Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Præcis den er dog mere åben end jeg lige havde troet den ville være. Jeg havde set den som værende mest teoretisk vinder Randers imorgen eller spiller uafgjort så er vi ude i at skulle flippe en mønt for at se om vi kommer med.
    randers har jeg nok hele tiden regnet med at vi ikke ville kunne hente, pga af deres program har hele tiden sat dem til at vinde over AAB i sidste runde. Så det er AGF og BIF og nu FCM jeg har kigget mest til.
    BIF er godt kørende men ude mod topholdet (som desværre halter lidt pt) burde der være en god mulighed for at de taber.
    FCM i deres nuværende forfatning kan jeg ikke se slå SIF.
    Og AGF skal vi selv slå - og så vil det klart være at foretrække at vi også kan passere dem - vinder de i morgen er det løb kørt.

    Comment


      Nå ja og skal Brøndby til at bruge en masse penge på spillere og angribere så må ham der Kvistgaarden godt kigge forbi Odense.

      Comment


        så røg der endnu en træner på heden - det sejler da ret meget derovre

        Comment


          Capella færdig. Er det Ankersen de mangler derovre? Synes de virker atypisk rådvilde. Lad os håbe på en honeymoon effekt og at de får et point med i næste kamp.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            så røg der endnu en træner på heden - det sejler da ret meget derovre
            Forhåbentlig giver det en trods-effekt på spillet, så de får skovlen under SIF. Jeg havde ingen tro i verden på at de ville få point i Sif på plastik under Capellas. De har været så gennemført ringe at vi nærmer os vores sæsonstart. Nu er der da et håb for at de vil kæmpe for selvrespekten efter deres præstationer har skaffet dem deres 4. træner i samme sæson.

            Comment


              Manneh på superliga.dk rundens hold.

              Comment


                Vi har haft en snak med Agon Mucolli om hans nuværende situation i OB.

                Mucolli vil klø på for at komme ud af frustrerende situation - OBstruktion

                Comment


                  Det er lidt noget pis at vi erafhængige af at Aab laver et resultat mod Randers: https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...e-af-traening/

                  Comment


                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-om-to-pladser

                    Om OB kommer i top6 eller ej betyder selvfølgelig noget for om man har nået sin sæsonmål og lever op til egne ambitioner men på trods af at man ikke altid er enig med Alm og specielt dennes indskiftninger eller mangel på samme så mener jeg ikke at han bør være fyringstruet.
                    Uagtet at OB ikke kommer i top6 så er man meget tæt på og vel nok tættere på end længe og det på trods eller måske på grund af en ekstrem tæt liga.
                    Det går fremad på mange punkter i klubben og ikke mindst udenfor banen men også på banen hvor man ser takter på hvad det er man vil.
                    Fem dårlige kampe i starten af sæsonen har været helt afgørende og det kan for en stor del tilskrives BW der ikke havde truppen klar på trods af egne meldinger og selvom holdet kæmpede sig tilbage til position har endnu en opstart været med ringe resultater da truppen ikke var klar, hvilket igen må tilskrives BW. Træningstur til Thailand? Afgange af profiler uden erstatninger kan han ikke fraskrive sig.
                    Derudover har OB været hårdt ramt af “skandaler” og karantæner samt skader men alligevel med til det sidste - det må vi også kunne anerkende.
                    Er det så BW man skal være skepsis overfor? Ja på den korte bane men man kan se at der er kommet så meget styr på så meget andet så det skal nok blive godt hvis det får tid og så må vi uanset søndagens resultater være glad for OB og de tegninger der leder mod fremtiden.
                    Stor udskiftning igen til sommer men forhåbentligt til en styrket trup der er så klar som muligt.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Uanset om vi når til 6 eller ej, så synes jeg at truppen er mere spændende end den har været længe. Vi har talenter på spring, en stamme af stærke danskere og lidt verdenskryderi, hvor nogle måske er lottokuponer, men andre der allerede ret skarpe ud.

                      Væk er JHs leverpostejsindkøb af danske spillere der sjældent havde niveau til at rykke os. Måske vi har været usandsynligt heldige med at ramme en Minteh i tæt på første forsøg, men det gør det lige lidt sjovere når en spiller fra udlandet viser sig så god.

                      Jeg har ikke fulgt meget med de seneste år, fordi det næsten blev for kedeligt, med danske spillere vi håbede på vi kunne få til at stråle, og medfølgende nedrykningsspil når det igen igen mislykkedes. Nu tror jeg så småt på at det vender.

                      Comment


                        nå så blev første streg trukket.

                        skuffende men nu bør fokus rettes på at stå skarp til første dag efter sommer - vi bør ikke komme i nedrykningsfarer så håber man begynder at spille folk ind der er her på længere kontrakt. Mustafic bør vel snart have noget spilletid. Slotsager også gerne.

                        Aron er væk og bør ikke spilles ret meget mere, samme med skjelvik. Tverskov er nok for vigtig til man bænker ham endnu, men her skal findes en afklaring snarest. Skyttä - er der en mulighed for at han hentes til sommer? Ellers burde man nok bruge noget energi på breum og eller charlie

                        Comment


                          Ja. Er enig. Vi skal sikre os matematisk at vi ikke rykker ned. Derefter spille med den stamme man forventer skal spille efter sommerferien.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            nå så blev første streg trukket.

                            skuffende men nu bør fokus rettes på at stå skarp til første dag efter sommer - vi bør ikke komme i nedrykningsfarer så håber man begynder at spille folk ind der er her på længere kontrakt. Mustafic bør vel snart have noget spilletid. Slotsager også gerne.

                            Aron er væk og bør ikke spilles ret meget mere, samme med skjelvik. Tverskov er nok for vigtig til man bænker ham endnu, men her skal findes en afklaring snarest. Skyttä - er der en mulighed for at han hentes til sommer? Ellers burde man nok bruge noget energi på breum og eller charlie
                            Hvad skal vi med Skytta? Han har slet ikke vist at han har det der skal til. Endnu en blød mellemvare går simpelthen ikke. Hvis vi ikke får noget økonomi til at handle for næste sommer ser det sort ud. Vi mangler nogle centrale spillere med højt niveau. BW er ikke så dygtig og heldig at kan kan hente dem uden penge at handle for.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                              Hvad skal vi med Skytta? Han har slet ikke vist at han har det der skal til. Endnu en blød mellemvare går simpelthen ikke. Hvis vi ikke får noget økonomi til at handle for næste sommer ser det sort ud. Vi mangler nogle centrale spillere med højt niveau. BW er ikke så dygtig og heldig at kan kan hente dem uden penge at handle for.
                              jeg syntes han ser spændende ud, viser godt blik for spillet.

                              - men mig bekendt er der ikke en købsoption på plads, og hvis ikke han vil til Odense og eller vi ikke har råd til at hente ham - så giver det måske ikke megen mening at investere spilletid i ham. Så hellere bruge det på frøkjær

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                jeg syntes han ser spændende ud, viser godt blik for spillet.

                                - men mig bekendt er der ikke en købsoption på plads, og hvis ikke han vil til Odense og eller vi ikke har råd til at hente ham - så giver det måske ikke megen mening at investere spilletid i ham. Så hellere bruge det på frøkjær
                                Enig. Ville gerne se mere af ham. Og vi har ja nu der kedelige nedrykningsspil igen hvor det ikke er alt vor svært at glimre...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X