Oprindeligt indsendt af kroggaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bjørn Wesstrøm
Collapse
X
-
- Likes 3
-
Og hvad så nu? Hvis noget andet grundlæggende - og jeg ved ærligt talt ikke hvad - ikke ændres i klubben, så tror jeg, næste mand i rækken fejler også.
BW har truffet forkerte beslutninger, absolut - jeg tror bare ikke på, at det er eneste og tungestvejende årsag til nedrykning.
- Likes 4
Leave a comment:
-
forventeligt......det der kan bekymre er så om de tænker det er den eneste sten de behøver at vende....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Björn er officielt blevet fyret med øjeblikkelig virkning. Pressemøde senere i dag.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvis du anklager nogen som helst for at være svindler bør du have beviser. Ellers er det bagvaskelse og i sig selv strafbart hvis den der bliver anklaget følger op på det.
Ikke kun i denne sammenhæng men generelt.
"»§ 267. Den, der fremsætter eller udbreder en udtalelse eller anden meddelelse eller foretager en handling, der er egnet til at krænke nogens ære, straffes for ærekrænkelse med bøde eller fængsel indtil 1 år, jf. dog §§ 268 og 269."
"§ 268. Den straf, der er nævnt i § 267, kan stige til fængsel indtil 2 år, hvis
1) en alvorlig beskyldning er usand eller
2) en beskyldning er fremsat eller udbredt gennem indholdet af et massemedie og beskyldningen er egnet til væsentligt at skade den forurettede."
Utroligt, at mange stadigvæk tror, at de kan være "smarte" på sociale medier uden nogle former for konsekvens !
Last edited by Online; 16-05-2024, 15:02.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Den er jo åbenlyst sand, er du seriøst også ude i at forsøge og anfægte det nu, for så grænser det sgu da efterhånden til groteske!?
Selvfølgelig har jeg ikke beviser for, at BW er dømt som svindler, det behøver jeg jo heller ikke, jeg kan helt lavpraktisk bare anskue hans ageren siden han kom til OB, hvor han har forsøgt at give den som den store fodboldstrateg og nu i virkeligheden viser sig, at være fodboldudgaven af kejserens nye klæder.
Ikke kun i denne sammenhæng men generelt.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Den er jo åbenlyst sand, er du seriøst også ude i at forsøge og anfægte det nu, for så grænser det sgu da efterhånden til groteske!?
Selvfølgelig har jeg ikke beviser for, at BW er dømt som svindler, det behøver jeg jo heller ikke, jeg kan helt lavpraktisk bare anskue hans ageren siden han kom til OB, hvor han har forsøgt at give den som den store fodboldstrateg og nu i virkeligheden viser sig, at være fodboldudgaven af kejserens nye klæder.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvis den er sand, ja. Interessant, hvem i organisationen, der mener at det hjælper klubben at lække den slags i øjeblikket
Måske Svend selv?
Måske Svend’s agent?
Måske Steffen Nielsen vil have ram på BW?
Last edited by Magge; 15-05-2024, 20:23.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Okay, så historien er sand og du har beviser for at BW er dømt som svindler
Ved godt at mange herinde er mega frustreret over den nuværende situation, men der er også nogle som sætter et ekstremt lavt niveau
- Likes 7
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Der må jo være en eller anden der har haft interesse i at historien kom ud?
Det er da en god historie at kunne bringe. Forståligt de bringer den.
Leave a comment:
-
Skulle de skamme sig over at have skrevet en sand historie om en omgang klamphug begået af en svensk svindler?
Ved godt at mange herinde er mega frustreret over den nuværende situation, men der er også nogle som sætter et ekstremt lavt niveau
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: