Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Kan god forstå ikke at gå all in for den lille Top 6 chance men at gøre alt om at holde os væk fra nedrykningsstregen.
    Top 6 smed vi vel allerede med vores forfærdelige sæsonstart.
    havde vi været favoritter hvis nu mh, bp og evt minteh havde spillet - så kan det da godt være man skulle have satset. Men selv i stærkeste opstilling vil det være en sensation hvis vi får noget med, desværre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      havde vi været favoritter hvis nu mh, bp og evt minteh havde spillet - så kan det da godt være man skulle have satset. Men selv i stærkeste opstilling vil det være en sensation hvis vi får noget med, desværre
      Ja, vi kan kun overraske i aften.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        det blev så til nederlag i parken - som forventet. Sejre i de sidste 2 kan være nok omend det bliver mere end svært nu - og nu ryger aske vel så ud i 2 dages karantæne...dvs det er ikke dobbel men trippel straf vi får fordi han glider inde i feltet - det er jo jammerligt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          det blev så til nederlag i parken - som forventet. Sejre i de sidste 2 kan være nok omend det bliver mere end svært nu - og nu ryger aske vel så ud i 2 dages karantæne...dvs det er ikke dobbel men trippel straf vi får fordi han glider inde i feltet - det er jo jammerligt
          Du har ret i at kampen i dag sandsynligvis er tabt efter den udvisning, men at konstatere at den allerede er tabt er bare ynkeligt.
          Jeg går ud fra at du bare gerne ville være først med "nyheden"

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

            Du har ret i at kampen i dag sandsynligvis er tabt efter den udvisning, men at konstatere at den allerede er tabt er bare ynkeligt.
            Jeg går ud fra at du bare gerne ville være først med "nyheden"
            næ - jeg har bare slukket. 2-0 nede ved pausen, en mand i undertal - så får man ikke noget med hjem

            - men virker ikke til at Alm har forsøgt at begrænse nederlaget

            Comment


              Det er nu stadig ynkeligt.
              Men du kom da først med "nyheden".

              Tillykke.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                næ - jeg har bare slukket. 2-0 nede ved pausen, en mand i undertal - så får man ikke noget med hjem

                - men virker ikke til at Alm har forsøgt at begrænse nederlaget
                Tværtimod, kun pga af Alms kæmpe indsats blev det ikke tocifret og ved nærmere betragtning havde han næsten vendet det hele til en storsejr...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Det er sgu godt nok op af bakke det forår her.

                  Det er er svært når MH og BP mangler bag til. Når Minteh så samtidigt bruger det meste af tiden på tribunen, så tænker man det ikke kan blive meget værre. Men så river vi lige to røde kort i dag, som begge er uheldige.

                  Jeg drømmer mig 20 år tilbage til dengang hvor vi bare var ringe, men mindre uheldige, og hvor skuffelserne hurtigt blev afløst af tømmermænd, det skulle overstås inden man skulle møde ind på arbejde mandag morgen.

                  Selv en 7ende plads virker langt væk nu, så jeg tror bare jeg sælger denne sæson og håber på en bedre næste år... Som så mange gange før. På et tidspunkt må det lykkes.

                  Comment


                    Jeg tænker at den kamp vi lige har spillet skal vi finde ud af at kunne rejse os fra ellers så skal der ikke meget til før vi er i alvorlig risiko for at rykke ned.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg
                      Det er sgu godt nok op af bakke det forår her.

                      Det er er svært når MH og BP mangler bag til. Når Minteh så samtidigt bruger det meste af tiden på tribunen, så tænker man det ikke kan blive meget værre. Men så river vi lige to røde kort i dag, som begge er uheldige.

                      Jeg drømmer mig 20 år tilbage til dengang hvor vi bare var ringe, men mindre uheldige, og hvor skuffelserne hurtigt blev afløst af tømmermænd, det skulle overstås inden man skulle møde ind på arbejde mandag morgen.

                      Selv en 7ende plads virker langt væk nu, så jeg tror bare jeg sælger denne sæson og håber på en bedre næste år... Som så mange gange før. På et tidspunkt må det lykkes.
                      Ja det er helt okay at sælge sæsonen nu.

                      Så er det betryggende at BW har været fremsynet og sikret, at vi allerede nu kan bruge de 12 resterende ubetydelige kampe til at spille det hold sammen, som skal indfri næste sæsons målsætning..


                      Nårh nej det ligger gemt i skuffen sammen med stadionplaner og forbedrede træningsbaner.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        OB i top 6 kræver; 2 sejre til OB

                        RFC - AGF her må AGF ikke vinde

                        BIF - SIF her må SIF ikke vinde

                        SIF - FCM her må SIF ikke vinde

                        FCN - BIF sejr til FCN (uafgjort kan også bruges hvis bif og sif spiller uafgjort)

                        så umuligt er det ikke men det ligger ikke lige til højrebenet

                        Comment


                          Puha en Aab FCM kamp der kan tippe begge veje, Aab med nogle kæmpe chancer i første halvleg.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Puha en Aab FCM kamp der kan tippe begge veje, Aab med nogle kæmpe chancer i første halvleg.
                            og de ligner bestemt ikke et hold der har givet op - tror godt det kan blive lidt for spændende på fredag

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              og de ligner bestemt ikke et hold der har givet op - tror godt det kan blive lidt for spændende på fredag
                              Min tanke præcist, det ser ud til at de har fået gang i prip og Souza, det er jeg ikke vild med.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Min tanke præcist, det ser ud til at de har fået gang i prip og Souza, det er jeg ikke vild med.
                                nej måtte de godt have ventet en 8-10 runder med...

                                Comment

                                Working...
                                X