Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bjørn Wesstrøm
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Han blev bedt om at gøre klubben bæredygtig og ikke være sentimental.
Det gjorde han ved at levere et regnskab med sorte tal i en tid, hvor nøglemedarbejdere forsvandt.
Så synes det er lidt tamt, hvis hele elendigheden bliver tørret af på ham.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Præcis - jeg tror, i stort omfang, han blot har gjort, hvad han var blevet bedt om; Sælge spillere dyrt, droppe sentimentalitet og blot hente spillere, der på papiret var gode nok. Den post er kanonføde i OB.
Det gjorde han ved at levere et regnskab med sorte tal i en tid, hvor nøglemedarbejdere forsvandt.
Så synes det er lidt tamt, hvis hele elendigheden bliver tørret af på ham.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægOg hvad så nu? Hvis noget andet grundlæggende - og jeg ved ærligt talt ikke hvad - ikke ændres i klubben, så tror jeg, næste mand i rækken fejler også.
BW har truffet forkerte beslutninger, absolut - jeg tror bare ikke på, at det er eneste og tungestvejende årsag til nedrykning.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægAt fyre BW er blot symptombehandling. Vil man "sygdommen" til livs skal ejeren overveje sin egen position. Enten at lave fundamentalt om på sig selv eller sælg klubben. Ellers bliver den næste sportsdirektør bare én mere i rækken.
OB ud af OSE. Vi skal ikke være et flagskib i en koncern, vi skal være en fodboldklub.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tja… Who knows. Han klarede sig godt i Norge. Og jeg ved sgu ærligt ikke hvem vi ellers skulle pege på. Tvivler på at det bliver Troels B… Eller Glenn R som prøver kræfter med det job.. Men jeg ved det ikke
- Likes 1
Leave a comment:
-
At fyre BW er blot symptombehandling. Vil man "sygdommen" til livs skal ejeren overveje sin egen position. Enten at lave fundamentalt om på sig selv eller sælg klubben. Ellers bliver den næste sportsdirektør bare én mere i rækken.
OB ud af OSE. Vi skal ikke være et flagskib i en koncern, vi skal være en fodboldklub.
MvH ChrisOB
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLyder til at man går tilbage til en sportsdirektør og dropper fodbolddirektør titlen
https://ob.dk/nyheder/2024/maj/ob-si...bjorn-wesstrom
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Han er garanteret skideflink, men hans cv oser jo ikke ligefrem af store meritter. Er han virkelig den, der skal flytte OB et meget bedre sted hen...?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Lyder til at man går tilbage til en sportsdirektør og dropper fodbolddirektør titlen
https://ob.dk/nyheder/2024/maj/ob-si...bjorn-wesstrom
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Ville gerne se hvad han var hentet ind til .. er ikke sikker på at han var den første der skulle ryge ..
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: