Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    BW sælger villa i Odense.
    https://fyens.dk/ob/ob-s-fodbolddire...villa-til-salg
    Måske nogen med tilgang kan referere?
    Det kan nok bedst summeres med denne udtalelse fra Björn:
    "- Ja, vi leder efter en anden boligform i Odense, end den vi har i øjeblikket. Jeg skal også skifte bil i december, men planlægger at beholde den samme frisør, som jeg går til, hvis nogen vil drage nogle konklusioner på det, skriver Wesström i en sms"

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

      Det kan nok bedst summeres med denne udtalelse fra Björn:
      "- Ja, vi leder efter en anden boligform i Odense, end den vi har i øjeblikket. Jeg skal også skifte bil i december, men planlægger at beholde den samme frisør, som jeg går til, hvis nogen vil drage nogle konklusioner på det, skriver Wesström i en sms"

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

        Det kan nok bedst summeres med denne udtalelse fra Björn:
        "- Ja, vi leder efter en anden boligform i Odense, end den vi har i øjeblikket. Jeg skal også skifte bil i december, men planlægger at beholde den samme frisør, som jeg går til, hvis nogen vil drage nogle konklusioner på det, skriver Wesström i en sms"
        Det er simpelthen verdensklasse af Wesstrøm så er den "sag" lagt ned.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Det er simpelthen verdensklasse af Wesstrøm så er den "sag" lagt ned.
          Ja, det er fint svar. Men han blev jo overrasket over at han pludselig blev nødt til at købe den lejede villa og derfor sælge sit hus i Stockholm. Jeg tror det er et udslag af rettidig omhu så han eventuelt kan forlade Odense hurtigere, når/hvis det sker uventet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

            Ja, det er fint svar. Men han blev jo overrasket over at han pludselig blev nødt til at købe den lejede villa og derfor sælge sit hus i Stockholm. Jeg tror det er et udslag af rettidig omhu så han eventuelt kan forlade Odense hurtigere, når/hvis det sker uventet.
            Hvorfor blev han nød til at købe villaen? Det lyder da mærkeligt?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Hvorfor blev han nød til at købe villaen? Det lyder da mærkeligt?
              Umiddelbart tror jeg, at BW har lejet huset, ikke ejer det som FS skriver.

              Ejeren har sat det til salg, så BW har tre muligheder
              • Købe huset
              • Blive boende under den nye ejers betingelser
              • Flytte

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Umiddelbart tror jeg, at BW har lejet huset, ikke ejer det som FS skriver.

                Ejeren har sat det til salg, så BW har tre muligheder
                • Købe huset
                • Blive boende under den nye ejers betingelser
                • Flytte
                Hvis han bor til leje under en lejekontrakt kan han ikke blive smidt ud eller risikere ny ejers betingelser ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Hvis han bor til leje under en lejekontrakt kan han ikke blive smidt ud eller risikere ny ejers betingelser ..
                  Korrekt

                  Kan se, at de ejer halvdelen af huset, så det er en villalejlighed.

                  Måske de bare ønsker at være "alene" !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Hvorfor blev han nød til at købe villaen? Det lyder da mærkeligt?
                    I artiklen står der:
                    Da Wesström kom til Odense, ville han egentlig have lejet huset på Langelinie og beholdt sin ejendom i Stockholm, men pludselig lød beskeden, at han blev nødt til at købe huset i Odense M og måtte så sælge huset i Stockholm.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                      I artiklen står der:
                      Da Wesström kom til Odense, ville han egentlig have lejet huset på Langelinie og beholdt sin ejendom i Stockholm, men pludselig lød beskeden, at han blev nødt til at købe huset i Odense M og måtte så sælge huset i Stockholm.
                      Nå ok. Så giver det mening. Jeg havde ikke adgang til artiklen. Giver bedre mening end de andre forklaringer.

                      Comment


                        Det kan man vel ikke være uenig i

                        https://www.tipsbladet.dk/blog/allan...paa-kogepladen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          syntes sgu den er underlig; for har jo netop ikke virket til at Alm havde tabt omklædningsrummet - der er blevet kæmpet godt. Og så har der bare været nogle kampe - som mod Silkeborg og især igår hvor der er helt slukket.

                          Ang Westrøm så håber jeg man giver ham lidt længere snor. Syntes jo netop man prøvede noget nyt ved at ansætte ham frem for noget "grå leverpostej" som vi havde haft tidligere. Men det er klart at lunten nok er blevet en del kortere og der skal simpelthen præsteres bedre, mht ny træner, chef scout og transfers.

                          Men ligesom alt ikke var Alms skyld sådan må det også være for Westrøm - det er de rammer der bliver sat øverst oppefra den er gal med.

                          Så ligeså lidt det vil ændre det store på lang sigt at Alm nu er fortid - ligeså lidt vil det ændre at smide BW på porten - hvis ikke der ændres på toppen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            syntes sgu den er underlig; for har jo netop ikke virket til at Alm havde tabt omklædningsrummet - der er blevet kæmpet godt. Og så har der bare været nogle kampe - som mod Silkeborg og især igår hvor der er helt slukket.

                            Ang Westrøm så håber jeg man giver ham lidt længere snor. Syntes jo netop man prøvede noget nyt ved at ansætte ham frem for noget "grå leverpostej" som vi havde haft tidligere. Men det er klart at lunten nok er blevet en del kortere og der skal simpelthen præsteres bedre, mht ny træner, chef scout og transfers.

                            Men ligesom alt ikke var Alms skyld sådan må det også være for Westrøm - det er de rammer der bliver sat øverst oppefra den er gal med.

                            Så ligeså lidt det vil ændre det store på lang sigt at Alm nu er fortid - ligeså lidt vil det ændre at smide BW på porten - hvis ikke der ændres på toppen.
                            Det er vel også det der skrives

                            "MÅSKE KAN HAN udrette mirakler, men uanset hvem OB ansætter som permanent træner, så er det vist hele OB-organisationen, der skal en tur på operationsstuen - og så savner man altså også storaktionær Niels Thorborgs take på rodebutikken OB. Hvad vil han og OB egentlig? Hvad er ambitionerne egentlig?"

                            Comment


                              I øvrigt er stærkt SFÅ interview med BW. Alle de spørgsmål, som jeg håbede på blev stillet. Ikke mindst til truppen og transfervinduet og BWs egen udmelding om hvor OB skulle være et år efter hans ansættelse. Desværre taler han lidt udenom, de steder hvor han selv kan drages til ansvar. Men nu ligger alt ansvar i hvert fald på hans skuldre. For truppen er i hans optik til mere end det Alm har fået ud af den. Den er bedre end sidste år.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                I øvrigt er stærkt SFÅ interview med BW. Alle de spørgsmål, som jeg håbede på blev stillet. Ikke mindst til truppen og transfervinduet og BWs egen udmelding om hvor OB skulle være et år efter hans ansættelse. Desværre taler han lidt udenom, de steder hvor han selv kan drages til ansvar. Men nu ligger alt ansvar i hvert fald på hans skuldre. For truppen er i hans optik til mere end det Alm har fået ud af den. Den er bedre end sidste år.
                                Ja det lyder også til at der kommer forstærkninger i Januar vinduet. Eller nogen ville bare kalde det spillertilførsler

                                Comment

                                Working...
                                X