Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bjørn Wesstrøm
Collapse
X
-
Det kommer næppe som nogen overraskelse, hvis der skulle ske udskiftning(er) må han være den første. Det bliver spændende at se hvad der sker i trænerteamet.
Er der andre der kunne forestille sig Krogh fortsætter i en assistentrolle? Tror ikke på vi tør satse på ham som chef.
Leave a comment:
-
Troels Beck siges at tage over. https://www.youtube.com/watch?v=skCRGgdlTp4 fint valg for mig.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg vender tilbage til det igen og igen; hvis ikke man stolede på ham længere - hvorfor har man haft ham gående? Er det blot så man kan virke handlekraftig når nedrykningen indtræffer?
- har det været af frygt for det ville skabe mere uro?
Syntes sgu det er mærkeligt.
Det er jo tydeligt for enhver af BW har lavet sin del af fejldispositioner - men dét må ikke stoppe med fyringen af ham, der skal simpelthen tages mere fat om problemerne (hvad end de så er)
Leave a comment:
-
havde ikke lige set at de skriver den nye sportsdirektør præsenteres i dag. Så kan det kun være Nagel.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Ja, i Norge... Björn havde også fin succes i Sverige. Men det er jo ikke ligefrem 2 ligaer, der borger for et sygt højt niveau. Jeg ved godt, OB lige nu ikke er noget over, men hvis vi skal blive bedre, tror jeg bare ikke på, at en fyr med fine meritter fra Brann Bergen er ham, der kan løfte klubben. Men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg hørte det i sidste uge. Så det har været bestemt et stykke tid og nøglerne har været taget fra ham så han kun har været kransekage figur
- har det været af frygt for det ville skabe mere uro?
Syntes sgu det er mærkeligt.
Det er jo tydeligt for enhver af BW har lavet sin del af fejldispositioner - men dét må ikke stoppe med fyringen af ham, der skal simpelthen tages mere fat om problemerne (hvad end de så er)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægAt fyre BW er blot symptombehandling. Vil man "sygdommen" til livs skal ejeren overveje sin egen position. Enten at lave fundamentalt om på sig selv eller sælg klubben. Ellers bliver den næste sportsdirektør bare én mere i rækken.
OB ud af OSE. Vi skal ikke være et flagskib i en koncern, vi skal være en fodboldklub.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
Leave a comment: