Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lyngby <3

    Dejligt hold!

    Comment


      Der kan meget vel komme nogle hold i nedrykningsslutspillet, som har/havde ambitioner om top 1 til 3. Spændende 2 sidste runder.

      Comment


        Jeg er begyndt at tvivle

        Måske findes der alligevel en fodbold Gud

        Tak Lyngby
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg er begyndt at tvivle

          Måske findes der alligevel en fodbold Gud

          Tak Lyngby
          Hvor er det synd for Gigovic

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Hvor er det synd for Gigovic
            Det er bare ekstra krydderi på glæden
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Tja vores mulighed for at ende i top 6 blev vel lige en smule større der.

              - omvendt så er lyngby nu kommet i gang og virker ikke som et hold der vil overgive sig

              ...men fcm i nedrykningsspillet - det ville nu være smukt

              - så tager vi bare en top 6 plads og sender bif og agf med ned og lege i bunden, man har jo lov at drømme

              Comment


                AK!!!!!

                Comment


                  Hvad skal man, med top-6-brillerne på, håbe på i BIF-SIF-kampen? Jeg har tabt overblikket.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Hvad skal man, med top-6-brillerne på, håbe på i BIF-SIF-kampen? Jeg har tabt overblikket.
                    tror alt andet end bif sejr. Uafgjort eller sif sejr er vidst at foretrække

                    Comment


                      ffs

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Hvad skal man, med top-6-brillerne på, håbe på i BIF-SIF-kampen? Jeg har tabt overblikket.
                        silkeborg og randers ligger foran os - og sådan må det gerne fortsætte. Agf skal vi selv slå i sidste runde så de skal helst sætte point til så vi kan overhale dem. Bif ville være fint at holde bag os - men uafgjort går de forbi os på målscore. De skal så op imod fcn i sidste runde så de har det heller ikke for let - heldigvis

                        Comment


                          Puha et drama i sidste runde. Jeg har sgu tabt overblikket stadig ud over at vi selvfølgelig skal vinde mod AGF. Nogen der kan gøre matematikken nem for mig ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Puha et drama i sidste runde. Jeg har sgu tabt overblikket stadig ud over at vi selvfølgelig skal vinde mod AGF. Nogen der kan gøre matematikken nem for mig ?
                            Jeg kan ikke gøre regnestykket op for dig andet end AGF skal enten tabe mod Randers eller maks spille uafgjort og vi skal slå AGF og så bliver det tæt. det bliver afhængigt af udfaldene mellem FCM og Silkeborg og FCN og Brøndby. Luk øjene og håb på det bedste. Alle mand til Aarhus.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Jeg kan ikke gøre regnestykket op for dig andet end AGF skal enten tabe mod Randers eller maks spille uafgjort og vi skal slå AGF og så bliver det tæt. det bliver afhængigt af udfaldene mellem FCM og Silkeborg og FCN og Brøndby. Luk øjene og håb på det bedste. Alle mand til Aarhus.
                              nej det er vidst ikke lige sådan at lave en "let" oversigt - stadig så mange mulige udfald.

                              vinder AGF i morgen over randers så skal randers nok også smide point i sidste runde mod AAB.

                              - vi skal så selvf selv slå AGF.

                              - BIF skal helst tabe til FCN - tror godt vi kan komme med i top 6 selv med en bif sejr - men så skal fcm nok vinde over silkeborg...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                nej det er vidst ikke lige sådan at lave en "let" oversigt - stadig så mange mulige udfald.

                                vinder AGF i morgen over randers så skal randers nok også smide point i sidste runde mod AAB.

                                - vi skal så selvf selv slå AGF.

                                - BIF skal helst tabe til FCN - tror godt vi kan komme med i top 6 selv med en bif sejr - men så skal fcm nok vinde over silkeborg...
                                Præcis den er dog mere åben end jeg lige havde troet den ville være. Jeg havde set den som værende mest teoretisk vinder Randers imorgen eller spiller uafgjort så er vi ude i at skulle flippe en mønt for at se om vi kommer med.

                                Comment

                                Working...
                                X