Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Du har ret.

    Han ville have en som passede bedre til den ønskede spillestil, ikke en bedre spiller.
    Og senere gav han ret klart udtryk for at det "andet" var at rykke Tverskov op på midtbanen.

    Comment


      #47
      Hvis man har spørgsmål til Bjørn er der mulighed for at stille dem på lørdag

      https://fyens.dk/artikel/kom-og-lyt-...emøde-i-odense

      Comment


        #48
        BW henter åbenbart en ung svensker som ny chefscout:
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-topjob-i-ob
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          BW henter åbenbart en ung svensker som ny chefscout:
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-topjob-i-ob
          25 år og chefscout. Lad os da håbe på, at han kan finde nogle diamanter hist og her.

          Jeg er ikke skide godt bekendt med IK Sirius, så er der nogen der kan berette om han har stået for nogle eventuelle kongefund til den svenske klub?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            BW henter åbenbart en ung svensker som ny chefscout:
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-topjob-i-ob
            Dejligt - og tiltrængt - at vi går nye veje. Der er virkelig brug for fornyelse hér.

            Spændende med et ungt talent.

            Stor ros til BW for tilgangen til at hente nye til staben.

            Jeg kender selvsagt ikke den 25-årige, så det er udelukkende de overordnede tanker bag, jeg kan tillade mig en holdning omkring.

            EDIT: Fra ob.dk:

            “I Adrian får vi en chefscout, som har været på forkant med objektive scoutingværktøjer kombineret med subjektiv scouting. Han har haft en meget høj nøjagtighed på de spillere, der er rekrutteret til det miljø, han i dag opererer i, siger Björn Wesström, der er fodbolddirektør i OB”.

            Jeg er kun yderligere bestyrket i min positive holdning!
            Last edited by Jungledyret; 11-10-2022, 08:23.

            Comment


              #51
              ... og så er han lige færdiguddannet som jurist denne sommer, så virker til at være en kvik ung mand

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Dejligt - og tiltrængt - at vi går nye veje. Der er virkelig brug for fornyelse hér.

                Spændende med et ungt talent.

                Stor ros til BW for tilgangen til at hente nye til staben.

                Jeg kender selvsagt ikke den 25-årige, så det er udelukkende de overordnede tanker bag, jeg kan tillade mig en holdning omkring.

                EDIT: Fra ob.dk:

                “I Adrian får vi en chefscout, som har været på forkant med objektive scoutingværktøjer kombineret med subjektiv scouting. Han har haft en meget høj nøjagtighed på de spillere, der er rekrutteret til det miljø, han i dag opererer i, siger Björn Wesström, der er fodbolddirektør i OB”.

                Jeg er kun yderligere bestyrket i min positive holdning!
                Ja, der lyder spændende.
                Og det er meget fint at vi gå nye veje men bruger også den erfaring og de kompetencer gamle OB-helte som TH og AMC kan bidrage med. BW leverer der et fint stykke arbejde. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  ... og så er han lige færdiguddannet som jurist denne sommer, så virker til at være en kvik ung mand
                  Nå ja, han kan vel stadig være en fin fyr til trods.

                  ;).

                  Comment


                    #54
                    Jeg er sikker på den nye chefscout kan en masse af det der statistikagtige, som er helt nødvendig, hvis en fodboldklub skal kunne følge med i udviklingen. Det er en ret ung mand, men han kan jo have fiflet med computer i mange år. Jeg har generelt tillid til Bjørn, så takker ham for denne ansættelse.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Jeg er sikker på den nye chefscout kan en masse af det der statistikagtige, som er helt nødvendig, hvis en fodboldklub skal kunne følge med i udviklingen. Det er en ret ung mand, men han kan jo have fiflet med computer i mange år. Jeg har generelt tillid til Bjørn, så takker ham for denne ansættelse.
                      Ahhh..! At fifle med noget, er vel ikke særligt positivt…?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                        Ahhh..! At fifle med noget, er vel ikke særligt positivt…?
                        Du har vel ret. Forkert ord.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                          Ahhh..! At fifle med noget, er vel ikke særligt positivt…?
                          Jo, det betyder jo også bare, at man pusler eller sysler med noget.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

                            Jo, det betyder jo også bare, at man pusler eller sysler med noget.
                            Iflg Den store danske ordbog:
                            manipulation af eller snyd med data, resultater el.lign., især til egen (økonomiske) fordel

                            …. Og så ikke mere tid på dette

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                              Iflg Den store danske ordbog:
                              manipulation af eller snyd med data, resultater el.lign., især til egen (økonomiske) fordel

                              …. Og så ikke mere tid på dette
                              ...eller
                              "sysle med; pusle med
                              NOGEN fifler med NOGET
                              Til hverdag er Asger Nielsen Lundgårdskolens leder – I fritiden fifler han med værktøj"

                              Fra selvsamme ordbog...og nu ikke mere tid til dette

                              Comment


                                #60
                                SFÅ har interviewet BW ifm udvidelsen af organisationen

                                https://obstemmer.dk

                                Comment

                                Working...
                                X