Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tager gerne et lille væddemål på at Hjortebjerg bliver vores næste cheftræner

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg



      Ser ikke ud til at se savner ham i FCN i hvert fald
      Det gør de:

      https://bold.dk/fodbold/nyheder/hjor...et-talentfuld/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg tager gerne et lille væddemål på at Hjortebjerg bliver vores næste cheftræner
        Jeg kender ham ikke godt nok, men håber du får ret. Kan du sige lidt om hans styrker?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Og sådan er det - desværre - ikke i Odense.

          NT er åbenlyst tilfreds med de her 7-10-pladser. Ellers ville han gøre noget ved det. Alle de her top-6-meldinger er gøgl.

          Men hvad er det fede ved at eje en klub på den her måde, hvor man ikke engang har en bane på divisionsniveau? Det er et reelt spørgsmål: hvad er det der driver NT til et ejerskab på den her måde?

          Alle kan jo se at ressourcerne og forholdene ikke er til mere end de opnåede resultater det sidste årti.
          Top 6 meldingerne er dem der skal sælge sponsorater og sæsonkort.

          Hvor tit er ledelsen ude og beklage, eller drage konsekvens af missede målsætninger?

          Er der nogen som kan komme med eksempler, fra andre etablerede Superligaklubber der så ofte som OB klynker over trænings og stadion forhold?

          I Viborg er der planer for nyt træningsanlæg , hvor klubben selv er med til at finde finanseringen.

          I Ikast er byggeriet igang, og vel snart færdigt, her har klubben også selv betalt.

          Esbjerg fik vel hybridbaner at træne på for 5 år siden.


          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg tager gerne et lille væddemål på at Hjortebjerg bliver vores næste cheftræner
            Jeg er også med på det væddemål der.

            Og så sidder jeg med den der følelse af at det nok skal lykkedes for OB at få smadret det projekt der.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Top 6 meldingerne er dem der skal sælge sponsorater og sæsonkort.

              Hvor tit er ledelsen ude og beklage, eller drage konsekvens af missede målsætninger?

              Er der nogen som kan komme med eksempler, fra andre etablerede Superligaklubber der så ofte som OB klynker over trænings og stadion forhold?

              I Viborg er der planer for nyt træningsanlæg , hvor klubben selv er med til at finde finanseringen.

              I Ikast er byggeriet igang, og vel snart færdigt, her har klubben også selv betalt.

              Esbjerg fik vel hybridbaner at træne på for 5 år siden.

              Jamen, enig. Ledelsen er tilfreds. Eller ville de jo gære den ene ting, der kunne hjælpe: tilføre flere ressourcer.

              Jeg forstår bare ikke, hvorfor man så overhovedet gider lede en klub i Danmarks tredjestørste by, hvis ikke det er for at rykke noget.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Jeg mente selvfølgelig pt hvor FCN er tophold. Artiklen er jo fra sidste sæson.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                  Jeg mente selvfølgelig pt hvor FCN er tophold. Artiklen er jo fra sidste sæson.
                  Fair nok.

                  Jeg ville dog også godt turde tage et væddemål om at Hjortebjerg, ville få en del tilbud hvis det var muligt at få ham tilsluttet.

                  Han er super dygtig til at talentudvikle og har blandt andet været i Brøndby da de havde Kind strøm og Hermansen på vej samt FCN. Næsby dreng, han har optrådt i en del podcasts, blandt andet noget SFÅ, hvor man kan høre hans take på fodbold. Værd at lytte til.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Jeg kender ham ikke godt nok, men håber du får ret. Kan du sige lidt om hans styrker?
                    Han virker bare kompetent i alt hvad han laver og har en aura over sig når han er på træningsbanen. skaber respekt rundt om sig og virker super seriøs.
                    Han ligner en cheftræner der ikke har fået jobbet endnu.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Han virker bare kompetent i alt hvad han laver og har en aura over sig når han er på træningsbanen. skaber respekt rundt om sig og virker super seriøs.
                      Han ligner en cheftræner der ikke har fået jobbet endnu.
                      Godt at høre, jeg har endnu ikke overværet en træning

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Fair nok.

                        Jeg ville dog også godt turde tage et væddemål om at Hjortebjerg, ville få en del tilbud hvis det var muligt at få ham tilsluttet.

                        Han er super dygtig til at talentudvikle og har blandt andet været i Brøndby da de havde Kind strøm og Hermansen på vej samt FCN. Næsby dreng, han har optrådt i en del podcasts, blandt andet noget SFÅ, hvor man kan høre hans take på fodbold. Værd at lytte til.
                        Okay, måske er vores talenter ikke helt på det niveau, må håbe at FH kan arbejde med Breum, Charly m.fl

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                          Okay, måske er vores talenter ikke helt på det niveau, må håbe at FH kan arbejde med Breum, Charly m.fl
                          Vores talenter er gode, Slotsager, Breum, Hansborg og Juul-Sandberg glæder jeg mig meget til.

                          Men det er klart man kan ikke være en talentudvikle de klub hvis man ikke har de faciliteter der skal til for at kunne træne optimalt det og så skal man sørge for at spille på en bane hvor de der drenge for lov til at vise frem, det er helt essentielt.

                          Comment


                            Gang i træningen igen lyder det til :O.

                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aening/9711998

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              Gang i træningen igen lyder det til :O.

                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aening/9711998
                              Så starter de nok ikke inde i næste kamp ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Fair nok.

                                Jeg ville dog også godt turde tage et væddemål om at Hjortebjerg, ville få en del tilbud hvis det var muligt at få ham tilsluttet.

                                Han er super dygtig til at talentudvikle og har blandt andet været i Brøndby da de havde Kind strøm og Hermansen på vej samt FCN. Næsby dreng, han har optrådt i en del podcasts, blandt andet noget SFÅ, hvor man kan høre hans take på fodbold. Værd at lytte til.
                                Er det taktiske i kampene trods alt ikke det vigtigste?

                                Comment

                                Working...
                                X