Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    og de ligner bestemt ikke et hold der har givet op - tror godt det kan blive lidt for spændende på fredag
    Men mest leverede vores hold bedst når nøden var størst. Og efter gårsdagens kamp som kræver en reaktion af drengene og med fuld opbakning af en fantastisk fanscene tror på sejr. I hvert fald løber der et hold på banen som brænder for sejren, det forventer ikke kun det er overbevist om.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Han er altså udemærket ham Ramkilde for Aab

      Comment


        Puhh FCM heldige med at få et point med fra Aalborg , vi skal altså stå skarpt på fredag, det kan sagtens gå af h til.

        Comment


          Jeg kan ikke fordrage FCK'erne så meget som den næste mand... men BW.... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-kulden-i-fck... lige 5 mill på ham der, så er midtbanen sikret fra sommer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Puhh FCM heldige med at få et point med fra Aalborg , vi skal altså stå skarpt på fredag, det kan sagtens gå af h til.
            Synes godt nok snart fcm er mere Horsens end de er noget andet. De har intet koncept i deres spil og lykkedes egentlig bedst når de jan ødelægge de andres spil og sende isaksen afsted. Sådan var det også imod Brøndby, som så var marginalt skarpere end Aab.
            Også mystisk at se Gigovic være så usynlig. Han knokler rundt og kæmper som hos os, men han er slet ikke dominerende på bolden og får hverken taget de Rush eller lagt de afleveringer frem i banen, som for os. Som han har spillet bliver det ikke en de skyder 20 mio efter derovre, men jeg tror egentlig ikke det er hans skyld. Fcm er mere udefineret end de var under Bo H, og selvom deres program er hæderligt, så tvivler jeg på sniger sig med. De ser uhyggeligt tandløse ud.

            Aab ser bedre ud, men jeg synes mere fcm er pivringe. Aab spiller ikke specielt hurtigt og jeg tror de får det meget mere svært med vores presspil end den passivitet fcm kommer med. Vi skal slå dem, især hvis BP og MH bliver klar.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              Jeg kan ikke fordrage FCK'erne så meget som den næste mand... men BW.... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-kulden-i-fck... lige 5 mill på ham der, så er midtbanen sikret fra sommer.
              Kan lige forestille mig det sportslige udvalgs grin "5mio. Hvad snakker du om Bjørn?"

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Synes godt nok snart fcm er mere Horsens end de er noget andet. De har intet koncept i deres spil og lykkedes egentlig bedst når de jan ødelægge de andres spil og sende isaksen afsted. Sådan var det også imod Brøndby, som så var marginalt skarpere end Aab.
                Også mystisk at se Gigovic være så usynlig. Han knokler rundt og kæmper som hos os, men han er slet ikke dominerende på bolden og får hverken taget de Rush eller lagt de afleveringer frem i banen, som for os. Som han har spillet bliver det ikke en de skyder 20 mio efter derovre, men jeg tror egentlig ikke det er hans skyld. Fcm er mere udefineret end de var under Bo H, og selvom deres program er hæderligt, så tvivler jeg på sniger sig med. De ser uhyggeligt tandløse ud.

                Aab ser bedre ud, men jeg synes mere fcm er pivringe. Aab spiller ikke specielt hurtigt og jeg tror de får det meget mere svært med vores presspil end den passivitet fcm kommer med. Vi skal slå dem, især hvis BP og MH bliver klar.
                Jeg er enig, FCM ser ud til at være der hvor Alm var da han lige kom til OB, de har ikke truppen til at spille Capellas fodbold. Jeg er ret sikker på at de vil forsøge at hente Gigovic ind. Jeg er ærligt talt i tvivl om hvorvidt de kommer med i top seks, der er så meget individuel kvalitet i det også.

                Jeg er ikke helt så sikker på at vi bare slår Aab, det er virkeligt godt at de ikke får sat en stime sammen med en sejr i dag, sørgsmålet er om de kan holde Souza og Prip til ilden, der kan vi godt få et problem med vores VB når nu Aske har karantæne, han skal ikke komme til afslutnnger med det venstreben.

                Hamren ser tilgengæld ud til at se hvor god Højholt er, ret fint træk at lade ham køre videre og så bænke Pedro.

                Og så må vi se hvor længe der går inden de begynder at køre med Ramkilde på toppen istedet for Helenius.

                Jeg vil gerne have en sejr over Aab men jeg vil meget nødigt have at vi render ind i et nederlag fordi så begynder vi altså at kunne blive fedtet ind i noget nedrykning. Jeg håber Martin Hansen er klar og så lige en god sejr på fredag.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                  Kan lige forestille mig det sportslige udvalgs grin "5mio. Hvad snakker du om Bjørn?"
                  Jeg tror mere det er i FCK de vil grine hvis du tilbyder dem 5 mill for ham der, men han ville være en fin signing til midten, både på den ene 6'er og en 10'er.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Jeg tror mere det er i FCK de vil grine hvis du tilbyder dem 5 mill for ham der, men han ville være en fin signing til midten, både på den ene 6'er og en 10'er.
                    Tror du har ret

                    Comment


                      Det er altså udemærket banket ind af Tengstedt det der.

                      Comment


                        De spiller sgu overraskende godt Silkeborg på den der bane. Dark horse til en pokal kunne altså være vildt nok, europæisk i sæson et og pokal i sæson to.

                        Comment


                          Er du vanvittig et flot mål af Hvidovre, de kan altså godt gå hen og blive en fornøjelse i superligaen hvis de kan holde det der niveau: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...undens-nbl-mal

                          Comment


                            Dalum har ihvertfald ikke tænkt sig at blive divisionsklubben som vi kan leje spillere ud til: https://bold.dk/fodbold/klubber/dalu...ryggen-paa-os/

                            Comment


                              det der top 6 er godt nok ikke til at blive klog på.

                              - vi skal selvfølgelig selv vinde over AGF i sidste runde, men i denne runde tror jeg det vil være godt med uafgjort i kampene mellem RFC - AGF og BIF - SIF...

                              Comment


                                Bælum med dødskysset til Hamrén, når det er sagt så tror jeg dog at han sidder sæsonen ud, afskediger de ham nu så går der da for alvor galehus i den.

                                https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...kifte-traener/

                                Comment

                                Working...
                                X