Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Man skal gå sten hårdt efter 7 pladsen, den skal stadsfæstet med 7 tommer søm….og så skal den efterfølgende kvalkamp vindes….intet andet vil være godkendt…hvis man vil vise sig værdi i trøjen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
      Man skal gå sten hårdt efter 7 pladsen, den skal stadsfæstet med 7 tommer søm….og så skal den efterfølgende kvalkamp vindes….intet andet vil være godkendt…hvis man vil vise sig værdi i trøjen
      tja - jeg syntes man bør rette blikket fremad. Vil være rart at man kan gøre begge dele, men 7 pladsen er meget kortsigtet mål - jeg ser hellere man er klar fra første kamp efter sommerpausen - så vi ikke har misset top 6 efter 5 kampe igen

      - men igen man må hjertens gerne tage 7. pladsen og bruge slotsager, mustafic, breum og charlie noget mere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        tja - jeg syntes man bør rette blikket fremad. Vil være rart at man kan gøre begge dele, men 7 pladsen er meget kortsigtet mål - jeg ser hellere man er klar fra første kamp efter sommerpausen - så vi ikke har misset top 6 efter 5 kampe igen

        - men igen man må hjertens gerne tage 7. pladsen og bruge slotsager, mustafic, breum og charlie noget mere
        7. pladsen er ikke mulig og heller ikke 8. Vi kan ikke slå FCM og Silkeborg. Risikoen for nedrykning er faktisk større end chancen for 7. pladsen.

        Mon ikke vi skal have ny træner for ikke igen at være bundhold.
        Last edited by Ruben; 19-03-2023, 17:57.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

          7. pladsen er ikke mulig og heller ikke 8. Vi kan ikke slå FCM og Silkeborg. Risikoen for nedrykning er faktisk større end chancen for 7. pladsen.

          Mon ikke vi skal have ny træner for ikke igen at være bundhold.
          Er ikke så nervøs for nedrykning, så jeg føler nu vi har 10 mere eller mindre ligegyldige kampe, som ikke engang kan bruges til at få spillet næste sæsons hold sammen.
          Last edited by Magge; 19-03-2023, 18:57.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Er ikke så nervøs for nedrykning, så jeg føler nu vi har 10 mere eller mindre ligegyldige kampe, som ikke engang kan bruges til at få spiller næste sæsons hold sammen.
            12 point ned til stregen i 10 kampe … så er der nogen der skal hæve deres snit markant mens OB skal falde helt igennem .. men der er noget at spille for ..

            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...e-er-uaendret/
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

              7. pladsen er ikke mulig og heller ikke 8. Vi kan ikke slå FCM og Silkeborg. Risikoen for nedrykning er faktisk større end chancen for 7. pladsen.
              Mon ikke vi skal have ny træner for ikke igen at være bundhold.
              Vi skal da absolut ikke have ny træner, vi har lige forlænget med Alm. Vi er igang med en dybere turn around af klubbens strategi og koncept, i retning af en bæredygtig og langsigtet udvikling, fordi vi misser top 6 på sidste spilledag skal der da ikke ændres på en hel masse fornuftige beslutninger , der ville være slingrekurs og ikke gavne klubben. Jeg håber fortsat på 2 hybridbaner i sommerpausen, og at det vil føre til færre skader, dertil en kontinuerlig udvikling af truppen, med nøglespiller indkøb suppleret med vores akademi spillere kan bringe os videre i udviklingen.mod permanent top 6 med et bud på top 3 i enkelte gode år. Økonomisk doping, klubsalg og panikagtige trænerfyringer - nej tak.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                7. pladsen er ikke mulig og heller ikke 8. Vi kan ikke slå FCM og Silkeborg. Risikoen for nedrykning er faktisk større end chancen for 7. pladsen.

                Mon ikke vi skal have ny træner for ikke igen at være bundhold.
                Hvad er det for en beregning der viser at det er sværre at hente et point og målscore på to hold end at smide 12 point til et hold med afsindigt ringe snit??
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                  Vi skal da absolut ikke have ny træner, vi har lige forlænget med Alm. Vi er igang med en dybere turn around af klubbens strategi og koncept, i retning af en bæredygtig og langsigtet udvikling, fordi vi misser top 6 på sidste spilledag skal der da ikke ændres på en hel masse fornuftige beslutninger , der ville være slingrekurs og ikke gavne klubben. Jeg håber fortsat på 2 hybridbaner i sommerpausen, og at det vil føre til færre skader, dertil en kontinuerlig udvikling af truppen, med nøglespiller indkøb suppleret med vores akademi spillere kan bringe os videre i udviklingen.mod permanent top 6 med et bud på top 3 i enkelte gode år. Økonomisk doping, klubsalg og panikagtige trænerfyringer - nej tak.
                  Jeg forstår godt hvad du skriver og du har ret meget ret, men at en træner lige er blevet forlænget er ikke et argument mod fyring, hvis det er det, der er det bedst for klubben.

                  Comment


                    Alt, hvad der er gået galt, er ikke Alms skyld. men han har på den anden side heller ikke rykket os en millimeter i den tid, han har været i klubben. Mit gæt er, at når der er spillet omkring 10 runder af efterårets grundspil, og vi igen-igen ser ud til at være langt væk fra slutspillet, ryger han. Jeg tror, at den eneste grund til den etårige forlængelse var, at BW ville prøve på at booste både Alm og holdet, med henblik på at komme i top-6. Det mislykkedes så. Dermed bærer BW også en del af skylden.

                    Comment


                      BW var allerede i gang med at tale sæsonen op i prækamp-interviewet. “Vi har væsentlige flere point efter runde 22 end sidste år. Så der er fremgang. “
                      Tror han ser sit projekt som langsigtet. Men han har jo heller i været involveret så længe som os

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        BW var allerede i gang med at tale sæsonen op i prækamp-interviewet. “Vi har væsentlige flere point efter runde 22 end sidste år. Så der er fremgang. “
                        Tror han ser sit projekt som langsigtet. Men han har jo heller i været involveret så længe som os
                        Det er det ringeste forsøg på at tale en fiasko op jeg længe har hørt
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          BW var allerede i gang med at tale sæsonen op i prækamp-interviewet. “Vi har væsentlige flere point efter runde 22 end sidste år. Så der er fremgang. “
                          Tror han ser sit projekt som langsigtet. Men han har jo heller i været involveret så længe som os
                          Ja vi er gået fra 0,9 point i snit til 1,2.

                          Men hvis vi deler sæsonen op i kampe mellem sommervinduet og vintervinduet, holdt op imod kampe før sommervinduet plus efter vintervinduet.

                          De kampe vi spillede før sommervinduet lukkede, og de kampe vi har spillet efter vintervinduet lukkede har været katastrofale. 5 point i de 10 kampe og en målscore på 8-26 det tegner et tydeligt billede af at der blev handlet for sent i sommer, og for dårligt i vinter.


                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Ja vi er gået fra 0,9 point i snit til 1,2.

                            Men hvis vi deler sæsonen op i kampe mellem sommervinduet og vintervinduet, holdt op imod kampe før sommervinduet plus efter vintervinduet.

                            De kampe vi spillede før sommervinduet lukkede, og de kampe vi har spillet efter vintervinduet lukkede har været katastrofale. 5 point i de 10 kampe og en målscore på 8-26 det tegner et tydeligt billede af at der blev handlet for sent i sommer, og for dårligt i vinter.
                            Helt sikkert. Her er økonomi nok den afgørende faktor. Vi KAN ikke handle kvalitet, før markedet har sat sig og kvalitetsspillerne ikke har fået opfyldt 1. Og 2.-prioriteterne. Samtidig er vi jo desværre heller ikke særligt attraktive som klub.
                            Det irriterer mig, at Thorborg ikke forstår at de mange år i bund 6 har kostet på mange parametre. Vi spiller for få kampe mod gode modstandere på et år. Vi bliver derfor lullet i søvn og tror vi er gode nok. Vores spillere bliver mindre værd ved at spille nedrykningsspil hvert år. Vi har færre tilskuere. Vi bliver mindre attraktive at komme til som spiller. Fortsæt selv listen….

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                              Det er det ringeste forsøg på at tale en fiasko op jeg længe har hørt
                              Har ik hørt da jeg selvfølgelig var i Aarhus, men mon ikke jeg bare skal lade være med at se det, min tillid til BW er dalet rigeligt. Lige nu har jeg det sådan at vi er gået fra en forfærdelig sportsdirektør som var ødelæggende for OB på alle parametre, til en sympatisk direktør som kortvarigt tændte håbet i denne sæson, hvor det ellers så ud som om han fik rettet op på fejlen ved ikke at have truppen klar fra start, det fik han så spoleret igen i vintervinduet.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Ja vi er gået fra 0,9 point i snit til 1,2.

                                Men hvis vi deler sæsonen op i kampe mellem sommervinduet og vintervinduet, holdt op imod kampe før sommervinduet plus efter vintervinduet.

                                De kampe vi spillede før sommervinduet lukkede, og de kampe vi har spillet efter vintervinduet lukkede har været katastrofale. 5 point i de 10 kampe og en målscore på 8-26 det tegner et tydeligt billede af at der blev handlet for sent i sommer, og for dårligt i vinter.

                                Rigtig illustrativt. Det viser bare, at selv om det er svært, så er man, når man er i en klub på OB`s nuværende størrelse, nødt til at have truppen klar til tiden. Og at have implementeret en spillestil som alle kan følge. BW har fejlet i forhold til at have truppen klar, Alm i forhold til at have implementeret en spillestil, og herunder også en plan B; som alle er trygge ved.

                                Comment

                                Working...
                                X