Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    SFÅ har interviewet BW ifm udvidelsen af organisationen

    https://obstemmer.dk
    Sportslige udvalg består. NT skal spørges i forbindelse med transfers. Ikke hvad jeg håbede, men hvad jeg forventede. BW siger at han ikke har noget problem med det.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      SFÅ har interviewet BW ifm udvidelsen af organisationen

      https://obstemmer.dk
      Snakker Davidsen ikke meget i det interview?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Vi har lavet et interview med Björn Wesstrom som en lille afrunding på efteråret i Superligaen, og han regner med aktivitet i det kommende transfervindue.

        Wesström regner med aktivitet i det kommende transfervindue - OBstruktion

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Vi har lavet et interview med Björn Wesstrom som en lille afrunding på efteråret i Superligaen, og han regner med aktivitet i det kommende transfervindue.

          Wesström regner med aktivitet i det kommende transfervindue - OBstruktion
          Lyder som en helt ærlig og oprigtig BW, og dette skal selvfølgelig ses i det lys, at han jo ikke siger noget, der ikke kan holde vand og han lover jo heller ikke andet, end at han forventer aktivitet i det kommende vindue. Til gengæld lover han jo heller ikke, at der slet intet sker, som vi i tidligere vinduer har fået oplyst.
          Jeg er neget optimistisk på vores klubs og fans vegne

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Lyder som en helt ærlig og oprigtig BW, og dette skal selvfølgelig ses i det lys, at han jo ikke siger noget, der ikke kan holde vand og han lover jo heller ikke andet, end at han forventer aktivitet i det kommende vindue. Til gengæld lover han jo heller ikke, at der slet intet sker, som vi i tidligere vinduer har fået oplyst.
            Jeg er neget optimistisk på vores klubs og fans vegne
            Jeg synes også det er et vældig fint interview. Han virker som en mand, der svarer ærligt og reelt på spørgsmålene - det er velreflekterede svar, der kommer og ikke bare nogle indstuderede fraser - samtidig med, at han er ærlig i forhold til, hvad han ikke kan eller vil gå dybere i detaljer med eller hvor han kan og ikke kan love noget. Det er svært ikke at være optimistisk på klubbens vegne så længe han er ved roret.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Jeg synes også det er et vældig fint interview. Han virker som en mand, der svarer ærligt og reelt på spørgsmålene - det er velreflekterede svar, der kommer og ikke bare nogle indstuderede fraser - samtidig med, at han er ærlig i forhold til, hvad han ikke kan eller vil gå dybere i detaljer med eller hvor han kan og ikke kan love noget. Det er svært ikke at være optimistisk på klubbens vegne så længe han er ved roret.
              jeg har ikke haft tid til st høre det endnu, men det virker klart nok at han forventer aktivitet. Han har hele tiden sagt at han forventer 2-3 vinduer inden truppen er som
              han ønsker den

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Selv om BW er svensk forstår jeg ham bedre end MH

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Selv om BW er svensk forstår jeg ham bedre end MH
                  Mmmmmm mmmmmmmm mmmmmmmmm

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mmmmmm mmmmmmmm mmmmmmmmm

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Vi har lavet et interview med Björn Wesstrom som en lille afrunding på efteråret i Superligaen, og han regner med aktivitet i det kommende transfervindue.

                      Wesström regner med aktivitet i det kommende transfervindue - OBstruktion
                      Tak for et godt interview. Jeg kan godt lide at han udtrykker utilfredshed med at vi kun får 2 points ud af de sidste 2 kampe.
                      BW er en kæmpe BOSS!!!!, håber vi kan beholde ham i OB i mange år.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Tak for et godt interview. Jeg kan godt lide at han udtrykker utilfredshed med at vi kun får 2 points ud af de sidste 2 kampe.
                        BW er en kæmpe BOSS!!!!, håber vi kan beholde ham i OB i mange år.
                        "Boss og boss... Der sgu ikke nogen i firmaet der er boss" ;)
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          #72
                          Jeg er virkelig spændt på, hvordan Wesstrøm forvalter casen: Yankuba Minteh. Han er spillerén, som skal lancere OB som en sælgende farmerklub på den internationale scene - en af succeskriterierne for Wesstrøms ansættelse. Minteh kan på mange måde virkelig kickstarte BW's - og dermed fremtidens - OB.

                          Comment


                            #73
                            I holder bare snitterne væk fra vores Bjørn

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...til-svensk-job

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              I holder bare snitterne væk fra vores Bjørn

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...til-svensk-job
                              Ville vel være en god idé at NT signaliserer BW at ha er villig at åbne pengepungen om at vise at der er muligheden at gøre os til en top-klub.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Ville vel være en god idé at NT signaliserer BW at ha er villig at åbne pengepungen om at vise at der er muligheden at gøre os til en top-klub.
                                Det tror jeg er meget væsentligt i forhold til at beholde BW, der skal være perspektiv i det for ham. Jeg synes jeg at det seneste transfervindue viser at NT er klar over betydningen af at investere i spillertruppen.
                                Last edited by Fergi; 27-11-2022, 17:38.

                                Comment

                                Working...
                                X