Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er sgu lidt en underlig følelse man sidder med i forhold til at Horsens fører i Brøndby. Hvem af dem har det der skal til for at tilkæmpe sig top 6?
    Magter ikke Horsens er over os i tabellen, men omvendt tvinger en Horsens sejr Brøndby til at vinde i Herning næste runde, hvilket vil være fedt hvis de gør.
    Vil være umådeligt fedt hvis hverken BIF, eller Herning /Ikast kommer i top 6
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Er sgu lidt en underlig følelse man sidder med i forhold til at Horsens fører i Brøndby. Hvem af dem har det der skal til for at tilkæmpe sig top 6?
      Magter ikke Horsens er over os i tabellen, men omvendt tvinger en Horsens sejr Brøndby til at vinde i Herning næste runde, hvilket vil være fedt hvis de gør.
      Vil være umådeligt fedt hvis hverken BIF, eller Herning /Ikast kommer i top 6
      Alle andre kampe end OB skal bare ende uafgjort
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Alle andre kampe end OB skal bare ende uafgjort
        Ja, kan dog godt nyde hvergang Herning/Ikast taber
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          [QUOTE=Magge;n314465]Er sgu lidt en underlig følelse man sidder med i forhold til at Horsens fører i Brøndby. Hvem af dem har det der skal til for at tilkæmpe sig top 6?
          Magter ikke Horsens er over os i tabellen, men omvendt tvinger en Horsens sejr Brøndby til at vinde i Herning næste runde, hvilket vil være fedt hvis de gør.
          Vil være umådeligt fedt hvis hverken BIF, eller Herning /Ikast kommer i top 6[/QUOTE]

          Jeg er rimelig overbevist at begge er et finde i top6. Bif så desværre stærke ud i dag. Synes det lignede et sammentømret hold, tilsat nogle profiler. Og de kommer igen efter at være bagud i pausen.

          Og med vores endeløse x'er er vejen jo banet

          Comment


            Agf med 15 mill i overskud, det er noget pis at de er kommet så godt igang: https://bold.dk/fodbold/klubber/agf/...erne-til-2223/

            Comment


              [QUOTE=Lennon;n314471]
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Er sgu lidt en underlig følelse man sidder med i forhold til at Horsens fører i Brøndby. Hvem af dem har det der skal til for at tilkæmpe sig top 6?
              Magter ikke Horsens er over os i tabellen, men omvendt tvinger en Horsens sejr Brøndby til at vinde i Herning næste runde, hvilket vil være fedt hvis de gør.
              Vil være umådeligt fedt hvis hverken BIF, eller Herning /Ikast kommer i top 6[/QUOTE]

              Jeg er rimelig overbevist at begge er et finde i top6. Bif så desværre stærke ud i dag. Synes det lignede et sammentømret hold, tilsat nogle profiler. Og de kommer igen efter at være bagud i pausen.

              Og med vores endeløse x'er er vejen jo banet
              FCNFCK
              FCK/FCN
              VIFF
              FCM
              BIF

              så er det sq åbent … AGF, OB, RFC, SIF ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                [QUOTE=Plum;n314555]
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                FCNFCK
                FCK/FCN
                VIFF
                FCM
                BIF

                så er det sq åbent … AGF, OB, RFC, SIF ..
                Jeg tror vi trækker det korteste strå. Er ikke engang sikker på vi ender som 7'er heller faktisk. Tror desværre det ender med at blive AGF der napper den sidste, og så kan Randers meget vel ligge over os når slutspillet indledes. Ja, det kan Silkeborg for så vidt også egentlig. Tror på max 1 point i de næste to kampe. Og så tager jeg det heller ikke for givet at vi kan slå hverken AaB eller AGF faktisk.

                Comment


                  [QUOTE=mckellberg;n314565]
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Jeg tror vi trækker det korteste strå. Er ikke engang sikker på vi ender som 7'er heller faktisk. Tror desværre det ender med at blive AGF der napper den sidste, og så kan Randers meget vel ligge over os når slutspillet indledes. Ja, det kan Silkeborg for så vidt også egentlig. Tror på max 1 point i de næste to kampe. Og så tager jeg det heller ikke for givet at vi kan slå hverken AaB eller AGF faktisk.
                  Rolig nu , det kan selvfølgelig godt ende sådan, men efter min vurdering var AGF absolut ikke uheldige med en tilfældighed af et mål i Aalborg, den kunne ligeså godt være endt i en uafgjort , de så da ikke skræmmende ud ( heller ikke at forvente i en orkanagtig vind) , Brøndby var jo rent faktisk bagud på to håbløse forsvarsaktioner inden de maste et forventet bundhold, de skal vinde flere kampe for at nå derop, og hvad sker der med deres defensiv når de møder et hold som reelt kan presse dem ? Det kan da sagtens være at de forløser et stort potentiale og suser mod toppen, men en kamp på hjemmebane mod Horsens gør det ikke til en sikker forventning hos mig. Vi ligger stadig fornuftigt til og det er ingen given sag for mig at vi ikke kan vinde i Nordsjælland og så er prognoserne jo nogen helt andre. Jeg tror vi kommer til at se eksperternes bud skifte for hver runde afhængig af de skiftende resultater som jeg tror vi vil se i en jævnbyrdig superliga med en del dårlige vejr og baneforhold. Der kan vores stærke defensiv blive vigtig.









                  Comment


                    [QUOTE=Plum;n314555]
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    FCNFCK
                    FCK/FCN
                    VIFF
                    FCM
                    BIF

                    så er det sq åbent … AGF, OB, RFC, SIF ..
                    at bif skulle være så sikker på at nå top 6 tvivler jeg ret meget på. De har både fcm og fcn - det kunne sagtens resultere i 0 point. Lyngby bør give 3 og så har de silkeborg - selv med en sejr der ender de "kun" på 30 point så og så bliver det sgu tæt. Kunne også sagtens se dem "nøjes" med et X der = 28 point og næppe en top 6.

                    Selv med nederlag mod fcn og fck vil OB "kun" skulle vinde over agf og aab for at ende på 31p

                    Jeg kan sagtens se OB klare top 6 - men endnu et nedrykningsspil giver lige så god mening, det er bare meget tæt.

                    Tvivler på at både fcm og bif kommer i top 6 - tror et af dem skal lege nede i bunden, og mon ikke det bliver bif

                    Comment


                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aening/9646365

                      Man må bare sige at AaB oser af 1. division. Panik og deraf følgende dumme, dyre og kortsigtede hovsa-løsninger. De minder på mange måder om OB for et par sæsoner siden.

                      Comment


                        Jesus kristus Aab https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...se-med-hamren/

                        Herlig klub med en fed fodboldkultur og flere mesterskaber inden for nyere tid, det lugter langt væk af 1 division. Spændende om de kommer op igen eller om de laver en Esbjerg.

                        Comment


                          [QUOTE=mhbp;n314569]
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          at bif skulle være så sikker på at nå top 6 tvivler jeg ret meget på. De har både fcm og fcn - det kunne sagtens resultere i 0 point. Lyngby bør give 3 og så har de silkeborg - selv med en sejr der ender de "kun" på 30 point så og så bliver det sgu tæt. Kunne også sagtens se dem "nøjes" med et X der = 28 point og næppe en top 6.

                          Selv med nederlag mod fcn og fck vil OB "kun" skulle vinde over agf og aab for at ende på 31p

                          Jeg kan sagtens se OB klare top 6 - men endnu et nedrykningsspil giver lige så god mening, det er bare meget tæt.

                          Tvivler på at både fcm og bif kommer i top 6 - tror et af dem skal lege nede i bunden, og mon ikke det bliver bif
                          AGF havde AAB, SIF, RFC, ACH og OB …
                          Vil jeg se som favoritter ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            [QUOTE=Plum;n314577]
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            AGF havde AAB, SIF, RFC, ACH og OB …
                            Vil jeg se som favoritter ..
                            jeg tror der er 2 pladser i spil. FCN, VFF, FCK og så regner jeg med FCM også er "sikre"

                            - og ja på papiret har AGF nok et af de lettere programmer - omvendt er sif, rfc og ach også bare sådan nogle kampe jeg let kunne se dem spille uafgjort i.

                            Jeg betragter ikke OB som værende favorit til at klare cuttet - men mener da bestemt vi bør være i spil til det. Men det kræver min 2 sejre og den ene skal nok være over AGF

                            Comment


                              [QUOTE=mhbp;n314578]
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              jeg tror der er 2 pladser i spil. FCN, VFF, FCK og så regner jeg med FCM også er "sikre"

                              - og ja på papiret har AGF nok et af de lettere programmer - omvendt er sif, rfc og ach også bare sådan nogle kampe jeg let kunne se dem spille uafgjort i.

                              Jeg betragter ikke OB som værende favorit til at klare cuttet - men mener da bestemt vi bør være i spil til det. Men det kræver min 2 sejre og den ene skal nok være over AGF
                              Jeg tror også nok vi skal få point i en af de her to kommende kampe. Aab ser ud til at være helt væk og skal give sejr og så bliver den AGF-kamp afgørende.
                              Jeg nægter at tro på 3,5 mdr. ændre på at den her superliga er djævelsk tæt. Derfor regner jeg ikke med to flotte sejre til Brøndby og FCM får dem begge til at flyve igennem. Særligt FCM synes jeg lukrerede voldsomt på at VFF gik ufatteligt offensivt til værks og kunne stå lavt og sende Isaksen afsted. De modstandere får de ikke mange af. Den er luret fra alle sider nu og hvad så når de skal til at skabe kampene? Det var absolut det de ikke kunne i efteråret. Jeg spår ikke dem specielt mange bedre chancer en os øvrige der er i spil. Brøndby så mere helstøbte ud synes jeg, men Horsens lignede også mere det nedrykkerhold de burde være. AGF spillede en mystisk fodboldkamp i blæsevejr og kan jeg ikke sige så meget om endnu. SIF holder helt og holdent fast i konceptet og spiller fint. Kvaliteten daler bare for hvert transfervindue der går, og det vil muligvis hævne sig. Randers var meget tandløse imod os. Holder Thomasberg sig til den start-11'er fra i søndags, så er det I mine øjne et OB-hold bare 5 år senere med 10 markspillere på 60 grader og en dygtig målmand. De skal have gang i Odey, Kamera, Ankersen og babayan, som kan noget når de er i form.
                              FCK er det eneste hold jeg er ret sikker på ikke falder sammen. Jeg spår Nestrup får kæmpe succes og smadre ligaen med sit FCK-hold næste sæson, og jeg kunne godt forestille mig de allerede tyvstarter med at være rigtig solide her i foråret.

                              Comment


                                [QUOTE=Plum;n314577]
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                AGF havde AAB, SIF, RFC, ACH og OB …
                                Vil jeg se som favoritter ..
                                Det er et fornuftigt program - men AGF-Randers er jo på de kanter et lokalopgør med sin helt egen atmosfære - jeg mener at huske at AGF vandt den sidste efter at have tabt en stribe af disse opgør. De er altid jævnbyrdige og intense så helt enkelt bliver det ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X