag teknik, begge er gode fyre, med andre kvaliteter - det er bedst for alle parter at de kommer videre til steder hvor spillestilen passer bedre til dem. Sabbi har vi ikke fået forløst, det bliver spændende om det kan lykkes i efterår og forår, ellers bliver han nok overhalet for meget af de unge og må videre.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                      At købe en 29 år gammel spiller, med en større skadeshistorik, forekommer mig ikke at være klogt. HEldigvis forekommer det heller ikke at være Westrøms måde at skabe en trup på. Jeg synes meget godt om den linje han ligger, hvor stor kvalitet hentes ind som stamspillere (Martin Hansen, Bjørn Paulsen, Manneh) og suppleres med unge talenter der har videresalgs potentiale hvis de lykkes (Kanteh, Minteh, Tongya) Mucolli kan jeg ikke rigtigt finde ud af og Omar Jebali må være en kombineret lottokupon til lav pris og relationspleje. Jeg betragter Gigo som overnormal kvalitet som vi er heldige at have til låns p.g.a den specielle situation i Rusland, dygtigt at Westrøm fik ham tilknyttet. Vi skal enten have forlænget Tverskov eller Gigo, lykkes vi ikke med det må Westrøm i markedet for at hente en makker til Manneh. Jeg tvivler på at Ejdum er klar til den rolle fra sommeren 2023, men måske tager jeg fejl. Thrandarsson, og Okusun tror jeg ikke på i Alms system, de har for store bevægelser og for svag teknik, begge er gode fyre, med andre kvaliteter - det er bedst for alle parter at de kommer videre til steder hvor spillestilen passer bedre til dem. Sabbi har vi ikke fået forløst, det bliver spændende om det kan lykkes i efterår og forår, ellers bliver han nok overhalet for meget af de unge og må videre.
                      BW må have et rigtig godt kendskab til Jeppe Andersen, så hvis han vurdere ham god nok synes jeg han er en rigtig fin erstatning for Tverskov, såfremt han skal videre. Det er vigtigt vi har et par rutinerede kræfter til den unge trup vi snart har fået sat sammen. Skaderne du hentyder til har jeg svært ved at få øje på. De seneste 5 sæsoner har han spillet +25 Allsvenskan-kampe + enkelte kampe i pokalen og europa. Det tyder ikke på en skadesplaget spiller.

                      Comment


                        #56
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...in-norske-klub

                        Ikke et rygte, men en 26-årig snart gratis central midtbanespiller som BW må kende særdeles godt efter mere end 100 kampe for AIK - kunne måske være en mulighed som erstatning til Aron/Okosun.

                        Comment


                          #57
                          Stor udskiftning i sommers, hvad skal der ske til vinter?

                          Hansen/Bernat/Magnus
                          Grubbe/Nicholson. Paulsen/Slotsager. Mihajlo/Skjelvik. Aske/King
                          Gigovic/Manneh. Tverskov/Aron.
                          Minteh/Charly. Jebali/Frøkjær. Tongya/Breum
                          Kadrii/Fenger.

                          Ekstra : Omar, Kante (lejede til sommer) + U19.


                          Salg: Sabbi, Okusun, Agon.

                          Måske salg: (Skjelvik, Aron, Tverskov)

                          En ny der kan give konkurrence i hver kæde:
                          Centerforsvar, 6’er, angriber.

                          Kontraktudløb:
                          Jeppe Tverskov 30/6-2023 - Forlæng gerne.
                          Jørgen Skjelvik 30/6-2023
                          Aron Elis Thrandarson 30/6-2023
                          Kanté Mohamed Kefing 30/6-2023(lejet)
                          Omar Jebali 30/6-2023(lejet)​
                          Last edited by Plum; 29-10-2022, 07:19.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Stor udskiftning i sommers, hvad skal der ske til vinter?

                            Hansen/Bernat/Magnus
                            Grubbe/Nicholson. Paulsen/Slotsager. Mihajlo/Skjelvik. Aske/King
                            Gigovic/Manneh. Tverskov/Aron.
                            Minteh/Charly. Jebali/Frøkjær. Tongya/Breum
                            Kadrii/Fenger.

                            Ekstra : Omar, Kante (lejede til sommer) + U19.


                            Salg: Sabbi, Okusun, Agon.

                            Måske salg: (Skjelvik, Aron, Tverskov)

                            En ny der kan give konkurrence i hver kæde:
                            Centerforsvar, 6’er, angriber.

                            Kontraktudløb:
                            Jeppe Tverskov 30/6-2023 - Forlæng gerne.
                            Jørgen Skjelvik 30/6-2023
                            Aron Elis Thrandarson 30/6-2023
                            Kanté Mohamed Kefing 30/6-2023(lejet)
                            Omar Jebali 30/6-2023(lejet)​
                            Det ville være en lorte situation hvis vi til sommer starter fra scratch med Manneh som eneste centrale midtbane spiller så jeg håber virkelig at man agere proaktivt i vinterens vindue.
                            Ud med marginalspillere der ikke har en fremtid, og erstat dem med mere langtids holdbare løsninger. Aron og Okosun skal videre så lad os få nogle alternativer til midtbanen tidligt - Mads Larsen fra Esbjerg eller en anden kanin fra BW, spillere som ikke nødvendigvis skubber Gigo/Tverskov/Manneh på bænken i foråret, men som kan gøre en god figur og forhåbentligt tage over til sommer hvis vi pludselig står uden Gigo og Tverskov.

                            Der ud over ville en stor stæk 9er pynte - jeg sprængte virkelig gerne banken for Groot til Januar!

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Det ville være en lorte situation hvis vi til sommer starter fra scratch med Manneh som eneste centrale midtbane spiller så jeg håber virkelig at man agere proaktivt i vinterens vindue.
                              Ud med marginalspillere der ikke har en fremtid, og erstat dem med mere langtids holdbare løsninger. Aron og Okosun skal videre så lad os få nogle alternativer til midtbanen tidligt - Mads Larsen fra Esbjerg eller en anden kanin fra BW, spillere som ikke nødvendigvis skubber Gigo/Tverskov/Manneh på bænken i foråret, men som kan gøre en god figur og forhåbentligt tage over til sommer hvis vi pludselig står uden Gigo og Tverskov.

                              Der ud over ville en stor stæk 9er pynte - jeg sprængte virkelig gerne banken for Groot til Januar!
                              Men hvis BW kan sælge Sabbi, Okusun, Skjelvik, Aron, Agon og måske Tverskov hvis han ikke forlænger så burde det dels give lidt købemønt men også give luft i lønbudgettet. Specielt de tre første har nok nogle ret fine kontrakter i forhold til hvad de bringer til holdet .. 6 for 3. Så er der stadig et fint antal spillere med rimelig kvalitet og såvel unge som egen avl der kan arbejdes videre med og på.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #60
                                Tror man skal forvente at Aron eller Okosuns plads godt kunne afløses af Max Ejdum til sommer.
                                De andre centrale midtbane spillere kigger man nok på noget mere 1:1

                                Comment

                                Working...
                                X