Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Men min pointe var met mest, at jeg ikke synes det er helt fair at lave den der øvelse når man vurderer en træner/sportsdirektør: Han skal ikke have kredit for A fordi det var nemt og heller ikke B eller C fordi det måske var andre der stod for det. Når man laver den slags mellemregninger er det alt for nemt kun at give kredit for det der passer til ens forudindtagede holdning. Man skal primært vurdere dem på resultater og den udvikling der er på deres ansvarsområder.
Og der er jeg sådan set 100% enig med dig i hvilke dele der er mest vigtige i vurderingen af BW. Salg af spillere er et spillere er et stykke nede på listen.
Jeg tror også jeg er ret på linje med dig i vurderingen af BW. Overordnet set er jeg ikke så imponeret og er klart mere skeptisk end da han kom. Han kan snakke for sig og sælge en vision. Det er trods alt vigtigt. Men på rekruttering sejler det. Der er da hentet gode spillere i dette vindue, men det er nok også tæt på uundgåeligt når man henter så mange. Der er hentet for mange som jeg slet ikke kan se en ide i. Og har svært ved at se hvordan de er tænkt ift. de talenter vi har i forvejen - hvilket jeg synes er noget af det vigtigste og et af de områder hans forgængere har fejlet mest. Samlet set har jeg dog stadig større tiltro til hans kompetencer end jeg havde til JH/MH, men den bar er også meget lav.
Comment